קיצורי דרך באירוח

13 דצמ

כבר סיפרתי לכם שאני הכבשה השחורה במשפחה? כתם רציני במשפחה של קרניבורים… בצד שלי של המשפחה- אין מפגש בלי בשר. אמא שלי, האחים שלי (וגם התחתנתי ככה) אוהבים סטייק עסיסי יותר מכל מעדן אחר… מה לעשות, עם גנטיקה לא מתווכחים! לעיתים נדירות, בארוחות שבהם עוף הוא המנה הצמחונית, אפילו אני אוכלת סטייק (כמה 'אכלתי אותה' על זה ואיפה אל תקנו את הסטייק שלכם – אספר לכם פנים מול פנים, אם רק תשאלו!). עקב הבעייתיות שלי הזו, באירועים משפחתיים קיבלתי הסמכה של מעצבת ומכינת קינוחים. לפעמים זה נמאס ואני מחפשת קיצורים. הקיצור הראשון הוא מאגדת הדגלונים של סגלגלים. DSC_0298 המאגדת הזו, שמכילה 70 דגלונים אותיות וסמלים (כל אותיות הא'-ב' פעמיים, סופיות, אהוי, סמלים וסימנים) סוגרת לי את כל הפינות האפשריות באירועים משפחתיים. DSC_0302 לא משנה איזה אירוע חוגגים ואיפה, אני מסודרת! אני מאוד נהנית מהמוצר הזה! מודה, רוב המוצרים שלנו נולדים לפתור לי את הבעיות הפרטיות שלי 🙂 2014-12-13 14.02.35 את המאגדת הזו ניתן לרכוש באתר, או בחנויות 'צורהלה' בבצרה ו'אבלין' בכפר סבא (ויצמן 42). הקיצור השני- קינוחי כוסות… הם קטנים, מתוקים, כמיתים (לא יודעת אם יש מילה כזו, אבל אי אפשר לישר אותם כמו עוגה 🙂 וזה מבורך! ) כשראיתי את הכלים האלה, מיד התאהבתי ופצחתי בעבודה המאתגרת- פתיחת ביצים של קינדר בואנו, ללא אכילתן DSC_0266 גם קצת 'קליקים' ומיני עדשים DSC_0271 זילפתי קצפת סביב בסיס הביצהDSC_0277 מיליתי במתוקים DSC_0281 זילוף נוסף של קצפת מעל, וסגירה DSC_0289 הבונוס הנלווה לקיצור הזה (מלבד קריאות ההתפעלות של צעירי המשפחה ובכללם גם גיסתי), הוא השינוע והאיחסון הקל! DSC_0293 ואחרון חביב- בסדרת הקיצורים שלי… הבאנר הרב פעמי לעוגה, שמציל אותי כל פעם מחדש!DSC_0802 את הבאנר הזה אני תופרת בעצמי, הוא עשוי מבד לוח ושעוונית.יש לו שני חריצים להשחלת קיסמים / שיפודים / דוקים, לנעיצה על עוגה, עוגיות ומיני תופינים 🙂 אני כותבת עליו הקדשות בגיר, ובכל אירוע משתמשת בו מחדש. גם אותו ניתן לקנות באתר. עד סוף השבוע הקרוב, ניתן לקנות אותו ללא עלויות משלוח 🙂 ההטבה לקוראי הבלוג בלבד 🙂 בקרוב יגיע חידוש נוסף, גם הוא רלוונטי למארחים ולמקצרים 🙂 תעקבו, יהיה צבעוני… שיהיה שבוע טוב ומלא בשמחה, אני.

6 תגובות to “קיצורי דרך באירוח”

  1. lilach and yoram 13 בדצמבר 2014 בשעה 19:38 #

    לילך, שלום.

    רוצה לרכוש את מארז הדגלונים, אבל המחיר למשלוח נראה לי מאוד יקר.

    האם זה 25 ₪ רק עבור הדגלונים? מייקר מאוד את המוצר..

    תודה ושבוע טוב,

    לילך

    אהבתי

    • livelach 13 בדצמבר 2014 בשעה 22:20 #

      הי לילך, קודם כל מאוד מחמיא לי שאהבת את הדגלונים שלנו! אנחנו מודעים לעלות המשלוח, אנחנו שולחים בדואר רשום, והמארז כבד…. יש אפשרות לאיסוף עצמי מכפר סבא או כפר סירקין, או קניה באחת החנויות- אשמח להיות איתך בקשר ולמצוא פתרון לעניין. שבוע טוב!

      אהבתי

  2. motior 14 בדצמבר 2014 בשעה 11:34 #

    הדגלונים והבאנר טבעוניים 🙂

    אהבתי

  3. ravityoga 17 בדצמבר 2014 בשעה 17:36 #

    פוסט מהמם… מוכשרת!!!

    אהבתי

    • livelach 17 בדצמבר 2014 בשעה 20:12 #

      תודה רבה 🙂 אני מסמיקה 🙂
      חג חנוכה שמח!

      אהבתי

להשאיר תגובה

