בתרגום חופשי

20 אוק

מודה, אני מבלה לא מעט בפינטרסט. תמיד שנאתי לחכות, להמתין, ובכן – זו הגלולה שממתיקה את ההמתנה 🙂 מדי פעם גם יוצא לי לעשות משהו עם כל מה שנעצתי היטב ללוחות שלי. מתישהו ראיתי את המתלה המקסים הזה, שהגיע מכאן, ומיד חשבתי על אמא שלי, מקטרת סדרתית על כך שאין לה מספיק תמונות של הנכדים…. מיד נעצתי לי… Gifts for grandparents. חלפו להם כמה חודשים, כמה שינויים בחדר הנכדים, ו… שני מסמרים שנותרו מיותמים על הקיר, קראו לי לקחת את עצמי בידיים ולהתקדם 🙂 אז תירגמתי לעברית, צבעונית ושמחה, וזו התוצאה (ודפי תודה ששמת לב, אחרת התוצאה היתה אחרת :-))

IMG_2274

הנה הצצה מקרוב, כדי שתוכלו גם:

IMG_2283

IMG_2277 IMG_2278

איך עושים? צבעתי קנבס בצבע אקרילי (גוון בננה), רכשתי אותיות ('מסטיקים'). אני בחרתי לצפות כל אות בנייר, אבל אפשר לצפות אותן בוואשי טייפ או פשוט לצבוע כל אות בצבע אחר. את דפנות האותיות ציפיתי בוואשי טייפ, מטעמי עצלנות. הוואשי לא נצמד היטב, ולכן צבעתי אותו בדבק פלסטי, זה עזר. על האטבים הקטנים הדבקתי פס וואשי, רק בחלקם העליון.
אני חייבת להודות שבינתיים, התמונה על הקיר ללא תמונות נכדים, אבל יפה בזכות עצמה, התמונות יגיעו בקרוב.
ולגיסות שלי היקרות, אני יודעת שמדי פעם אני ה'גיסה מהגיהנום', אבל נשבעת לכן שלא התכוונתי לשום דבר כשקבעתי את מספר האטבים. זה היה מטעמי צבעוניות ונוחות במרווחים. באמת. חלק מהאטבים יהיו לתמונות קבוצתיות, אני מרשה לכן להביא לי כמה אחיינים שתירצו 🙂 אפילו מוכנה שיוולדו כולם ביומולדת שלי 🙂

ואם כבר אנחנו בענייני סבים וסבתות, לאחרונה היו לי כמה הזדמנויות ליצור מגבות משמחות במיוחד לסבתא רבקה וסבא אורי – מגבות ענקיות, בצידן האחד הקדשה, ובצד שמנגד- לב מכל נכד
IMG_2194

IMG_2190

ועוד סבתא יקרה

IMG_2208

ועוד נכדים לבביים

IMG_6854

שיהיה שבוע מקסים ולבבי

אני.

10 תגובות to “בתרגום חופשי”

  1. keshetz 20 באוקטובר 2013 בשעה 16:00 #

    מהמם כרגיל!

    אהבתי

  2. Yael Oren 20 באוקטובר 2013 בשעה 16:42 #

    תסבירי לי בהזדמנות מה זה וואשי טייפ…
    רעיון מהמם. גם אני אוהבת את Pinterest 🙂
    שבוע טוב

    אהבתי

    • livelach 20 באוקטובר 2013 בשעה 19:45 #

      תודה, וואשי זה בסה׳כ נייר דבק עשוי נייר אורז, ועל כן נגזר בקלות, אפילו בקריעה קלה, יש אותו במליון צבעים והדפסים מרהיבים, והוא עושה שמח בלב 🙂 ובזול 🙂 כשתהיי אצלי אראה לך!

      אהבתי

  3. דפי 20 באוקטובר 2013 בשעה 19:49 #

    אחד הרעיונות היותר יפים שראיתי לשימוש באותיות. זה גאוני! חייבת ״להעתיק״ ממך את הרעיון כדוגמא לחנות.

    אהבתי

  4. רחלה 20 באוקטובר 2013 בשעה 21:13 #

    מקסים!!! גם הרעיון וגם הביצוע

    ננעץ בפינטרסט שלי… 🙂

    אהבתי

  5. רחלי גזית 20 באוקטובר 2013 בשעה 22:00 #

    כרגיל רעיונות מגניבים יש לך וביצוע מרהיב ❤

    אהבתי

כתיבת תגובה

