מה עושים כשהתוכניות משתבשות….

28 ינו

אני לא אוהבת לשנות תוכניות. בטח לא כשהתוכניות כוללות ערמה של הזמנות ומגבות שעומדות וממתינות… אז כן, די לקחתי את זה קשה כשהתפוצץ לי צינור בגג של הסטודיו, ומים כתומים עשו דרכם מטה דרך המנורה 🙂

לשמחתי- לא נגרמו אבדות למגבות, כולן נשארו יבשות LOL (אותי זה הצחיק מאוד, אמא…)

החלטתי  להתייצב בסטודיו, ולמקסם את המצב. בזמן שה'חשמלטורים' עבדו, גם אני עבדתי, בכל העניינים שנכנסים לקטגוריית "לא עשיתי כלום"…

זמן נפלא לגלוש קצת ולפרגן לחברים, לעשות תוכניות לפתיחה חגיגית של הסטודיו ו… לצלם!

מאירה את עיניכם  ליזמה נפלאה של חברה שלנו, לשמחתי גם אישי היקר תורם מזמנו לפרוייקט החשוב הזה! הפרוייקט ללא מטרות רווח, פרט לרווח החברתי העצום שלו!

המיזם שנקרא LerGo מוצא פתרון לבעיה שמטרידה רבים מאיתנו- לכל ילד כבר יש מחשב, אבל לא לכל אחד יש מורה פרטי או הורה שמסוגל לעזור. אז יש פתרון באופק… שיעורים פרטיים מעניינים ומסבירי פנים פתוחים לכולם ברשת, אחרי שהבסיס יפותח, כל אחד מאיתנו יוכל לתרום למאגר השיעורים מידיעותיו. כדאי להציץ, ואם אהבתם את הרעיון (אני יודעת שתתלהבו!!!) אתם מוזמנים לתרום (ניתן לתרום כל סכום) או לעזור בקידום, ללייקק, לשתף, להאיר את עיניו של מי שיכול לקדם ולהשקיע, אני מאוד מאמינה בזה-  יש בכוחה של הקהילה לעשות שינוי!

אחרי שהסתובבתי ברשת, יצאתי להסתובב בחוץ….

ימי הסתיו-אביב-חורפי לא מיטיבים עם הגינה, הצמחים מבולבלים, ובכל זאת, התאורה מתאימה במיוחד לצילומים.

IMG_2555

IMG_2553

IMG_2552

IMG_2565

IMG_2562

IMG_2557

כאן תתקיים פתיחה חגיגית ב20 למרץ, חמישי בערב, סמנו לכם! (השלט לדלת עם האותיות הגדולות והשוות של תוצרת הארץ)

IMG_2569

והנה מוצרים חדשים, ראשונים- כיסויים תפורים לקופסת טישו, התחלנו עם הבדים השווים שסמדר מביאה לנו

IMG_2518 IMG_2519

עברנו לבדים מהאוסף ההולנדי הפרטי

IMG_2529

הכיסויים מתאימים לכל קופסא שבדקנו עד כה 🙂 ומחירם 80 שח' ליחידה

IMG_2538

חדשים נוספים, שלטי home sweet home ושלטי welcome

מחירם 80 שח' ליחידה

IMG_2490

IMG_2484

עננת, שימי לב לצמח הזה… מי זה ומדוע השתלט לי על הגינה?

IMG_2502

לסיום,  ממש קשה לי להתאפק…. וזה משהו שממש מעסיק אותי בימים האחרונים…

בקרוב מאוד יגיח לעולם מוצר חדש, צבעוני ושמח, שונה מאוד ממה שאתם רגילים לראות אצלי, אבל גם דומה במידת מה…. בקיצור- מי שאוהב לחגוג, לשמוח ולארח, יש למה לחכות… ולגבי מי שאוהב להתארח….  זו יכולה להיות מתנה מדליקה לפסח 🙂

זהו. אמרתי מספיק. עכשיו נמתין בסבלנות. כולנו….

🙂

להתראות בקרוב,

אני.

6 תגובות to “מה עושים כשהתוכניות משתבשות….”

  1. הדס 28 בינואר 2014 בשעה 17:14 #

    הי. איזה כיף לקרוא פוסט עם מלא חדשות נהדרות והמון צבעים.
    השבוע גם הכרתי את סמדר, אז בכלל נחמד לי!
    סימנתי את ה- 20.3. ממתינה בסבלנות 🙂

    אהבתי

    • livelach 28 בינואר 2014 בשעה 17:29 #

      הדס יקרה, תודה על הפירגון 🙂 באמת נחמד לך שהכרת את סמדר? עיסקי או חברתי, חמודה אמיתית! כן, סבלנות… אני נושמת עמוק ותרה אחריה כבר שבוע 🙂

      אהבתי

  2. ריקי 28 בינואר 2014 בשעה 17:35 #

    איזה טיזר שחררת! בטוחה שיהיה להיט המוצר הזה….
    והמוצרים החדשים יפיפיים!

    אהבתי

    • livelach 28 בינואר 2014 בשעה 18:27 #

      בטח שיחררתי… לא יכולה כבר להתאפק!!!

      לילך 0546415606

      >

      אהבתי

  3. motior 29 בינואר 2014 בשעה 5:44 #

    כל הכבוד על האופטימיות ומיקסום הזמן ומזל שהמגבות נשארו יבשות…

    אהבתי

  4. ע נ נ ת 30 בינואר 2014 בשעה 7:27 #

    יפה לך 🙂
    העלים הם של לוף – כנראה לוף ירוק. קצת מסריח, אבל לדעתי זה צמח מרתק 🙂
    http://www.wildflowers.co.il/hebrew/plant.asp?id=178

    אהבתי

להשאיר תגובה

