תעשה לי משלוחה

16 פבר

 

פורים כבר ממש כאן…

פעם- כשהייתי צעירה יותר וכנראה גם טיפשה יותר- הייתי מכינה טונות של משלוחי מנות…. לפני החג היה כאן מרתון אפיה.

מאז בגרתי והחכמתי, סדרי העדיפויות שלי השתנו, וכך יצא שהשנה פעילות משלוחי המנות הצטמצמה מאוד מאוד.

לאחיינים שלנו, מצאתי במקרה ב"מגה בעיר" קופסאות אוכל מדליקות עם כיסוי טרמי, והן הבסיס למשלוח! (מצטערת מתוקים אם זה משעמם, יש לכם דודה פרקטית, יש לזה מחיר 🙂 )

IMG_1325

ו…המשלוח שלי ממני לעצמי השנה הוא צנצנות מחופשות לקאפקייקס 🙂 הרעיון – הגיע מפינטרסט. הקרדיט המדוייק ממש כאן , ומכיוון שהתמונות שם ממש מוצלחות,  תקבלו רק דגשים. כל מי שהרים גבה סביבי כש… אספתי את החומרים-  או כשהתעורר בבוקר וגילה אותי במטבח עם רובה אקרילי….

זו הסיבה 🙂

IMG_1320

מה צריך?

צנצנות קטנות, אני לקחתי  בקוטר 5.5 ס"מ. עדיף שלא יהיו גבוהות מדי, כדי שיכנסו יפה במנג'ט של קאפקייק (או שתכינו בעצמכם אחד שיתאים) קניתי צנצנות בלוינסקי, אבל יש בכל חנויות כלי הבית הפשוטות או בהוברמן בפ"ת אם אתם מתכננים ליין רציני. אם תמצאו עם מכסה לבן- עדיף. אחרת- מומלץ לצבוע. אני דילגתי על השלב הזה וזה ניכר…. אולי עוד אעשה משהו בנדון. אולי.

IMG_1305 

מה עוד צריך? אח משתף פעולה. או לחילופין- מישהו אחר שיספק אקדח כזה, ועדיף גם משחה כזו של חומר אקרילי 🙂 (תודה עידן!)

צריך גם עיתון (נדל"ן של סופ"ש יתאים) פעמונים עגולים לדובדבן, חרוזים קטנטנים שיהיו מזרה סוכריות, נייר מגבת למקרה של תקלות, סכין חיתוך (מומלץ בצבע ורוד – שיהיה שמח).

 IMG_1312

ככה נראה האקדח לפני שהתחלתי, במהלך העבודה ניסיתי שני סוגים. הצהוב (התחתון) של BG יוצא יותר בקלות.

השם המלא שלו: BG 201 סיליטום (מסטיק אקרילי, ייבוש מהיר)

IMG_1316

כדי להפעיל את האקדח, הידית המתכתית צריכה לפנות כלפי מעלה. אני זילפתי ללא פיה- פשוט קטמתי את הקצה (בסכין הורודה שלי). כך זה נראה ממש לפני ההזלפה

IMG_1319

מזליפים כמו קצפת רגילה, מפזרים מיזרה של סוכריות (חרוזים) ובקצה- שמים דובדבן 🙂  (פעמון עגול) מניחים לייבוש.

אם במקרה יצא עקום/ אתם לא אוהבים, מיד מוחים את ה'קצפת' עם נייר מגבת ומזליפים מחדש. ולא נורא אם יוצא קצת עקום, זה נחמד בכל מקרה!

מכיוון שמדובר בכמות גדולה של חומר, מביני דבר (אח שלי) ממליצים על ייבוש של יומיים.

 IMG_1314

זה ממכר…. אפילו קופסאות הכפתורים שלי קיבלו תחפושת כזו

IMG_1331

חוץ מכל אלה, כחלק ממסורת רב שנתית, גם השנה נשלח לכתה את האוזן הענקית שלנו.

האוזן הענקית הזו- מסורת שהחלה בשנות ילדותי, ומבוססת על הסיפור של לוין קיפניס "מעשה באוזן המן" ועל אמא אחת שמדי שנה היתה עובדת עלינו שקרה לה בדיוק מה שקרה בסיפור….

