ההתרגשות בשיאה

11 מרץ

בעוד עשרה ימים האירוע שאנחנו מחכים לו, וההתרגשות בשיאה…  לאט לאט וכמעט בלי לשים לב, נהיינו חבורה לא קטנה, צוהלת ושמחה 🙂

אז מה יהיה?! חברות. הרבה חברות, שלי, שלכם, שלנו…. יהיו פינוקים, יפים ומיוחדים, לעצמכן ולקרובים, תבואו עם רשימות, מאמינה שתסגרו את כל המתנות לחג! זה הזמן לומר שאם יש משהו ספציפי שאתם רוצים, צרו איתנו קשר, שנשמור לכם בצד! אצל כ ו ל ם הפריטים הם ייחודיים ובכמויות מוגבלות. רוב המוכרוים לא מצויידים באפשרות תשלום באשראי, על כן, אנא הערכו בהתאם.

אז מה יהיה…

בצילו של העץ הגדול, יוקם בית קפה ארעי מקסים, נתון בידיה הנאמנות והמנוסות של אמא שלי. הקפה והעוגה עלינו, אז תבואו צמאים 🙂

רק כדי לתת לכם הצצה, כך נראה השולחן בסיומה של הפעם שעברה…

IMG_1712

כדי שתהיו מוכנים לשבת, שרון תגיע עם העוגות המדוייקות והמשובחות שלה , ואונית תביא פרחים טריים.

כאמור, תתקיים ההשקה של מותג 'סגלגלים' עם ארבעה מוצרים מדליקים (אתם לא טועים, עוד לא ראיתם את הרביעי….) , לכבוד המאורע החגיגי, יצאנו עם מחירי השקה מיוחדים ושווים, כי בא לנו לפנק, לפנק לפנק!

דגלונים

באדיבות החצי השני שלי, ימכרו מוצרי לי ולך המוכרים וגם חדשים, במחירים מגוונים, החל מ40 שח' לפריט, תוכלו לראות אותם כאן .

IMG_1284

נילי ואמיר יביאו לנו את הסריגים המפנקים של אפנת נקסט הישראלית,  בגדים מאיטליה במחירים טובים, תיקים שווים של 'ארטיק' (אני אבחר לי ראשונה :-)) וגרביונים יפיפיים! (הגברים יבחרו בינתיים מתנה למשפחה)

תיקים

נומי אוהד מלול, האמנית הרב תחומית המקסימה,  תביא שכיות חמדה מעץ: תליונים, איורי  דמויות של נשים מיוחדות בגדלים שונים, איורים גם למגנטים, לסיכות לדש הבגד ועוד הפתעות ! ממליצה מאוד לבוא לבקר אצלה, סטודיו צבעוני ושמח שמיד מעורר השראה!

nomi

איריס, מסטודיו כדיה, תבוא עם פריטים יפיפיים שהיא יוצרת, כל אחד יחיד ומיוחד, לנוי ולשימוש יומיומי! חמסות, ספלים ו…. שרשראות מתוקות שתאהבו!!!

איריס

ריקי, מגיעה עם אקססוריז נעימים צבעוניים ורכים, וכמובן עם העליונית הרב שימושית המדליקה שלה

סימניית עליונית פטנט

נירית, מלכישוע, מגיעה עם סרוגים יפיפיים (סלסלות, פופים, שטיחים) ו… חוטי טריקו בשלל צבעים מדליקים, ואם אתם רוצים ללמוד איך לסרוג, תוכלו להרשם לסדנא (אני ממליצה!!!)

נירית

סמדר, Cotton Candy

תבוא עם מבחר בדים יפיפיים שהיא מייבאת (איזה כיף לי!!!!) וגם, תלמד טכניקה בmake and take מדליק וזריז שתוכלו להשתמש בו בשולחן החג הזה והחגים הבאים!

cotton

דריה, Jewel of Joy ,

תבוא עם תכשיטים מיוחדים, עם ובלי חריטות, אם אתם רוצים להזמין תכשיט, ולאסוף באירוע- זה הזמן!

Jewel

בגזרת התרומה לקהילה, דרך האמנות, מפעל מוגן שהתארח אצלנו בעבר, יגיעו עם מוצרים מקסימים, שכיף להעניק ולשמח שלושה צדדים!  את המקבל, אתכם ובעיקר את היוצרים!

וגם- 'כפתורינה' שמכינה אקססוריז מכפתורים עם אוכלוסיות מיוחדות

כרטיס כפתורינה 5על6 (1)

בקיצור, יהיה כיף!!! כדאי לעקוב בעמוד הפייסבוק של האירוע ולאשר הגעה (רק כדי שנתארגן על מספיק עוגות :-))!

מאוד אשמח לראות את הפנים מאחורי הקוראים שלי, אנא ראו הזמנה זו- כהזמנה אישית!

ו… עוד משהו קטן לסיום… במהלך האירוע, החל מהשעה 10:00 בכל שעה עגולה- הפתעה… "מיני" הרצאה, שתכין אותנו לחג, במגוון תחומים, שינתנו לנו על ידי נשים שוות ביותר!!! מבטיחה פירוט בקרוב 🙂

להתראות בקרוב,

אני.

10 תגובות to “ההתרגשות בשיאה”

  1. מור יעקבי 11 במרץ 2014 בשעה 18:01 #

    מחכה ומצפה בהתרגשות!!! ושמחה לראות את כל הפעילויות והמתנות והדוכנים שמצפים לנו……מאירוע לאירוע את מעלה את הרף….שאפו!

    אהבתי

  2. לימוריתה 11 במרץ 2014 בשעה 20:05 #

    נשמע ארוע שווה במיוחד!

    אהבתי

    • livelach 12 במרץ 2014 בשעה 16:58 #

      תודה רבה!!! אני מאמינה שבאמת יהיה שווה!!!

      אהבתי

  3. motior 12 במרץ 2014 בשעה 5:45 #

    בהצלחה שוב 🙂

    אהבתי

  4. Yael Oren 12 במרץ 2014 בשעה 17:44 #

    אז אני מבינה שצריך להגיע מוקדם! רשמתי בפני 🙂
    מרגשת בשבילך כמעט כמוך…

    אהבתי

    • livelach 12 במרץ 2014 בשעה 17:50 #

      כל שעה שתבואי, תהיה השעה המושלמת!

      לילך 0546415606

      אהבתי

  5. ע נ נ ת 15 במרץ 2014 בשעה 7:53 #

    מקסים 🙂
    אם לא יהיה לי טיול מיוחד (הכל פורח עכשיו!) אני אשמח לבוא 😉

    אהבתי

    • livelach 15 במרץ 2014 בשעה 11:43 #

      מאוד אשמח לראות אותך, אבל אני מודה… לא יכולה להתחרות בפריחה ;0)

      לילך
      0546415606

      אהבתי

כתיבת תגובה

