אוהבת נייר

8 ספט

 

ניצניה הראשונים של האהבה הזו, היו באוסף ניירות המכתבים של ילדותי.

מתישהו, האוסף הזה עבר לבנות המתוקות של השכנים, אבל אני כנראה לא התגברתי מעולם על המסירה הזו :0)

שנים של הורות, וקניות של ציודים לשנת הלימודים אפשרו לי להנות מליטוף של מחברות, מדבקות, יומנים ושאר דברים יפים.

ו….השנה, היה פה ניסיון לדכא אצלי את האהבה הזו :0) עם הגברת-המתגייסת והגברבר  (הנאה, יש לומר) שהתחיל את צעדיו הראשונים בתיכון, ואינו זקוק כלל לכל הפריטים המיותרים הללו….

אבל אותי, כידוע, לא ניתן להכניע…

אז, התחלתי עם המדבקות של הגר, השכנה המדליקה שלי. מדבקות לעיצוב הכריכים (שאני כבר שנים לא מכינה לאף אחד) אבל אני יודעת בוודאות שאשתמש בהן. יום אחד. בינתיים מלטפת.

על לוח השנה של דנה ישראלי, אני אף פעם לא מוותרת. כמה שאני מנסה להשתמש בלוח של הטלפון, אני חייבת לראות את החודש פרוס לנגד עיני, עם העיצובים משובבי הנפש, אחרת אני פשוט מפספסת דברים, או הולכת אליהם ביום הלא נכון (לנצח יזכר פה יום ההורים שבו הגעתי לבית הספר ומי שקיבלה את פניי במקום המחנכת, היתה החתולה… גילוי נאות- אין אפליות אצלי, זה קרה לי עם שני הילדים, בחיי)

wp-image-579999380jpeg.jpeg

בין לבין, הכנתי לי גם פנקס השראה ותזכורות שיהיה לי בתיק.

wp-1473220186966.jpeg

גם הוא עשוי נייר, כמובן. נייר מיוחד דמוי עור, מדליק ביותר (craft tex)  שקניתי לפני כשנתיים, אצל MIMS ורק עכשיו הגעתי אליו…

וחשבתי שסיימתי בזה. אבל אז הגיעה אליי הפתעה מפנקת, היומן  MOM IS WOW שמעבר לכריכה המפרגנת והמשמחת עד מאוד, הוא יומן עם תוכן- המון טיפים מעולים לניהול הזמן, הבית והחיים. מתאים מאודדד לאמהות עסוקות!

wp-image-527746941jpeg.jpeg

ואז, בבדיחות הדעת, השתתפתי בהגרלה שדנה ישראלי העלתה לעמוד האינסטגרם שלה. עניתי לשאלה איזו מחברת הייתי רוצה לקבל עבורי ועבור חברה ביציאה לחופשה משותפת. וזכיתי! דנה בנדיבותה שלחה לי מארז מפואר, ולפי כמות הפריטים שהיא שלחה, אני צריכה לתכנן לפחות שתי חופשות עם חברות!!!

wp-image-1417083272jpeg.jpeg

wp-image-1259794592jpeg.jpeg

טוב נו, וגם חופשה עם אייל 🙂

wp-image-966102609jpeg.jpeg

השנה, זכיתי גם להתעסק בנייר עבור אחרים, הכנתי מחברות מעוצבות לכמה מורות מקסימות, ביניהן, אחת מופלאה במיוחד, שהיתה תלמידה שלי!!!

אהבתי לנייר, היא אחת הסיבות לכך שחברתי עם סיגליה, ויצרנו את קו המוצרים המודפסים שלנו.

אחרי ההתלהבות שלכם ממבצע יום ההולדת, החלטנו להציע מבצעים שווים גם לקראת החגים, אז מומלץ לעקוב! אני רק אומרת, שהדגלונים שלנו יככבו שוב…

סמנו לכם את התאריך 22 לספטמבר, חמישי בערב…. לא יודעת איך זה קרה בדיוק (טוב, נו, אני די יודעת… ואתן שם שמחייכות, כן, זה בגללכן, או בזכותכן, עוד לא החלטתי…..)

מסתמן שנצא מהבית ביום הזה לפגוש אתכם בהפנינג מקסים לקראת החג. פרטים בהמשך. כוונו את הווייז לכפר סבא…

img_2681

הנה הצצה ראשונה לראש השנה, מלווה, איך לא, בקצת נייר 🙂

עיטופית ראש השנה שהיוותה השראה למגבות המטבח החדשות שלנו.

DSC_0089

 

שתהיה שנת לימודים פוריה, שקטה ושלווה לכל הילדים, המורים וההורים באשר הם,

אני.

 

22 תגובות to “אוהבת נייר”

  1. ריקי נ. 8 בספטמבר 2016 בשעה 5:20 #

    איזה פוסט מקסים על אהבה שכולנו מכירות!
    מחכה לתכנון החופשה ❤️

    אהבתי

    • livelach 14 בספטמבר 2016 בשעה 4:19 #

      אהובתי, אני גם…. כרגע התוכניות מתרכזות בגיוס, אבל אולי נגנוב משהו באמצע…

      אהבתי

  2. אסייג אהובה 8 בספטמבר 2016 בשעה 5:31 #

    מה יש להגיד….תמיד נהנית לקרוא את הבלוג שלך 😗 כתוב יפה ומעניין 👍

    אהבתי

    • livelach 14 בספטמבר 2016 בשעה 4:17 #

      אהובה יקרה, אני נהנית לקרוא את התגובות שלך, מאוד כיף לי לראות שאת כאן, הידעת ש…. את המתמידה העיקרית שלי מצד המשפחה?!

