השנה נפתחה בקול תרועה

5 ספט

שנת הלימודים נפתחה השבוע בשמחה, רינה וצהלה. כמובן לא של המתבגרים, אלא שלי 🙂
על אף הצהרותיי שבסוף החופש אחליף את הספות, ואזרוק אותן ביחד עם המתבגרים שעליהן, זה לא קרה, הם הצליחו להיפרד (ללא התערבות כירורגית) ואני בינתיים החלטתי להתמקד בראש השנה 🙂
לכבוד החג הקרב ובא, ניפתח את הסטודיו בשעות הערב, בחמישי, ב18 לחודש, אתם מוזמנים לבוא עם חבר/ חברה, לקפה ומאפה, להתאוורר בגינת הסטודיו.
השנה הזו, תיפתח בקטנה. בגינה תהיה פריסה של המוצרים שלי, ללא דוכנים נוספים. מבטיחה שיהיה נעים וצבעוני, וגם- מחירים מיוחדים, הנחות שוות ופינוקים! שווה לעקוב אחרי עמוד האירוע.

אם אתם מתכננים להגיע, ויש פריט  שאהבתם במיוחד, אתם מוזמנים לבקש שאשמור עבורכם מראש, כדי שבטוח יהיה לכם… שילחו לי הודעה.

השנה התווספה האפשרות לקנות בחנות הקטנה והחדשה שלי באתר, אם אתם בעניין, זה הזמן 🙂

אם אתם לא בעניין, תוכלו להזמין ולאסוף מהסטודיו בכפר סירקין או ממני, בכפר סבא, בתיאום מראש.

אז מה יהיה במכירה?! כבשים ופרות חדשות, שאני מאוד מאוד גאה בהן ;0) אחרי כמה שנים של חיפוש בדים שיתאימו למגבות שלי, השנה החלטתי פשוט לעצב אותם לבד. טוב, לא לבד-לבד, לבד ביחד ;0)
את שושקה המ…הממת כבר ראיתם על המוצרים של ׳סגלגלים׳ (גם הם יהיו במכירה! במחירים שווים!!!), בעיצובה של סיגליה ובהשראתי, היא שוכפלה גנטית ונשלחה להדפסה באמריקה. עכשיו היא ואחיותיה כבר פה, תפורות על המגבות, נרגשות לקראת השנה החדשה

DSC_0134

אליה הצטרפו פרות וכבשים נוספות שאחי עזר לי לעצב. במעטפה קטנה ומאוד מרגשת, הגיעו עדרים שלמים שממתינים עכשיו לטייל בארץ, בחגי תשרי.

DSC_0095

מגבות כפכפים שכרגע מסתמנות כלהיט הבא, גם ממתינות כבר… בצבעים שמחים, למי שרוצה להתחיל את השנה הזו בעמידה יציבה, עם שתי רגליים על הקרקע 🙂

image (1)

(דגמים נוספים יועלו בקרוב לפייסבוק)

20140906-195954-71994588.jpg

לכבוד השנה החדשה, החלטתי להגריל מגבת כזו בין עוקבי הבלוג, ההגרלה תתקיים במוצ"ש הבא.

אם תירצו משהו ממש אישי ומיוחד, אני מציעה, למזמינים השבוע, עד יום רביעי, 10.9 בלבד, מגבת מטבח בהקדשה אישית- ב40 שח׳ במקום 50.

20140906-195847-71927914.jpg

שיהיה שבוע טוב,

אני.

 

 

6 תגובות to “השנה נפתחה בקול תרועה”

  1. שרון אגמי 7 בספטמבר 2014 בשעה 5:57 #

    אהבתי את העדר 🙂

    אהבתי

  2. מור יעקבי 7 בספטמבר 2014 בשעה 6:42 #

    טוב המגבת עם הקפקפים הורסת…מזמינה לי דחוף

    אהבתי

  3. Zehavit Shaked 7 בספטמבר 2014 בשעה 7:18 #

    מקסים!!
    בהצלחה!!

    אהבתי

  4. motior 7 בספטמבר 2014 בשעה 10:02 #

    בהצלחה, שנה טובה ושנת לימודים מוצלחת!

    אהבתי

  5. יוני 10 בדצמבר 2014 בשעה 9:06 #

    יופי של מגבות עם ציורי כפכפים

    אהבתי

    • livelach 15 בדצמבר 2014 בשעה 21:00 #

      תודה יוני על המחמאה! שמחה שאהבת 🙂

      אהבתי

כתיבת תגובה

