מה תאחלו לעצמכם לשנה החדשה?

9 ספט

 אחרי חופש גדול, ארוך ולוהט, שישי ראשון פנוי, חשבנו שיהיה כיף להשיק כוס קאווה צוננת. לפגוש את כל החברים, משפחה, עוקבים ולקוחות, סתם כדי להנות!

וצדקנו! 

באמת היה כיף, אינטימי, רגוע, וגם זכיתי להכיר באופן אישי קוראת ועוקבת מקסימה של הבלוג, וזו מבחינתי סיבה מספיק טובה להמשיך לכתוב!

ואני מתחילה באיחולים לשנה החדשה.

אני די טובה באיחולים לאחרים, אבל מה עם עצמי? מה באמת אני מאחלת לי, ואתם, מה מאחלים לעצמכם?

 רק ברכת שנה טובה לא מספקת אותי… בשנה שעברה כתבתי לי ברכה לשנה החדשה ושכחתי ממנה. בשבוע שעבר היא התעופפה עליי מאיזה חור וגיליתי שהאיחולים התגשמו! 

כשהיינו ילדים,  בבית הוריי לא הוגשו לשולחן החג חמוצים ולא הונח מלח על השולחן, מסורת שהגיעה מהצד של אבא שלי, כי אם נאכל מלוח או חמוץ, מי יודע איך תסתיים השנה הזו….. אמא שלי שהיתה פולניה טובה, ואהבה לנגן לנו על הרגשות, פיתחה מזה ז'אנר פולני חדש, שנשמע בערך כך: "מי שרב בראש השנה, יריב כל השנה" מי שבוכה בראש השנה – בוכה כל השנה"….. ואת השאר אתם יכולים להמשיך לדמיין 🙂

וזה גדל איתי, ואני שומעת את קולה גם כשהיא לא .כאן, וזורמת עם זה, לכיוונים חדשים

בהרמת הכוסית שלנו השתמשתי במיני שלטים כדי להתאים לכל מאכל / תשורה ברכה מתאימה:
שנה כיפית (כי פצפוצי אורז בשוקולד זה הכי כיפי שיש…)

,(שנת בריאות (באדיבות רם, האח הנבחר

שנה משובחת )קרקרים עם גבינת עיזים, נגיעת דבש ושקדים- תנסו את זה בבית!!!)

שנת פריחה וצמיחה (חצאי כדורי שוקולד טבולים בשוקולד לבן שהונחו על דף טרנספר עדין פרחוני ויפיפה של נשיקה בהזמנה כמובן)

אגלה לכם בסוד, שהיו כמה שהחליטו לא לקחת סיכונים ובחרו לעצמם את כל הברכות שעל השולחן 🙂

גם התשורות נשאו ברכות לבחירת אורחים

הדובדבן בקצפת, היה איסוף תרומות של מוצרי טואלטיקה עבור עמותת 'אותות'. אין מילים כדי להסביר כמה אנשים טובים פתחו את ליבם ותרמו תרומות נדיבות

וכך נראה הסלון שלנו

ותא המטען של הרכב

שתהיה שנה טובה, מלאה בנתינה, לעצמנו ולאחרים,

אני.

15 תגובות to “מה תאחלו לעצמכם לשנה החדשה?”

  1. Hadas 9 בספטמבר 2017 בשעה 19:56 #

    אמן! אמן! ואמן! ומוסיפה ברכה נוספת, שתמיד תהיה הרבה כביסה 🙂 שנה נפלאה לך אהובתי!

    אהבתי

    • livelach 9 בספטמבר 2017 בשעה 19:57 #

      טוב נו, שתהיה כביסה 😂…. שנה נפלאה!

      אהבתי

  2. ditzak2013 9 בספטמבר 2017 בשעה 20:41 #

    כל כך רציתי…. ותיכננתי…. ובסוף – שכחתי….
    בטוחה שהיה נהדר ומדהים, כרגיל, ופיספסתי את החיבוק של ראש השנה ״אצל לילך במטבח״, שכל כך חיכיתי לו.
    שתהיה שנה נ ה ד ר ת כמוך.
    אוהבתותך😘

    אהבתי

    • livelach 10 בספטמבר 2017 בשעה 5:00 #

      לא נורא דיצוש, את מוזמנת תמיד, המטבח פתוח והמרפסת גם! שתהיה שנה נפלאה!!! אוהבת!

      Liked by 1 person

  3. Sharon 10 בספטמבר 2017 בשעה 6:37 #

    לילך יקרה מאחלת גם לך שנה נפלאה ומלאה בנתינה (גם לך…). הרבה בריאות, אושר וכיף!

    אהבתי

    • livelach 10 בספטמבר 2017 בשעה 6:37 #

      תודה שרון אהובתי, שתהיה שנה נהדרת, בריאות, אושר והמון בילויים!!!

      אהבתי

  4. motior 10 בספטמבר 2017 בשעה 6:39 #

    נהדר 🙂
    אני אסתפק בשנה טובה ומאחל לך כל מה שתרצי

    אהבתי

    • livelach 10 בספטמבר 2017 בשעה 6:48 #

      תודה רבה, שנה נהדרת!!! לך ולמשפחה!

      אהבתי

  5. אהובה אסייג 10 בספטמבר 2017 בשעה 8:08 #

    אמנם לא הייתי פיזית אצלך אבל בליבי הייתי גם הייתי ! לכן רק נותר לי לאחל לך שכל משאלות לבך יתמלאו לטובה, שתזכי לאהבה וכייף כל הזמן ❤

    אהבתי

    • livelach 10 בספטמבר 2017 בשעה 5:10 #

      תודה רבה אהובה, שתהיה שנה נפלאה!

      אהבתי

    • livelach 15 בספטמבר 2017 בשעה 16:29 #

      שנה טובה לך, לשמעון ולכל השבט המקסים שסביבכם! בריאות ואושר!

      אהבתי

  6. ריקי נ. 15 בספטמבר 2017 בשעה 15:36 #

    שנה טובה יקירתי!!! מלאה דברים משובחים בדיוק כמו הפוסט הזה. אוהבת!

    אהבתי

  7. אורנה 15 בספטמבר 2017 בשעה 15:53 #

    שנה טובה ומוצלחת אהובה שלי
    שנה מלאה וגדושה בכל טוב ובהרבה בריאות
    שנה של רוגע ושלווה יחד עם מלא כיופים הנאות ופרגון עצמי
    אוהבת כל השנה❤️❤️❤️❤️🙌👣❤️❤️

    אהבתי

    • livelach 15 בספטמבר 2017 בשעה 16:30 #

      העיקר בריאות. וכיף ואהבה. גם לך אהובה!

      אהבתי

להשאיר תגובה

