תמונה

חלומות

2 דצמ

בשבועיים האחרונים אני מסתובבת עם גוונים חדשים בשיער וחברבורות על הבגדים, וזה לא שפתאום נהייתי אושיית אופנה או פשניסטה מדהימה,
אני פשוט צובעת.
צובעת ומחדשת רהיטים ישנים ועל הדרך- גם את השיער והבגדים 🙂
והכל בעזרת המשפחה המופלאה שלי!
לפני שבועיים, ממש כשחזרנו מחופשתנו הקצרצרה בברצלונה (על כך עוד יגיע במהרה בימינו פוסט נפרד…), קיבלתי מאמא שלי את המפתח ל"סטודיו" החדש שלי. המפתח ניתן לי אחרי שאחי כבר דאג לצביעה וחידוש.
ולמה בגרשיים?… כי ה"סטודיו" היה עד לפני כמה חודשים המשרד של אבא שלי… (סיפרתי בקצרה כאן).
בצער וכאב פינינו את המשרד. קשה מאוד לקפל מפעל חיים לתוך ארגזים…
ובהחלטה משפחתית שבראשה ניצבת אמא שלי, הוחלט להפוך אותו לסטודיו. התהליך היה לא פשוט ולווה בדמעות וחיוכים…(אבא שלי היה אומר על זה שאני בוחקת).
לפעמים, ממש לא קל להפוך את הלימון ללימונדה, צריך להוסיף כל כך הרבה סוכר…

כנראה שככה זה אצלי, כדי להגשים חלומות אני צריכה להתגבר על כמה מהמורות רציניות בדרך… ומי שסביבי, קרוב קרוב, יודע כמה שזה נכון…
את החלום הזה הזכרתי כאן בבלוג, בינואר. בחלומות הכי פרועים שלי לא הייתי מאמינה שכך יתגשם…

אז ככה…
נכון לעכשיו, די מסוכן לעמוד בסטודיו ללא תזוזה, ישנה סכנת הידבקות בכפתרת, צבעת או סתם… שגעת של עיטוף :0)
התחלתי כמובן עם מילת המפתח, שהוצמדה במרכז המדפים הישנים האלה, שרק הוספתי לגב שלהם לוחות קאפה שנעטפו בבדים
IMG_8910

שולחן שנבנה על ידי אחי, וננטש לו במחסן לפני המון שנים, חוזק על ידי אחי השני, ונצבע על ידי, וכך נראה עכשיו (בערך… מאז שצילמתי כבר צבעתי לו גם את הרגליים 🙂 )

IMG_8918

ארונית עייפה, נצבעה בלבן ודלתותיה צופו בבדים, תצטרכו לבוא לראות, כי שכחתי לצלם….

IMG_8700

ארון אמבין קיבל עזרה בדמות הדבקה של טפט לוח (עכשיו יש לי המון מקום לרשימות…)

IMG_8702

הסקרטר הישן והאהוב שלי חוזק, והפך לשולחן המחשב הכי הכי מדהים בעולם (עם מסך על זרוע מתכווננת), צריך לראות כדי להבין!

20131201-230822.jpg

20131201-230913.jpg

כסא ישן נצבע בגוון רענן

IMG_8866

יש לי עוד המון המון עבודה, אפילו לא העברתי הכל, אבל כבר התחלתי לעבוד בסטודיו החדש, לקוחה ראשונה עם שגיא מתוק ביותר, עשתה סיפתח, והפריט הראשון שתפרתי היה זה 🙂

20131201-230847.jpg

תיקון חולצה של 'הפועל',
כי לראשונה בחיי, נשארתי בלי חוט ומחט בבית 🙂

תודה, חמה גדולה ומחבקת למשפחה שלי, לבעלי, לאמא שלי, לאחים שלי, שעזרו ועדיין עוזרים, ולגיסות היקרות שלי שמאפשרות את זה.
זה לא מובן מאליו.
ולכם- המלייקקים והמפרגנים כאן, תודה! באמת באמת שהייתי זקוקה לחיבוק הזה!
כרגע עדיין אין פתיחה חגיגית, אני עוד בהתארגנות והסתגלות (בinstagram שלי, יש כמעט כל יום עדכון מהשטח 🙂 ),
אבל, אם בא לכם לקפוץ, תרימו טלפון ובואו לביקור בתיאום!

להתראות,
אני.

24 תגובות to “חלומות”

  1. יפעת 2 בדצמבר 2013 בשעה 21:09 #

    בשעה טובה ומוווווצלחת!! שיהיה מעבר קל, מהבית אל הבית/הסטודיו ונתראה' אני מקווה עוד לפני מכירת האביב ((-: }{

    אהבתי

    • livelach 2 בדצמבר 2013 בשעה 21:33 #

      תודה יפעת, את מוזמנת לבוא מתי שרק בא לך!

      לילך 0546415606

      >

      אהבתי

  2. ריקי 2 בדצמבר 2013 בשעה 21:12 #

    לפעמים חלומות מתגשמים…. איזה כיף לראות אתהתמונות שוב! כיף לי שאני חלק מהתהליך הזה.
    מאחלת שתהיה המון יצרתיות בין כתליו. אני יודעת שהמון דברים יפים יצאו מכאן!

