סופשנה… (מתנה למורות וגם עוגת ים מדליקה)

25 יונ

סופשנה כבר כאן, הטירוף בעיצומו, חגיגות, מסיבות, פרידות, עוגות ומתנות (מישהו אמר ששמחות לא מעייפות????)

עוד שנה בחטיבה הסתיימה לה, כנראה שהחבר'ה האלה כבר לא יכלו לשאת עוד רגע נוסף של לימודים- ובשבוע האחרון קיימו כמעט בכל שיעור ארוחת בוקר- רוויית שומני טראנס (על פי תפריט שהמתבגרים בנו בעצמם…) לרגעים היה נדמה שהם עומדים לצום במהלך כל החופש….

למורות בחטיבה לא קיבלתי אישור להכין מתנה, למרות שאלוהים ואני יודעים כמה מגיע להן!!!

למורות ביסודי- עדיין מותר לי וגם למורים למוסיקה…

ובכל זאת החלטתי לעשות את זה בקטנה. אני מאמינה שמתנה צריכה להיות צנועה ומיוחדת, כזו שתשאיר למקבל את התחושה שחשבו עליו, אבל לא כזו שתביך אותו. אגב- זה עובד לא רק כשאני נותנת- גם כשאני מקבלת 🙂 זו הזדמנות טובה להזכיר לכן חברותיי היקרות- בלי מתנות יומולדת השנה 🙂 אני את המתנה שלי כבר קיבלתי big time

🙂  🙂  🙂

למורה לחצוצרה (כן, אתם שומעים טוב, וגם השכנים שלנו…) ולמנצח – מפיצי ריח בצורת תו (עם סרט מוסיקלי שקניתי ב"מסטיקים" מסוג הדברים שכשאני קונה אותם ממש לא ברור לי מה הייעוד שלהם ואח"כ זה מגיע…)

למורות האחרות קניתי סבון כיפי, בכל זאת מגיע להן משהו לרענן איתו את הקיץ הזה!

למתנות של כולם יצורף מחזיק מפתחות מאלה (גם אני קיבלתי אחד 🙂 כי התפרנית לא הולכת יחפה בכלל 🙂 )

לכולם יש מאחור כיתוב "חופשה נעימה" (רק על שלי כתוב משהו אחר 🙂  לא נראה לי שתנחשו)

למסיבה של הכיתה, כמיטב המסורת, הנשמרת עוד מתקופת הגן, הבאנו עוגת ים. שמעתי שמועה שיש מי שמחכה לסופשנה רק בגללה 🙂 את העוגה עיצב צעיר הבית בהנאה רבה.

זו עוגת שוקולד פשוטה, עליה מפזרים 'חול' בצד אחד (בישקוטים שנטחנו במעבד מזון, אפשר גם לתת לילדים שקית ומערוך ולתת להם להוציא את האגרסיות….)- אגב- תמיד יש מי שבטוח שזה חול אמיתי- לא משנה כמה שנים הם יראו את העוגה הזו….

על החול מניחים "מוישלכים" (כן, אלה של פסח- משה בתיבה) ושמשיות, אם רוצים אפשר דגלונים, אפשר לעצב כסאות נוח אם אתם ממש במצב משקיעני. בקיצור- השמיים הם הגבול.

בחצי השני קרם כלשהו מעורבב עם צבע מאכל כחול (אני שונאת את זה אבל טוב, נו- פעמיים בשנה). הקרם יכול להיות קצפת, אבל בשנים האחרונות העוגה הזו גדלה למימדים שאין לי כל כך מקום במקרר וגם נהייתי עצלנית באופן יחסי, אז אני קונה ממרחית לבנה, ואותה אנחנו צובעים.

בתוך הים מטביעים קצת דגי גומי (אצלנו יש כרישים….) אפשר גם מוישלכים נוספים, שוחים או משתעשעים עם הכרישים.

בדרך כלל אני קונה גם גלגלי ים מגומי, השנה לא יצא לי, וכרגיל, הישועה הגיעה מכיוון המרציפן השמח…

'מרציפן שמח' ניתן להשיג בכל מקום כמעט- חנויות כילים חד פעמיים, אפילו בסופר, הוא כבר צבוע ואפשר לשחק איתו ממש כמו עם פלסטלינה. יתרון נוסף- רוב הילדים לא משתגעים על מרציפן וכך הם נחשפים לפחות צבעים 🙂 בדרך כלל אני משתמשת בו לכיתובים או פרחים- כאן- לגלגלי הים החסרים.

