תודה ותובנה לשנה החדשה

1 ספט

רציתי להודות לכל מי שהגיע למכירה הביתית שהתקיימה אצלי ביום שישי.

תוך כדי הנסיון לגבש לעצמי למי התודות- הגעתי לתובנה קטנה…
תמיד אומרים שמאחורי כל גבר מצליח עומדת אשה, אז מי עומד מאחורי כל אשה מצליחה?

כן, בן זוגה, וגם אמא שלה, והמשפחה שלה, והחברות- אמרתי כבר? והבעלים שלהם, והחברות שלהן (שהן כבר שלי!) ובקיצור, כל מכירה ביתית היא מסיבת הודיה פרטית ואישית, ואני שמחה מאוד שחלקכם מגיע לקחת חלק בשמחה הזו, כל פעם אני פוגשת אנשים חדשים ומקסימים, בנוסף לכל המתמידים!

תודה גם לכל מי שתמך מרחוק, וכל מי שלא הצליח להגיע- יהיו פעמים נוספות (כנראה לא במטבח של לילך, אבל במיקום שווה- פרטים עוד יגיעו 🙂 )

כדי שלא תרגישו שהפסדתם, הנה כמה רגעים יפים  (היה קשה לבחור בין כל התמונות המדהימות!) שנתפסו בעדשת המצלמה של צלמת הבית- יפעת ינקוביץ.

ידיים מתלבטות בבחירת צבע – זה אגב- המוצר הכי נמכר!)

IMG_6037

וזו התמונה שאני הכי גאה בה- ידיים גבריות בוחרות מתנות!

הפעם מפלס האמיצים עלה 🙂 והקופאי מאוד שמח שכך 🙂

IMG_5873

היה מתוק!!!

IMG_6063 

אפילו הסמנכ"לית מצאה שניה פנויה לטעימה

IMG_6061

תוספת של קצת פלפל לאירוע 🙂 בחסות שוזרות הפרחים המקסימות שלי

IMG_6135 

ועם טאצ' של שנדלייר 🙂

IMG_6136 IMG_6179 

הצצה למטבח של לילך 🙂

IMG_5827

IMG_5834 

דוגמן הבית 'באנר לעוגה' -בפעולה

IMG_5764

מתכונים ימסרו על פי בקשה 🙂

 IMG_5774

הצלמת לא פיספסה אף זווית (הנה מלמעלה)

IMG_5782

המתוקים של לילי (הנשיקות הן הדובדבן שבקצפת!!!)

IMG_5906

IMG_5886 

הג'ירפות המהממות של 'סדנת אונים'

IMG_5938

מי שפספס- השבוע אני לא תופרת, אבל נשארו מספר פריטים,  אם אתם מעוניינים- אתם יכולים להגיע בתיאום מראש (מזהירה- אני מבשלת לחג, אז אין פינוקים 🙂 )

המתוקים של לילי זמינים אצלה בימים הקרובים  (0522302021) וגם ב'סדנה לאמנות אונים' יקבלו אתכם בברכה אם אתם מעוניינים לרכוש מתנות (054-2303231)

תודה לכל מי שבחר לקנות מתנות ב'לי ולך' ,

שנה טובה לכולם, שנהיה מוקפים בשמחה, פירגון ואהבה!

אני.

6 תגובות to “תודה ותובנה לשנה החדשה”

  1. keshetz 1 בספטמבר 2013 בשעה 5:50 #

    פספסתי אותך ועוד הרבה יופי מלבדך 😦

    אהבתי

  2. ע נ נ ת 1 בספטמבר 2013 בשעה 7:21 #

    מקסים,
    לצערי לא הזדמן לי להגיע – אבל עברתי ברחוב בדרך הביתה, וראיתי זוג עם שקית של מוצרים שלך, והצטערתי שאין לי זמן לעבור אצלך…
    שנה טובה ומוצלחת לכם!

    אהבתי

  3. חיה שורץ 1 בספטמבר 2013 בשעה 7:27 #

    איזה יופי של מוצרים, הכל כל כך צבעוני, עטוף יפה, ואני שמחה שהלך כל כך טוב.
    שנה טובה ומבורכת, בריאות והצלחה.

    אהבתי

  4. motior 1 בספטמבר 2013 בשעה 12:47 #

    It takes a village…

    שנה טובה!

    אהבתי

  5. Sharabi, Revital 1 בספטמבר 2013 בשעה 13:51 #

    לילך יקרה תודה רבה על המטעמים ששלחת עם ריקי וגם על רכישת המגבות שלי J
    אני מבינה שהעלות היא סך של 180 (4 ידיים, 1 רגליים),
    הבנתי מריקי שהכי טוב לך יהיה העברה בנקאית, תשלחי לי פרטים ?

    תודה רבה, נשיקות ושנה טובה, מאושרת ובריאה !!!!!

    אהבתי

  6. gallish 1 בספטמבר 2013 בשעה 20:04 #

    באסה שלא יכולתי להגיע!
    שתהיה לך ולבני משפחתך שנה מ-ע-ו-ל-ה-!

    אהבתי

כתיבת תגובה