    אוהבת מרחוק ומתטיחה לבוא לבקר!

    אהבתי

    • livelach 2 בדצמבר 2013 בשעה 21:35 #

      תודה יקרה לי! ברור שאת שותפה, אפשר לראות את זה בכל פינה 🙂 ובמיוחד בארון הבדים 🙂

      לילך 0546415606

      >

      אהבתי

  3. נטלי 3 בדצמבר 2013 בשעה 0:09 #

    ב ה צ ל ח ה !

    אהבתי

    • livelach 3 בדצמבר 2013 בשעה 4:42 #

      תודה רבה נטלי!!! מאוד כיף לי לראות שאת עוקבת!

      לילך 0546415606

      >

      אהבתי

  4. חיה שורץ 3 בדצמבר 2013 בשעה 4:09 #

    בהצלחה רבה בכל צעדייך בסטודיו החדש. החיים בנויים "על הדבש ועל העוקץ" – לכל מצב חדש צריך להסתגל.
    אהבתי את רעיונות השיפוץ.

    אהבתי

    • livelach 3 בדצמבר 2013 בשעה 4:43 #

      תודה חיה, את צודקת, ואני משתדלת לזרום עם ההסתגלות, בקצב שלי!

      לילך 0546415606

      >

      אהבתי

  5. Ahuva Shimon Asayag 3 בדצמבר 2013 בשעה 4:53 #

    כל כך מרגשת גם בעשייה וגם בכתיבה וזה כיף על הבוקר – אחה"צ אני אהיה בסביבה אז ניכנס לחזות במו עיניי.

    אהבתי

    • livelach 3 בדצמבר 2013 בשעה 4:58 #

      תודה! את מוזמנת! יש בלגן, אני עדיין באמצע צביעות ;0)

      לילך 0546415606

      >

      אהבתי

      • tami 3 בדצמבר 2013 בשעה 6:54 #

        אפרופו טלפונים- שוב תודה. הילדים נהנים ומשוחחים ב"כאילו" ולא אכפת להם שזה מהדור הישן או ה"טרום דור". יש עלייה מטאורית במשחק הסוציודרמטי, אביך כנראה היה נהנה לראות….
        המשיכי לעשות חיל בעשייה , ביצירתיות, במעוף, תמיד עם חיוך ולב רחב.

        אהבתי

      • livelach 3 בדצמבר 2013 בשעה 7:37 #

        תמי, תודה על האיחולין והחיבוקים! הוא בטוח היה שמח! ואני גם!

        אהבתי

  6. שרון אגמי 3 בדצמבר 2013 בשעה 7:30 #

    לילך יקרה, כיף ומרגש לקרוא ולשמוע.
    היה לך חזון, יצאת לפעולה והנה הדברים מתגשמים, את נותנת הרבה השראה!
    אני מאחלת לך הרבה הצלחה במשכנך החדש.
    שרון.

    אהבתי

    • livelach 3 בדצמבר 2013 בשעה 7:38 #

      תודה שרון יקרה על האיחולים הלבביים!

      אהבתי

  7. motior 3 בדצמבר 2013 בשעה 8:09 #

    תתחדשי ובהצלחה!
    שכל חלומותייך יתגשמו 🙂

    אהבתי

  8. דפי 3 בדצמבר 2013 בשעה 16:33 #

    בשעה טובה ומוצלחת!!! תתחדשי!!! חייבת לבקר בקרוב
    ואשמח על הדרך להידבק באיזה כפתרת או משהו… 🙂
    מתגעגעת!!

    אהבתי

    • livelach 3 בדצמבר 2013 בשעה 17:20 #

      כן גמאני! בגלל כל שכבות הצבע אפילו לא באתי לראות את הבדים החדשים…

      לילך 0546415606

      >

      אהבתי

  9. ע נ נ ת 5 בדצמבר 2013 בשעה 14:23 #

    בשעה טובה ובהצלחה! מאחלת לך הרבה שעות של אושר בסטודיו!

    אהבתי

  10. ykipodim 9 בדצמבר 2013 בשעה 15:13 #

    בשעה טובה! כמה כיף זה להגשים חלומות שבקושי העזת אפילו לחלום…
    (כל כך מבינה אותך).
    מעריצה על הדרך האמיצה.
    בהצלחה!

    אהבתי

  11. רחלי גזית 11 בדצמבר 2013 בשעה 10:27 #

    יאאאאאא איזו התרגשות!!!
    מאחלת לך שהסטודיו החדש יגרום לך המון הנאה, יעשה הפרדה ברורה בין הבית והעבודה ויביא לך שפע של פרנסה (Ɔ ˘⌣˘)♥(˘⌣˘ C)

    אהבתי

    • livelach 14 בדצמבר 2013 בשעה 20:35 #

      תודה רחלי על הברכות החמות והמרגשות! אכן, ההפרדה ממש ממש נעימה!

      אהבתי

להשאיר תגובה