      אהבתי

  3. סיגל 8 בספטמבר 2016 בשעה 5:48 #

    כרגיל הכל נראה כ"כ מפתה והמחברות שהכנת מדהימות!! ורק שאלה מאיפה העטים הההורסים??!! מתגעגעת המון המון ושתהיה לך שנה מלאה בכל טוב .

    אהבתי

    • livelach 8 בספטמבר 2016 בשעה 6:45 #

      העטים ההורסים נקנו ב'סטודיו' שנסגר לצערי, אבל ראיתי אותם גם ב'מסטיקים' לאחרונה! תודה על כל המחמאות, נשיקות!!!

      אהבתי

  4. Shira Fohrer 8 בספטמבר 2016 בשעה 5:50 #

    האהבה לנייר חוצת גבולות וגיל אבל המכנה לכולנו משותף..כולנו התחלנו עם אוסף מכתביות בשנות ילדותינו הצעירות. שיהיה בהצלחה במכירה! נראה שווה!

    אהבתי

    • livelach 8 בספטמבר 2016 בשעה 6:43 #

      גם לך היה אוסף???? 😀😀😀😀 מקווה לראות אותך בקרוב!

      אהבתי

  5. motior 8 בספטמבר 2016 בשעה 6:40 #

    בהצלחה לגברת המתגייסת ולגברבר הנאה!
    קצת מפחיד לראות את הילדים גדלים…

    אבל ממש לא מפחיד לראות את מוצרי הנייר האלה 🙂 הם מקסימים

    אהבתי

    • livelach 8 בספטמבר 2016 בשעה 6:42 #

      תודה מוטי, בהצלחה גם לכם ולצעירים שלכם!!!

      אהבתי

  6. Sharon 8 בספטמבר 2016 בשעה 7:28 #

    מאחלת לך גם בשנה זו להמשיך לעשות וליצור. כל דבר שבו את נוגעת יוצא מקסים!

    אהבתי

    • livelach 14 בספטמבר 2016 בשעה 4:16 #

      שרון יקרה לי, חברה מפרגנת שכמוך, אני מאחלת לנו שהשנה נפגש יותר!!

      אהבתי

  7. acropolice 8 בספטמבר 2016 בשעה 17:38 #

    כמה כיף לראות את כל הנייר היפה הזה. אין ספק שנייר זה משהו מרגש מאוד!

    אהבתי

    • livelach 14 בספטמבר 2016 בשעה 4:14 #

      איזה כיף שיש לנו משהו משותף, בכלל, אני המומה מכמות התגובות, לא ידעתי שאנשים אוהבים ניירות כל כך 🙂 תודה לך 😍

      אהבתי

  8. ditzak2013 9 בספטמבר 2016 בשעה 7:23 #

    נהדרת שאת, כתמיד❣
    לצערי, לא אוכל להגיע ב22….
    האוצר שלי מגיעה ב23 והמלאכה מרובה….
    חיבוקים😘

    אהבתי

    • livelach 14 בספטמבר 2016 בשעה 4:12 #

      דיצוש, אני הכי שמחה שלא תבואי בגלל הסיבה המוצלחת הזו!!! אנחנו עוד נתראה!
      תהני מכל רגע!!!

      אהבתי

  9. מיכל 10 בספטמבר 2016 בשעה 9:36 #

    כתוב מקסים. כמי שחיה עם מר paperless כבר שכחתי את ההנאה שבניירות מעוצבים. תודה שהזכרת נשכחות

    אהבתי

    • livelach 14 בספטמבר 2016 בשעה 4:11 #

      כן, גם אצלנו החצי השני שלי מעדיף עולם ללא נייר. בשביל זה אני כאן, בשביל האיזון 🙂

      אהבתי

  10. הגר אשחר ניר 12 בספטמבר 2016 בשעה 18:37 #

    די לילך את כזאת מהממת!! הכנה מושלמת לשנה החדשה, לא פחות. עזבי אותך מהילדים.. ניירות זה כל כך בשבילנו.. 🙂 ותודה ענקית על הפגון, צמחתי בסנטימטר.

    אהבתי

    • livelach 14 בספטמבר 2016 בשעה 4:10 #

      לא, את 😃 גם אני צמחתי…. הבנתי שיש דברים שהם בשבילי ולא צריך בשבילם תירוצים צעירים 🙂

      אהבתי

  11. Yonit Tzuk 13 בספטמבר 2016 בשעה 20:58 #

    מקסים גם לי יש את המחלה הזאת….

    אהבתי

    • livelach 14 בספטמבר 2016 בשעה 4:09 #

      תרשי לי לדייק אותך מעט?! 🙂 מחלה היא משהו שלילי, אני חושבת שאהבה לנייר היא בריאות 🙂
      הלוואי שתהיה לנו המון המון בריאות 😊😊😊

      אהבתי

להשאיר תגובה

