מה אתם עושים לפני פורים?

25 פבר

אתם בטח מתפלאים איך זה שיש פה שני פוסטים בשבוע….

אני פשוט חוזרת שוב לנושא שנראה שמאוד מעסיק את כולם בשבוע האחרון, והוא לא שרהל'ה וגם לא שוקולד……..

ובכן, נראה שבשבוע הזה, כל אלה שלומדים ועובדיםאם הם לא גולשים או קוראים עיתונים— משחקים!

במה? בגמדים ובענקים….

בעבר כבר כתבתי את הפוסט הזה, אבל הנה עוד כמה רעיונות, אני יודעת שרק אצית לכם את הדמיון ואתם כבר תעופו איתו למחוזות רחוקים…

אז מה נותן גמד לענק?

הוא יכול לתת מתנות מארץ הגמדים. כל מה שתראו סביבכם והוא במידה 'מיני'

כאן בתמונה מיני קוקה קולה (250 מ"ל) ומיני מרשמלו (כי נשארו לי מהצנצנות) 🙂

DSC_0271

והנה ההוכחה שזה באמת בקבוק מיניאטורי

DSC_0289

אם אתם יצירתיים במיוחד- מיני כובע סרוג, גמדי, הוא אפשרות מדליקה

כאן בתמונה כובע פצפון, על צנצנת תבלין קטנה, להמחשת המימדים, הם מצולמים עם כפית 🙂

DSC_0322

אם אתם תוהים מאיפה הרעיון- הוא לגמרי לא שלי, ייבאתי אותו מאנגליה, שם הכובעונים מיועדים לכיסוי ביצים

-סתם ככה שלא יתקררו, בזמן האוכל… אני יודעת שזה בטח נורא מצחיק כמה מכם, אבל אני התכוונתי בתום לב לזה:

אלה הכובעונים שסבתא טובה סרגה לתבנית ביצים שלמה…

התמונות שלי 009

אם אתם לא מתכננים להוציא את המסרגות בקרוב- אפשר לקנות בחנויות האביזרים מיני כובעים משגעים

DSC_0346

אם אתם לא בעניין של מתנות מעולם הגמדים, אתם יכולים לתת לענק שלכם מתנות מעולמו. כלומר- חפצים של ענקים!

תוכלו לאפות לו אוזן המן ענקית או להכין לו כפית שוקולד לשוקו של ענקים

לקחתי כף חד פעמית גדולה, לתוכה יצקתי שוקולד מומס, פיזרתי כל מיני מתוקים :פתיתי כרמל, פצפוצי שוקולד, שוקולד צ'יפס ועוד….

DSC_0288

אפשר גם להעניק סוכריה על מקל של ענקים

אפשר לקנות סוכריות ענק מוכנות ,ואפשר להכין לבד- אני קניתי שני מרשמלו ענקיים ארוכים, גילגלתי אותם ושיפדתי.

עטפתי בשקית צלופן עם פפיון קטן

אולי לא הכי מדוייק, אבל אני בטוחה שהענק שלי ידע שהתאמצתי לכבודו 🙂

DSC_0318

ולא חייבים רק ממתקים, אפשר גם לתת חפצים של ענקים : משקפיים / נעליים או… משהו שמאוד קרוב לליבי–

מספריים 🙂

(קניתי ב'מוזלים' ברעננה בשקלים בודדים)

DSC_0292

במה משחקים ענקים? אולי בגמדים,

ואולי הם מפריחים בועות סבון ענקיות!!!!

אני את הבועות הענקיות והשוות שלי קניתי כאן

DSC_0324

ואם כל זה לא מדבר אליכם, אולי פשוט תרצו ל'העצים' את הענק שלכם,

לתת לו תחושה שהוא כוכב:

עטפתי בועות סבון בבד כוכבים והדבקתי מדבקה 'במיוחד בשבילך'

(הענק שלנו הוא 'מוזיקנט', אז הוספנו לו קצת תווים)

DSC_0321

הכי חשוב- אל תשכחו לצרף פתקית שווה ומעצימה לכוכב שלכם…

אפשר להביא לו /לה כתר, ואפשר פריטים שפשוט יזכירו לו שהוא בן מלוכה

DSC_0276

'ואם כבר במלוכה עסקינן, אפשר להעניק לענק משחק יצירתי במיוחד,

מבית היוצר של 'טייני סקריבלס

קניתי אותו לאחיינים שלי (במקום משלוח מפוצץ ממתקים) ו…. מארז אחד נשאר בשבילי 🙂

DSC_0316

אני משחקת במארז השלם,

אבל לצורך העניין, ניתן לקנות רק את הממלכה , עם מלכים ומלכות 

מקסים, לילדים ולמבוגרים צעירים ברוחם

DSC_0304

DSC_0315

מקווה שנתתי לכם קצת השראה, מאחלת לכם שתשחקו ותשמחו!

חג שמח,

אני.

4 תגובות to “מה אתם עושים לפני פורים?”

  1. motior 26 בפברואר 2015 בשעה 6:02 #

    אני לפני פורים עובד.
    ובפורים גם.
    אבל הרעיונות שלך מקסימים 🙂

    אהבתי

    • livelach 26 בפברואר 2015 בשעה 6:06 #

      אני שמחה לשמוע שיש צדיק אחד בסדום 🙂

      לילך
      0546415606

      אהבתי

  2. Ahuva Shimon Asayag 26 בפברואר 2015 בשעה 18:59 #

    אחלה רעיונות. כמו תמיד !!!

    אהבתי

    • livelach 27 בפברואר 2015 בשעה 4:22 #

      תודה רבה אהובה!

      לילך 0546415606

      אהבתי

להשאיר תגובה

