שנה חלפה שנה באה

17 ספט

תיכף מסתיימת השנה הזו, ואני כבר מחכה לסיום הזה כל כך.

אני בטוחה שהשנה הזו תהיה טובה יותר ומשמחת יותר. והכי הכי הכי, אני שואפת, שהיא תהיה משעממת 🙂

לחץ משפחתי וסביבתי, הביא לכך, שהשבוע, המתגייסת תפתח דוכן בהפנינג שווה ביותר שיתקיים בכפר סבא, ב'אושילנד' ביום חמישי הקרוב, 22.9.16 החל מהשעה 17:00, ואני אהיה שם לצידה. מוצרי 'לי ולך' ו'סגלגלים' יהיו שם במחירים מיוחדים וכל קניה מעל 100 שח' תזכה בהפתעה חמודה!

יחד איתנו יהיו דוכנים צבעוניים ומשמחים נוספים, כולם- של נשים כפר סבאיות שאני מאוד מאוד אוהבת, כולם ביחד יסדרו אתכם לקראת החג, החל מביגוד ועד למתנות מיוחדות, לכל הגילאים!

אחד הדוכנים שממש לא כדאי לפספס באירוע הזה, הוא הדוכן של טל המקסימה שהיא אמא של עידו, נער אוטיסט, מיוחד ומוכשר. טל הקימה את העסק החיות של דודו

img-20160917-wa0012.jpg

כל כולו מוצרים יפיפיים (כרטיסי ברכה, פלייסמייטים, חולצות ועוד…), כולם צבעוניים וגדושים באיורים הנאיביים שעידו צייר בצעירותו.

img-20160917-wa0007.jpg

img-20160917-wa0010.jpg

העסק הוא מיזם חברתי שמעסיק את דיירי ההוסטל שבו מתגורר עידו, וזוהי ההשקה שלו!

בקיצור- מרגש ומחדש, וחובת לייק 🙂 חלה על כל החברים שלי באשר הם 🙂

נכון שכבר בא לכם לקנות משהו אצל טל?!

פרט לדוכנים, יהיו שלוש הרצאות כיפיות וקלילות שיכינו אתכם לחג, שלושתן יוגשו בידי נשים איכותיות ושלושתן ללא עלות, אך דורשות הרשמה מראש, בקישור שכאן. שווה, כבר אמרתי?!

3ed7af53-e787-4cac-a8a0-178494cb9360.jpg

מאוד מאוד מוזר לי לראות את הפרסום הזה, כי מעולם לא חשבתי עלינו כעל נשות עסקים…

אנחנו, יותר…. נשות תחביבים 🙂

הלוגו של 'לי ולך' מתנשא בכבוד בפרסום ואני מלאת הודיה שהגענו עד הלום יחדיו.

וזה לא מובן מאליו.

לפעמים נראה לי שכשהוא הוכן עבורי (באהבה רבה) זה היה בכלל ביקום אחר, מקביל ומרוחק… אבל עליו כבר נדבר בחודש אוקטובר.

בכל מקרה, זו הזדמנות חד פעמית לפגוש אותנו, מכיוון שאנחנו לא משתתפות באירועים כאלה בדרך כלל… אז גם אם לא בא לכם מגבת או שתיים, בואו להגיד שנה טובה. אם אתם מכירים תינוקת קטנה שעונה לשם לירז, יש לנו שמיכת חיתול קטנה למסירה, בואו לקחת!

רוב המוצרים שיגיעו איתנו מרוכזים בגלריית ראש השנה בעמוד הפייסבוק של לי ולך, תראו שם דבורים ותפוחים מכל מיני זנים 🙂

20160915_141427-1.jpg

מגבות מטבח שנה טובה ומתוקה

6329101333975895378.jpg

מגבות מטבח שנה טובה

כי לא משנה מאיזה זן אתם, העיקר שיהיה לכולנו טוב!

מקווה לראות אתכם,

אני.

 

 

 

 

8 תגובות to “שנה חלפה שנה באה”

  1. Anat Porat 17 בספטמבר 2016 בשעה 15:05 #

    כל כך אוהבת לקרוא אותך !

    Anat Porat
    アナトポラート
    PA to Nir Asulin Head Of ACC Delivery
    Office : 09-7762307
    Cell : 054-8083073

    A smile is a curve that helps set things straight.

    אהבתי

  2. רתם 17 בספטמבר 2016 בשעה 17:17 #

    בהצלחה! 🌷
    ותודה שעדכנת, אגיע בשמחה!

    אהבתי

  3. רחלי בן ידי 17 בספטמבר 2016 בשעה 19:45 #

    מהממת שאת. שיהיה המון בהצלחה בחמישי ושנה שופעת בבשורות טובות…אוהבת אותך

    אהבתי

  4. motior 18 בספטמבר 2016 בשעה 7:19 #

    שנה טובה ומוצלחת לכל המשפחה ובהצלחה ביריד!

    אהבתי

    • livelach 24 בספטמבר 2016 בשעה 3:56 #

      תודה מוטי, התרגשתי לראות את הבנות שלך שם 😉

      אהבתי

להשאיר תגובה

