הקיץ שלי

15 אוג

כבר סיפרתי כמה אני שונאת את הקיץ, ונראה שכל קיץ שמגיע אני שונאת יותר, אני מייחלת כבר לקיץ שאשנא בו רק את מזג האוויר, שלא יביא איתו צרות נוספות ומכבידות…  לא אישיות ובטח שלא רוצה יותר מלחמות.

יש לי כמה אנשים שאני מאוד אוהבת שטוענים שכל אחד אוהב את העונה שבה הוא נולד, אצלי זה לא עובד. למרות שמחת יום הולדתי המשולשת- אני שונאת, שונאת, שונאת אותו.

ובכל זאת, כדי להאיר את ימי הקיץ, אני מנסה לזרוע צבע בכל פינה, זה התחיל במספר מגבות מטבח באווירה קייצית

2014-07-11 11.51.19

המשיך בהחלפה צבעונית קייצית שהשתתפתי בה בקבוצת 'היוצרות הכפר סבאיות'

קופסאת פח שכבר לא הסתדרה במטבח שלי, אבל עדיין הצליחה לשמח מאוד, קיבלה שידרוג וואשי ורוד, דגלוני קיץ וארטיק אחד מהמם שנתלה בצידה -במקור מחזיק מפתחות מהחנות 'משו'  האהובה עליי (השבוע ראיתי שם מספריים משוננות ליצירה, לא ניסיתי, אבל נראה לי ששווה לבדוק…..)

בטח תרצו לדעת שבתוכה אין עוגיות מפתות, אלא כמה חומרי יצירה שהשולחן שלי הצליח לוותר עליהם 🙂

2014-07-11 11.48.04

בתוך מארז קייצי- נעטפו שתיים מתוך מגבות המטבח הקייציות, באריזה ששודרגה בכפכף ומדבקות קייציות (כן, כולם בשקל וחצי…)

היתה גם שקית- שעליה כרטיס עפיפונים (נייר שנקנה ב'מסטיקים' אהובתי)

DSC_0164

 

ואם כבר בקיץ וברעותיו אנחנו עוסקים, בדרך כלל המרפסת שלי מתהדרת בדגלוני בד, לכבוד הקיץ, החלטתי לרענן ולגוון, שרשרת עפיפונים שהגיעה מסין, במקור כדי לשמח ילדים- קיבלה טוויסט קטן והפכה לשרשרת חדשה, שתלויה במרפסת ומרחיקה יונים בצורה מושלמת!!!

DSC_0044

אחרי שראיתי כמה שהיא משמחת, החלטתי ליצור בעצמי שרשרת עפיפונים נוספת, כדי לשמח לי גם את הכניסה לסטודיו

2014-07-15 10.28.01

איך עושים? ומה צריך? (סיגל ושרון- זה מוקדש לכן באהבה!)

מספריים, קרטון ריק (של קורנפלקס או משהו בסגנון), סרגל, שיפודים, מפות חד"פ עשויות אלבד (אפשר לעשות גם מנייר מדוגם, אבל לאלבד יש שקיפות והוא קל ולכן מתעופף בקלות)  ודבק. האהוב עליי הוא גוטרמן, הוא עמד היטב במשימה, אני מניחה שיש נוספים.

DSC_0812

מתחילים במדידת השיפודים שיש לכם

DSC_0817

על קרטון הקורנפלקס, משרטטים דלתון,  שני האלכסונים שלו מאונכים זה לזה, ושניהם באורכו של השיפוד.

מכיוון שהעפיפון הזה ישמש אתכם לנוי ולא ממש למשחק, תזרמו עם הפרופורציות הנוחות לכם

DSC_0825

ככה נראית המגזרת הסופית שנגזרה מתוך הקרטון

DSC_0831

משרטטים את קווי המתאר שלה על אלבד וגוזרים אותו בהתאם (אני גזרתי כמה ביחד…)

DSC_0835

מניחים את דלתון האלבד על הנגזרת, מורחים דבק לפי הפס הניצב, המשורטט על הנגזרת

 

DSC_0836

מדביקים עליו שיפוד ראשון

מורחים דבק על שני השלישים הקיצוניים של הפס השני (משני צידי השיפוד, אבל נעצרים בערך בשליש הקרוב אליו מכל צד)

DSC_0837

מצמידים את השיפוד השני

DSC_0838

גוזרים 'זנבות' אפשר לגזור אותם מסולסלים, ככה הם אף פעם לא יראו עקומים 🙂

DSC_0839

מדביקים זנבות היכן שרוצים

DSC_0840

וזהו! עפיפון אחד מוכן!

אני הכנתי כמה וחיברתי אותם. אם אתם רוצים לעשות כמוני, ממליצה לחבר אותם בנקודת ההשקה של שני השיפודים, תוך כדי חיזוק החיבור בתפירת כמה איקסי. דוקא את זה לא צילמתי… אבל סומכת עליכם 🙂

העפיפונים שלי יחסית משעממים, תנו לילדים לעצב אותם כאוות נפשם, יהיה לכם שקט זמן מה….

מקווה שלכולנו יהיה שקט, לתמיד, ולא רק לזמן מה….

סופ"ש נעים,

אני.

 

 

6 תגובות to “הקיץ שלי”

  1. ההנאות שבדרך 15 באוגוסט 2014 בשעה 17:39 #

    שרשרת עפיפונים – איזה רעיון נפלא !

    אהבתי

    • livelach 16 באוגוסט 2014 בשעה 4:22 #

      שיחקו אותה הסינים 😉 הם חשבו על זה קודם
      תודה שעצרת פה לשמח!

      לילך
      0546415606

      אהבתי

  2. motior 16 באוגוסט 2014 בשעה 9:02 #

    אחרי כל קיץ מגיע סתיו… רק צריך לזכור שספטמבר ואוקטובר הם עדיין קיץ פה 😦

    אהבתי

    • livelach 16 באוגוסט 2014 בשעה 12:01 #

      אני מחכה לסתיו בקוצר רוח!!! החצב מחייך וקורץ אליי כל בוקר 🙂

      לילך
      0546415606

      אהבתי

  3. Zehavit Shaked 16 באוגוסט 2014 בשעה 14:10 #

    החלפה מקסימה כייף למקבלת!

    אהבתי

    • livelach 16 באוגוסט 2014 בשעה 22:05 #

      תודה זהבית! היא באמת היתה מאושרת, וגם אני! זו זכות לגרום לאנשים קצת אושר 😊

      אהבתי

כתיבת תגובה

