תמונה

יום המשפחה קרב ובא

23 ינו

כן, לא הייתי פה הרבה זמן, עוד אספר על מה ולמה….

אבל לא היום.

.היום אתן כמה רעיונות למתנות ליום המשפחה

הפוסט הזה מתחיל עם עירית. עירית היא שכנה, חברת המשפחה, גרפיקאית מוכשרת, וגם, אמא של אופיר המתוק.

כשאופיר קצת גדל, הבית התמלא בקופסאות תמ"ל ריקות …..

DSC_0665

 אמא עירית, החליטה למחזר אותן תוך שהיא מעצבת להן עיטופיות יפיפיות למגוון שימושים, שאתם מוזמנים לראות GreenTinבעמוד של

כשראיתי אותן, התאהבתי מיד, והתנדבתי לצלם. כי ברור שהצלם מקבל דוגמאות היישר מבית הדפוס, נכון?!

כשעירית הביאה לי את הדוגמאות האחרונות של העיטופיות, היא כיוונה אותן לחגים הבאים עלינו לטובה, ואני העליתי כמה רעיונות למתנות ליום המשפחה. אתם מוזמנים להשתמש בהם גם למשלוחי המנות של פורים.

אני השתמשתי בעיטופית האפניים שהתאהבתי בה , אבל יש עוד רבות וטובות ומקסימות, כדאי לכם לראות.

הכי מובן מאליו, הוא לשים עוגיות בקופסאות…

אבל, מה אם אין לי כוח לאפות?! החלטתי להתחכם ולהכין מארז של חומרים לאפיית עוגיות. בדומה לצנצנות שנמכרות עכשיו עם תערובות להכנת עוגיות, רק שכאן, יש כמות. כמות שמספיקה למשפחה. וביחד איתה- מתכון משפחתי מעולה לעוגיות שוקולדצ'יפס !ש…. נעלמות תוך שתי שניות, ענקיות ונימוחות, ובהחלט… מביעות ים של אהבה !

איך עושים? אורזים את החומרים שבמתכון בתוך שקיות צלופן (אני סגרתי ושמתי תגיות קטנות שבהן מצויינת התכולה) מצרפים את המתכון

DSC_0744

DSC_0737

דוחסים בעדינות לפחית שעטפנו בעיטופית יפיפיה

מוסיפים את שם המשפחה או האדם שלו מיועדת המתנה

DSC_0745 ויש לנו מתנה מקסימה!

והנה גם כמה רעיונות נוספים, אישיים יותר, וללא עבודה וטרחה לצידם:

מארז טיפוח לציפורניים

DSC_0843

שני הרעיונות הבאים, הם בהשראת חברת יקרה, שמפנקת אותי תמיד בדרכים מאוד יצירתיות!

הראשון-

מארז תה לשניים

DSC_0717שני ספלים, שקיקי תה, מסננת קטנה, חליטה, מקלות קינמון….. תנו דרור לדמיון!

DSC_0718

אפשר לשים מפית בתוך הפחית לפני שמניחים בה הכל

DSC_0713

DSC_0731

והצעה אחרונה

מארז שוקו זוגי

גם כאן, השמים הם הגבול… שוקולית, שוקולד איכותי, מרשמלו, תמציות טעם, בקבוקון ליקר טוב, בקיצור- סומכת עליכם!

DSC_0857

אני יודעת שחלקכם יתחילו לשאול- איך אפשר להשיג כאלה קופסאות אם אין לי תינוקות, אז אני מציעה לכם פשוט להיות נחמדים לשכנים שלכם, כולם מאוד שמחים לעזור, ומאושרים שהזבל שלהם הוא האוצר שלכם….

ולגבי השאלה השניה…. איפה המתכון???

אם אתם רוצים את המתכון לעוגיות, תעקבו, הוא יעלה בפוסט הבא, מבטיחה.

שבוע טוב,

אני.

9 תגובות to “יום המשפחה קרב ובא”

  1. ריקי נודלר 23 בינואר 2016 בשעה 21:34 #

    ברוכה השבה!!!
    אחלה רעיונות וביצוע ניפלא! והעיטופיות החדשות הורסות!

    אהבתי

    • livelach 23 בינואר 2016 בשעה 22:06 #

      תודה רעקי אהובה, כיף לחזור, מקווה שאצליח להתמיד! וכן, העיצובים של עירית יפיפיים!

      אהבתי

      • Irit Livnat 24 בינואר 2016 בשעה 8:40 #

        תודה רבה!! העיטופיות לא היו נראות כל כך טוב, אלמלא הצילומים והרעיונות של לילך (:

        אהבתי

  2. יפעת 24 בינואר 2016 בשעה 7:08 #

    כמה כיף לחזור לקרוא אותך 💕
    פתיחת שבוע נפלא ועוד עם הצילומים המרהיבים שלך והמוצרים המיוחדים שאת ועירית עושות!
    בתור מי שנהנית בטירוף ממארז יומולדת מפנק שקיבלתי בתוך קופסא אני לא מפסיקה לחשוב על עוד ועוד רעיונות מה אפשר לעשות עם זה!!!
    כרגיל – את השראה אחת ענקית! אוהבתותך מליונים

    אהבתי

  3. זהבית שקד 24 בינואר 2016 בשעה 7:14 #

    מקסים!!

    אהבתי

    • livelach 24 בינואר 2016 בשעה 7:35 #

      תודה רבה זהבית 🙂 אני רק על הרעיונות והצילו. העיצוב של עירית באמת מקסים!

      אהבתי

    • livelach 27 בינואר 2016 בשעה 10:19 #

      תודה רבה שרון! כיף שאהבת ועוד יותר כיף שעצרת להגיב כאן!

      אהבתי

  4. שרון 24 בינואר 2016 בשעה 7:51 #

    יופי של רעיון! מקסים!

    אהבתי

כתיבת תגובה

