כמו סוכה

6 אוק

במשך שנים, כשהילדים היו צעירים, התאמצנו לשוות למרפסת המקורה שלנו מראה סוכתי.

פעם בשנה היינו תולים מפות (אח"כ וילונות, לאט לאט השתכללנו) ופעם אחת אפילו הנחנו סכך (מעציץ) על המנוע של המזגן… כאלה אורבנים אנחנו…

הילדים גדלו, ובכל זאת, בא לנו לארח ב'כמו סוכה' שלנו בחג.

החג הזה תמיד מזכיר לי את החלום התעסוקתי הרשון שלי, מביה"ס היסודי- להיות מורה למלאכה 🙂 (חלום שסימנתי עליו וי 🙂 )

נחושה בדעתי, החלטתי השנה להכין קישוטים מחומרים שנמצאים כבר בבית. בבית שלי. ברור לי שהם לא נמצאים בכל בית (מצטערת בשבילכם 🙂 ) ככה זה כשאתה מורה למלאכה בנשמה 🙂

התחלתי עם שמיניות בריסטול צבעוניות, יצרתי עיגולים באמצעות פאנצ'

IMG_5049

IMG_5047

ערמתי רביעיות עיגולים והכנתי לפי סדר והתחלתי לתפור שרשרת, במכונת התפירה

(כל עיגול הוא למעשה רביעיית עיגולים מאותו צבע, מונחים אחד על השני) תופרים את הערמות בז אחר זו, עם אותו חוט ברצף, ללא ניתוק.

(זה הזמן לקנא במספריים שלי 🙂 )

IMG_5050

לאחר התפירה,

פותחים בעדינות את העיגולים, ותולים.

אצלנו הם מקשטים את הסורגים

IMG_5051

אגב- הסורגים למסירה באהבה, רק תאמו איתי בואו לקחת!

IMG_5052

גם שרשרת תחרה הצטרפה לחגיגה, השרשרת הזו עשויה ממפיות נייר תחרתיות צבעוניות (דוייליז).

קיפלתי כל מפית לשניים, הנחתי שרוך והדבקתי

IMG_5054

IMG_5053-0

 

לשאלתכם מאיפה היפות האלה, אז ניתן לקנות אותן כאן.

אחרונים חביבים- פונפונים משאריות נייר משי (נייר משי ירוק דשא, מבר-מצווה כדורגל… וגם… נייר לבן שראה ימים יפים יותר  -היה פעם אריזה של כלי בית, שפשוט לא הרגשתי בנוח לזרוק אותו) ועוד דף וחצי כתום שמצאתי בחפירות ארכיאולוגיות 🙂

IMG_5055

(הרשת מלאה בהסברים פשוטים של יצירת פונפונים, אז לא טרחתי)

לאורחים הראשונים שיגיעו לסוכה, רכשתי רצועות להכנת שרשראות ללא דבק או סיכות, הרצועות השוות האלה הן מבית היוצר של ענבל ישראל כשיצירה פוגשת במדע שווה להכנס ולעקוב! (אני הזמנתי גם בועות סבון ענקיות להנאת האורחים שלי בחג)

IMG_5056

הן יוצרות את השרשרת היפיפיה הזו

IMG_5057

נשארו לי עוד עיגולים ואני כבר יודעת שהם יהיו קישוט נוסף, אתם מוזמנים לעקוב אחרי האינסטגרם שלי 🙂

חג סוכות שמח לכולם,

אני.

6 תגובות to “כמו סוכה”

  1. Ahuva Shimon Asayag 6 באוקטובר 2014 בשעה 19:59 #

    רעיון גדול יפה ומדהים. אנחנו יש לנו סוכה ממש, ואת ובני משפחתך כמובן מוזמנים לסוכתנו.

    אהבתי

    • livelach 7 באוקטובר 2014 בשעה 3:36 #

      תודה רבה על ההזמנה 🙂
      חג שמח!

      לילך
      0546415606

      אהבתי

  2. motior 7 באוקטובר 2014 בשעה 5:59 #

    יפה מאוד 🙂
    חג שמח!

    אהבתי

    • livelach 7 באוקטובר 2014 בשעה 22:28 #

      תודה רבה 🙂 חג שמח גם לכם!

      לילך 0546415606

      אהבתי

  3. ע נ נ ת 11 באוקטובר 2014 בשעה 20:14 #

    קישוטים יפים 🙂
    אנחנו כבר ויתרנו על הסוכה…

    אהבתי

    • livelach 11 באוקטובר 2014 בשעה 23:04 #

      תודה 🙂
      אני מניחה שגם אצלנו זה יקרה מתישהו, בינתיים נאחזים במסורת לייט שפיתחנו

      לילך
      0546415606

      אהבתי

להשאיר תגובה

