התרגשות

3 ינו

שלא תחשבו ששכחתי ש2015 התחילה, פשוט כל ההתרגשות והפירגון המיידי שהגיע ביומיים האחרונים, מצד כולם- לקוחות, חברים, משפחה, קהילת היוצרים והמעצבים סביב, ואלה שכבר הגיעו לקנות אותן (תודה ענקית!!!!!) , גרם לי לשים ברגע הכל בצד ולהתמקד במדבקות.

אני אוהבת מדבקות. משחר ילדותי.

יעידו סובביי שאני קניינית נהדרת שלהן… אפילו אצא מהפוך ביום קר בשבילן 🙂 זה מסוג הדברים שכמה שיש לי- שה אף פעם לא מספיק!

מאז ומתמיד הייתי מפיצה את מרכולתי (הקולינרית) ברבים, ובזמן האחרון הצטרפתי לפרוייקט הכפר סבאי הקהילתי המקסים – סיר ליולדת, פעמיים בחודש מביאים ליולדת מהסביבה ארוחה חמה. זו לא חייבת להיות ארוחת גורמה, רק משהו מחמם לב ומזין לאשה צעירה שבחיקה תינוק טרי ומתוק.

אני משתפת, מכיוון שהפרוייקט זקוק למתנדבים, וגם כי משם נולד הצורך. מכיוון שכך או כך אני מבשלת למשפחה שלי, פעמיים בחודש אני מפרישה מבישוליי ליולדת מתוקה שנהנית מכל ביס.

מאוד כיף לתת ולהעניק. אם אתם יכולים, אתם מוזמנים להצטרף! אתם תהנו מאוד מאוד! אודיל המקסימה מרכזת את הפעילות הזו בכפר סבא, וניתן ליצור עמה קשר במייל odiler@gmail.com

את שני המשלוחים הראשונים שלי ליוויתי במדבקות שקניתי בחו"ל, יפות וצבעוניות, אבל קטנות ולא היה לי מקום לכתוב עליהן!!! בכל מקרה- הן העניקו מראה נעים ומסודר ו… אפילו שאלה- האם יש לי קייטרינג 🙂

IMG_6413

ברגע הזה הבנתי, שאני רוצה כאלה מדבקות, אבל בעברית, ועם מקום מסודר לכתיבה.

כמו תמיד- התחלתי בהתייעצות עם סיגליה וחברות נוספות, שמיד זרקו שפע רעיונות נפלאים לכיתובים, וכך התחלנו להפיק את דף המדבקות הצבעוני והמקסים הזה-

IMG_6768

הדף מכיל 26 מדבקות, חלקן עם מקום לכיתוב וחלקן בלעדיו. אני אוהבת לכתוב עליהן בטוש פרמננט uf כזה שכותבים איתו על דיסק

IMG_6765

לכבוד ההשקה- הוא נמכר במחיר שווה במיוחד 25 שח' במקום 30 (לא כולל משלוח), והטבה נוספת לזריזים- הלקוחות הראשונים יקבלו דף מדבקות גדול במיוחד 25/35 במקום A4.

אני כל כך אוהבת אותן, מהרגע שהן נכנסו הביתה- אני מדביקה אותן על הכל!

כריך לטיול בתוך שקית חומה

2014-12-31 09.07.01

אפילו שתי עוגיות נראות אחרת עם מדבקת ההקדשה

(בתוך שקית יומולדת מוסיקלית מצלופן שנרכשה מזמן ב'הילולה')

2014-12-31 09.12.09

קינוח קטן אישי בתוך קופסה שקופה

(הקופסה ממוחזרת, זו אריזה של תבניות מאפינס מנייר)

2014-12-31 09.19.00  2014-12-31 09.19.38

ולא רק…. גם מעטפה של כרטיס ברכה פשוט מאוד שהוכן על ידי, שודרגה מיידית

(הכרטיס עוצב על כרטיס מוכן שהגיע כבר מעוגל פינות, רצועת נייר מוכנה וגזורה של טייני סקריבלס, מדבקה ופפיון קטן מבד, גם הוא נרכש כך)

2014-12-31 09.14.36

בקיצור- התחלה צבעונית ומשמחת ל2015!

תודה מיוחדת לגלית, ריקי וסיגל שבעלדיהן זה לא היה קורה!

מאחלת לכולנו שהשנה תהיה מרגשת, שמחה וצבעונית!

אני.

 www.livelach.co.il

10 תגובות to “התרגשות”

  1. ריקי 3 בינואר 2015 בשעה 18:48 #

    אין עלייך אלופה!!! יצאו מדליקות לאללה, בטוחה שיהיו הצלחה!!!

    אהבתי

    • livelach 3 בינואר 2015 בשעה 21:10 #

      תודה אהובה, אני כבר מתגעגעת… והן כבר הצלחה 🙂 את צודקת 🙂

      אהבתי

  2. lilach and yoram 3 בינואר 2015 בשעה 18:59 #

    שלום לילך (?)

    המדבקות יפהפיות!

    לא הבנתי איך מזמינים ממך.. רוצה!

    שבוע טוב,

    לילך

    אהבתי

    • livelach 3 בינואר 2015 בשעה 21:09 #

      כן! גם אני לילך 🙂 אחלה שם בחרו לנו 🙂 תודה על המחמאה!!! את יכולה לאסוף ממני בכפר סבא או כםר סירקין, ואני יכולה גם לשלוח לך. העלתי אותן כבר לאתר.

      אהבתי

  3. motior 4 בינואר 2015 בשעה 6:31 #

    מדבקות נחמדות – וכל הכבוד על ההתנדבות!

    2015 מוצלחת לך 🙂

    אהבתי

    • livelach 4 בינואר 2015 בשעה 8:47 #

      תודה רבה!
      ההתנדבות זה לא משהו גדול, ממש ממש בקטנה, אבל אני מאוד נהנית!

      לילך
      0546415606

      אהבתי

  4. ע נ נ ת 7 בינואר 2015 בשעה 19:51 #

    שנה טובה, לילך! וכל הכבוד על ההתנדבות, והרעיונות המקוריים 🙂

    אהבתי

    • livelach 8 בינואר 2015 בשעה 5:09 #

      ברעיונות אני גאה מאוד, בהתנדבות- זה בקטנה, מקווה שבעתיד אוכל להתנדב יותר 🙂

      לילך
      0546415606

      אהבתי

  5. ykipodim 26 בינואר 2015 בשעה 19:03 #

    ליין מדבקות מקסים להפליא, ובהחלט משהו שהיה חסר 🙂

    אהבתי

להשאיר תגובה

