מה עושות הסגלגלות בלילות?

20 פבר

לרוב הן חולמות על נקודות…

לעיתים הן לא ישנות… ואז, אחת מטפלת בפעוט, והשניה חושבת מחשבות…

ומי הן הסגלגלות?

אותי אתם כבר די מכירים, אז אכיר לכם את הסגלגלה השניה- סיגל.

סיגל ואני עבדנו ביחד לפני שנים רבות, אני הייתי כבר אם לשני פעוטות, והיא היתה בחורה צעירה, מאוד.

מאז, היא בגרה (מעט), הפכה לרעיה מאוהבת ואם לתפארת, ובעיקר, למעצבת גרפית צבעונית ומרעננת- סיגליה.

(ממליצה לכם להכנס לבלוג שלה, לאחרונה העלתה מתנה לקוראים- עיצוב הזמנה מתוקה מתוקה ליום הולדת).

סיגליה  אחראית למיתוג 'לי ולך',  שאני כל כך אוהבת, ואני חייבת לומר, שכל אחד שמקבל לידיו את הכרטיס שלי, לא נשאר אדיש! בדרך כלל מחייכים אליי, והרבה גם מחמיאים. מבחינתי, מעצב מצליח הוא מעצב שכשרואים את עבודתו- מיד מחייכים, ואני בוודאי יכולה להעיד, שהמיתוג הזה היה קרן אור ענקית בשבילי, והעלה על פניי חיוכים רבים! מאז המיתוג היא מלווה אותי באופן די צמוד, וכמה שאנחנו שונות, יש קירבה רבה מבחינת השפה העיצובית שלנו.

ובכן, בלילות טרופי השינה שלי, כשהתחילו לצוץ לי רעיונות, היה ברור שכדי למנף, אני זקוקה למעט רוח ג'ינג'ית לצידי. לשמחתי, היא נענתה, וכש… סיגל ולילך מתחברות, נולד תינוק חדש, טרי, מעניין, וכמובן כמובן… עגלגל 🙂 ומעתה שמו בישראל "סגלגלים"

לוגו סגלגלים

את מוצרי 'סגלגלים' נתחיל להציג לכם ממש ממש בקרוב, ההשקה תהיה בפתיחת הסטודיו החגיגית.

עד אז, אנחנו אורזות ומתרגשות…

20140220-134502.jpg

20140220-134447.jpg

יכולות לשתף שהמותג יתהדר כרגע בארבעה מוצרים, בטווחי מחירים מגוונים, יפיפיים אם יורשה לי לומר (ואני מודה, אני ממש ממש לא אובייקטיבית!)  🙂  🙂

בינתיים, תוכלו לקבל 'טעימה' קטנה מהצבעוניות והשמחה שעתידים לבוא…

20140220-134357.jpg

20140220-134415.jpg

20140220-134426.jpg

ובנוגע לפתיחה,

לאחר דיונים, הוחלט פה אחד שהיא תתקיים בשישי בבוקר, 21 למרץ (התנצלותי הכנה בפני כל מי שהעדיף חמישי בערב, אנחנו פשוט חוששים שיהיה קר מדי) פרטים נוספים יגיעו בהמשך.

מבקשת את עזרתכם בעניין קטן, אני מאוד רוצה שבמעמד פתיחת הסטודיו יהיה דוכן תרומה לקהילה, אשמח לקבל פרטים של עמותות שמעוניינות למכור את מרכולתן. עדיפות תנתן לכאלה שעדיין לא השתתפו.

תודה לכם,

אני.

11 תגובות to “מה עושות הסגלגלות בלילות?”

  1. Smadar Cohen 20 בפברואר 2014 בשעה 12:53 #

    מזל טוב יקירתי, לשתיכן!! אין לי ספק שהמותג יעלה ויצליח…. שיהיה בהצלחה וכמובן שנתראה בהשקה… יש עוד הצצות? סקרנית בפרט אחרי כל מה שהופק עד עתה!! סמדר

    אהבתי

  2. motior 20 בפברואר 2014 בשעה 13:18 #

    נעים להכיר 🙂 בהצלחה!

    אהבתי

    • livelach 20 בפברואר 2014 בשעה 16:49 #

      תודה!!! ממש בקרוב יהיו תמונות נוספות, מבטיחה!

      אהבתי

  3. דפי 20 בפברואר 2014 בשעה 14:54 #

    לייק גדול!!!! סקרנית! בהצלחה רבה מאוד!

    אהבתי

    • livelach 20 בפברואר 2014 בשעה 16:52 #

      תודה מוטי! על הפירגון והעקביות!!!

      אהבתי

  4. Ahuva Shimon Asayag 20 בפברואר 2014 בשעה 16:33 #

    מחכה לראות את ה……..

    אהבתי

    • livelach 20 בפברואר 2014 בשעה 16:51 #

      אהובה, נראה לי שכבר ראית, לפחות חלק קטן, הגיע באמצעותך! תודה על העזרה ;0)

      אהבתי

  5. keshetz 20 בפברואר 2014 בשעה 17:19 #

    Like!

    אהבתי

  6. Yael Oren 23 בפברואר 2014 בשעה 20:15 #

    בהצלחה לכן עם המותג החדש!
    לגבי המכירה – יצא לי להיתקל בכלי קרמיקה יפים שמיוצרים במרכז התעסוקה של אלו"ט.
    הנה לינק אם זה הכיוון: http://www.menashe.co.il/1109/170.htm
    בהצלחה!

    אהבתי

  7. Sharabi, Revital 1 במרץ 2014 בשעה 13:30 #

    , ! … , .

    Sent from my iPhone

    אהבתי

  8. ע נ נ ת 7 במרץ 2014 בשעה 21:44 #

    בהצלחה עם המותג החדש 🙂

    אהבתי

להשאיר תגובה