את האוזן אנחנו מכינים מבצק שמרים וממלאים בהמון המון נוטלה ואצבעות קינדר לחיזוק…

ככה היא נראית (הדוגמן סרב לשתף פעולה אז השארתי רק את היד, שתיראו את הפרופורציות)

ozen

שתי אזהרות – 1. אם תעשו פעם אחת- תידרשו לפחות עד החטיבה להתמיד 🙂 (כמו עוגת הים…) 2. צריך מנוף או התמדה בחדכ"ש כדי להניף אותה לבית הספר!

רעיונות נוספים למשלוחי מנות משנים קודמות, תוכלו לראות כאן.

מקווה שאספיק לכתוב כמה מילים על תחפושות לפני שיגיע החג…

שיהיה שבוע טוב ומשעשע,

אני.

10 תגובות to “תעשה לי משלוחה”

  1. דפי 16 בפברואר 2013 בשעה 14:36 #

    איזה מעולה את!!! הצנצנות גאוניות! והאוזן המן כבשה אותי (״…כדי שאוכל לשמוע אותך יותר טוב״).
    נהניתי מאוד מהפוסט!!!

    אהבתי

    • livelach 16 בפברואר 2013 בשעה 16:29 #

      אין ספק, עם האוזן הזו אפשר לשמוע הרבה הרבה יותר טוב!!! 🙂 שיהי שבוע מצויין!

      אהבתי

    • הילה מלכה 17 בפברואר 2013 בשעה 6:16 #

      מדהים מדהים מדהים! והאוזן המן זה רעיון שאני גונבת לך 🙂

      אהבתי

  2. קשת 16 בפברואר 2013 בשעה 16:37 #

    את אלופה. פשוט אלופה!!!

    אהבתי

    • Yael Oren 16 בפברואר 2013 בשעה 17:30 #

      אני כבר שריינתי את התאריך ביומן! ממתינה בסבלנות אך מצפה קוצר רוח 🙂
      הצנצנות מקסימות! אבל אני לא רואה את עצמי מתעסקת עם זה. לא יודעת בעצם למה. אולי כי אין לי מדף מתאים להציג אותן לראווה או דברים לשים בתוכן….

      אהבתי

  3. רחלה 16 בפברואר 2013 בשעה 17:57 #

    מעולה את!!! רעיונות קסומים, מקווה שניישם השנה או בשנה הבאה…

    אהבתי

  4. gallish 16 בפברואר 2013 בשעה 18:49 #

    את נהדרת!
    ראיתי את הקופסאות האלה וחשבתי שהן מתוקות להפליא אבל אין מצב שאכין כאלה 🙂 אז כל הכבוד לך!
    ואחרי שיחה עם חברה ממש היום על זה שיותר מדי אנשים לא נותנים קרדיט למקור שלהם – כל הכבוד לך על מתן הקרדיט, מסתבר שזה ממש לא מובן מאליו במחוזותינו 🙂
    אוזן ההמן הזו נראית שוס!
    שיהיה חג פורים שמח!!!

    אהבתי

  5. ריקי 16 בפברואר 2013 בשעה 19:25 #

    טוב פשוט אליפות! אני דווקא שוקלת לנסות…. נראה מתי זה יגיע.

    בכל מקרה שיהיה צבוני וטעים!

    אהבתי

  6. מור יעקבי 18 בפברואר 2013 בשעה 6:42 #

    בוקר טוב!!
    את אוזן ההמן הענקית אנחנו מכירים כבר כמה שנים וכל הכבוד לך על ההתמדה!!! (וכל הכבוד גם לליאור)
    הצנצנות מדהימות…!! עייף אותי רק להבין איך עשית אותן… אז ברור שלשלב ההכנה לא אגיע בעצמי 🙂 כמה סבלנות יש לך שתהיי בריאה..המגבת פצצה אני מבסוטית מאד, אריאל הוקסמה מהסרט עם הסוכריה בקיצור יש לך חלק נכבד בחיינו….ניפגש ב15.3 ואולי אפילו לפני. נשיקות ופורים שמח!! מור

    אהבתי

  7. רחלי גזית 19 בפברואר 2013 בשעה 23:05 #

    אחחח איזה פוסט משובח. גם רעיונות יפים וגם כתוב בטעם.
    מעולה!

    אהבתי

כתיבת תגובה