הנה היא מכיוון אחר

קחו קצת אוויר, צריך אותו עכשיו יותר מתמיד…

ולמורות שביננו- תנוחו היטב, תאגרו כוחות….

חופשה נעימה,

אני.

21 תגובות to “סופשנה… (מתנה למורות וגם עוגת ים מדליקה)”

  1. נוכחת לפעמים 25 ביוני 2012 בשעה 19:42 #

    איזה השקעות!

    אהבתי

  2. ריקי 25 ביוני 2012 בשעה 20:00 #

    יפיפה כתמיד וגם תרגיעי! בטח תביני לבד….

    אהבתי

    • livelach 25 ביוני 2012 בשעה 20:01 #

      חחחח ברור שאני מבינה פיית מתנות אחת

      אהבתי

      • ריקי 25 ביוני 2012 בשעה 20:12 #

        חחחח אין עלייך! הם פשוט כבר יצאו מהתנור… ואין לי פתק החלפה!

        אהבתי

      • livelach 25 ביוני 2012 בשעה 20:15 #

        אי אפשר להגיב על תגובה שניה- אבל נדמה לי שסיכמנו על יחידה בודדת 🙂 איזה כיף לי

        אהבתי

  3. רחלי גזית 26 ביוני 2012 בשעה 6:56 #

    מפיצי הריח מקסימים ומהווים יחד עם יתר המתנות תשומת לב סמלית אך חשובה .

    אהבתי

  4. yama 26 ביוני 2012 בשעה 8:02 #

    רעיונות מקסימים

    אהבתי

  5. ykipodim 26 ביוני 2012 בשעה 12:13 #

    עוגה מהממת! יחסית פשוטה אבל מאוד יצירתית!

    אהבתי

    • gallish 26 ביוני 2012 בשעה 13:08 #

      טוב, המתנות חמודות לאללה,
      אבל העוגה הזו היא שוס!!! איז מדליק!
      ממש בא לי להכין לילדים עוגת ים :-))) (יש מצב שזה יקרה 😉
      תודה וחופש נעים!

      אהבתי

      • livelach 27 ביוני 2012 בשעה 2:52 #

        גלי – מזהירה אותך, ברגע שאת עושה פעם אחת זו מסורת ולא מוותרים לך עליה 🙂 חתונה קתולית עד לחטיבה 🙂

        אהבתי

    • livelach 27 ביוני 2012 בשעה 2:52 #

      תודה!

      אהבתי

  6. דפי 26 ביוני 2012 בשעה 14:25 #

    מקווה לזכור את רעיון העוגה לשנה הבאה. עוד לא ראיתי כזה
    וכשהסברת איך עושים זה באמת נשמע פשוט.

    אהבתי

  7. קשת 27 ביוני 2012 בשעה 9:51 #

    התפורים שלך מקסימים!
    והעוגה זו בכלל עוגת משה רבנו 🙂
    לרוני ועידו יש בובות כאלו שקיבלו בגנים בחג הפסח יחד עם תיבה 🙂

    אהבתי

    • livelach 27 ביוני 2012 בשעה 19:26 #

      כן- המוישלך האלה כיכבו גם בפסח 🙂 ותודה על התפורים! אני אוהבת 🙂

      אהבתי

  8. ענת 3 ביוני 2013 בשעה 8:49 #

    עוגה מקסימה! ה"חול" זה בישקוטים או פתי-בר?

    אהבתי

    • livelach 3 ביוני 2013 בשעה 9:12 #

      תודה! שניהם טובים, מה שיש לך בבית. אם את הולכת לקנות- אז בישקוטים יוצאים ממש כמו חול ים! בהצלחה!

      אהבתי

  9. שרית 12 ביוני 2013 בשעה 7:15 #

    איפה משיגים סוכריות בצורה של כרישים וגלגי ים?
    אני לא מוצאת בשום מקום….

    אהבתי

כתיבת תגובה

