התחלות חדשות

27 אוג

שנת לימודים חדשה התחילה לה היום… ופתאום נורא מוזר אצלי בבית, שקט כל כך…

בשבע ועשרים כבר היינו כמו זוג צעיר…

הטלויזיה יצאה לחופשה 🙂 של שבוע לפחות!
מקווה שהחבר'ה שלנו מצליחים למצוא את עצמם במסגרות החדשות שלהם ושהשנה הזו תתחיל בקלות !

זו גם הזדמנות לאחל לחברות שלי ולהורים באשר הם- חופשה נעימה :-), הכנת סנדוויצ'ים קלה ו… חזרה נינוחה לשיגרת ההסעות וההקפצות 🙂

לשלנו, וגם לחברים היקרים שגדלו איתנו (אני יודעת בוודאות שיש כמה מתבגרים מיוחדים שעוקבים!!!) ונמצאים היום בפני מעברים גדולים ושינויים- בטוחה שלא קל, אבל יודעת כמה אתם מוכשרים ויודעת שתצליחו בגדול!

נשאר לי רק לשלוח חיבוקים ונשיקות ולקוות- שתמשיכו לבוא לבקר גם כשאתם כל כך עסוקים  ונהנים!
בתוך כל ההתרגשות, של שנת הלימודים אנחנו בהכנות אחרונות ליום שישי, לפגוש אתכם, לפגוש אותי 🙂
'ברכות בהפתעה' כבר עומדות למסדר, מחכות לכם…
ברכה בהפתעה

מספר עוגות כבר נאפו וממתינות במתיקותן לפתוח אתכם את השנה

דבש

חוץ מהעוגות שלי,  ברגע האחרון, הצטרפו העוגות של לילי-  תוכלו לקנות עוגה ביתית טובה לשבת – תאמינו לי שטובה – בדקתי 🙂 למעשה ערכתי בקרת איכות עיקבית, לאורך זמן 🙂 וכן- הכל ממש טעים! יהיו עוגות דבש, מייפל, טארטים, נשיקות… ועוד ועוד…

IMG_0712

אם אתם רוצים להיות בטוחים שיהיה לכם מה שאתם אוהבים- ממליצה לשריין מראש אצל לילי 0522302021

תבואו בנחת וברוגע, לשתות קפה, לטעום עוגה, להחליף חיבוק ומילה טובה,

ואולי גם תצאו עם מתנה לחג!

להתראות,

צוות לי ולך 🙂

2 תגובות to “התחלות חדשות”

  1. motior 27 באוגוסט 2013 בשעה 9:39 #

    בהצלחה לחבר'ה בחטיבה ובתיכון! מדהים איך שהם גדלים…

    אהבתי

    • livelach 27 באוגוסט 2013 בשעה 12:34 #

      תודה מוטי, ובהצלחה גם אצלכם!!! ממש גדולים!!

      לילך 0546415606

      אהבתי

כתיבת תגובה

