החיים כרכבת הרים

5 אוג

כבר מזמן סיכמנו שהבלוג הזה הוא אני, פה אני שוטחת לפניכם את עולמי. אז הנה הוא, במלוא הדרו….

אני יודעת שנעלמתי. תקופה לא קלה עברה על כוחותינו. לפני קצת יותר מחודש אבא שלי נפטר. בטרם עת. ממש בטרם.

וקצת ממש לפני זה- החיים שלנו התחילו להתעופף על רכבת ההרים הריגשית הזו, בין אופטימיות ואשפוז, לניתוח,  מתח, טיפול נמרץ, לחץ,  לוויה, הספד, כאב, שבעה, חיבוקים, חברים, משפחה, מצבה ושלושים, קרו גם המון המון דברים משמחים….

מסיבות סיום, תעודות הצטיינות, קונצרטים, חיוכים, פרידות ממערכות חינוך, שיבוצים חדשים ומרגשים, חופש, טיולים של הילדים (בארץ ובעולם) הצלחות, התחלות חדשות, יומי הולדת, ואחד שלי מרגש ומיוחד מאוד מאוד (שעוד יסופר בו רבות)

ובקיצור-

ככה אנחנו מנסים, כולנו- בין דמעות של עצב ודמעות של שמחה, להרים את הראש ולזכור שאנחנו ממשיכים.

אז אחרי התלבטויות רבות בהחלטה משפחתית וחברית משותפת, הגענו למסקנה- שתהיה מכירה ביתית לכבוד ראש השנה. המכירה תהיה מצומצמת ממה שתוכנן מראש, אבל כמו תמיד: דוכן של תרומה לקהילה, קפה ועוגה, נשים איכותיות (אולי גבר אמיץ או שניים), צחוק ושמחה. אה כן- וגם מוצרי 'לי ולך', ואני ממש ממליצה למי שמעוניין במשהו ספציפי- להזמין מראש. אחרי המכירה לא יתקבלו הזמנות נוספות.

אז פיתחו את היומנים וסמנו לכם, 30 לאוגוסט (יום השישי הראשון לאחר תחילת שנת הלימודים), נפגשים אצלי במטבח בכפר סבא, על קפה ומאפה 🙂

מי שעדיין לא ביקר במטבח שלי, מוזמן בחום לבוא, כי הפעמים הבאות יהיו קצת שונות ואחרות. מ ב ט י ח ה עדכונים בהמשך.

מי שרוצה לעקוב אחרי המוצרים שיהיו במכירה, מוזמן להכנס לספריה הזו בעמוד הפייסבוק שלי.

מלבד המוצרים התפורים, המוכרים והאהובים, יהיו גם שני המוצרים האלה, שבמקור הכנתי בשבילי, כדי שאוכל להתרחק מהשולחן כשאני מארחת 🙂 מכיוון שהם התקבלו בהתלהבות, החלטתי לשתף גם אתכם :-)ראש

המוצר החדש שכבר התחיל לככב- 'כרזה מחיקה לעוגה' זהו באנר עשוי שעוונית ובד לוח, רב פעמי, לכתיבת ברכות על עוגות שפני השטח שלהן (או סתם חוסר עניין של האופה 🙂 ) לא מאפשרים את הכתיבה עליהן. מחירו של הבאנר 35 שח'.

כרזה לעוגה

יהיו גם מארזים של מיני שלטים מחיקים להגשה, מחיר מארז של חמישה שלטים קטנים 30 שח'.

IMG_2367

הנה הם, כפי שנתפסו היטב בעדשותיהן של הצלמות האהובות עליי.

צולם על ידי יפעת ינקוביץ, בסיום המכירה הביתית הקודמת, כשרוב מה שנשאר על השולחן היה השלטים 🙂

IMG_1712 IMG_1710

וכאן- מאחור, משתתפים בתחרות עוגות לשבועות, צולם באהבה על ידי יעל אורן

שלט להגשה

תודה לצלמות היקרות על התמונות המוצלחות והמשמחות.

מקווה לראות אתכם ולזכות בחיבוק,

נתראה בשמחות 🙂

אני.

12 תגובות to “החיים כרכבת הרים”

  1. keshetz 5 באוגוסט 2013 בשעה 9:55 #

    מתוקה!
    התאריך נרשם ביומן 🙂

    אהבתי

  2. ריקי 5 באוגוסט 2013 בשעה 11:49 #

    אני יושבת כאן על חוף הנהר ופשוט גאה בך!!!!!
    מזל שאורי שיתף את הפוסט אז קפץ לי מייד.
    אוהבת! וכן החיים ממשיכים מבטיחה שיהיה שישי מעולה! אני

    אהבתי

    • livelach 5 באוגוסט 2013 בשעה 14:06 #

      אני בטוחה שיהיה לנו כיף! מוחה דמעה של התרגשות עכשיו 🙂

      אהבתי

  3. motior 5 באוגוסט 2013 בשעה 12:35 #

    אני מצטער לשמוע על מות אביך. תנחומיי.
    בהצלחה במכירה

    אהבתי

  4. Yael Oren 5 באוגוסט 2013 בשעה 16:12 #

    יקירה,
    צר לי, שוב, על הנסיבות המעציבות. מקווה שעם הזמן העניינים יסתדרו…
    לצערי אני לא אוכל להגיע למכירה משום שלא אהיה בארץ ב- 30.8 אבל אשתדל בכל זאת להיפגש איתך לפני החג, ולו כדי לאחל חג שמח ושפוי…
    מקווה שאני לא אפסיד רעיונות ומוצרים חדשים…
    יעל

    אהבתי

    • livelach 22 באוגוסט 2013 בשעה 8:20 #

      תודה יעלי, מקווה שתהני, ותחזרי עם תמונות וחוויות, ונרוויח לנו עוד כוס קפה איכותית 🙂

      אהבתי

  5. ע נ נ ת 8 באוגוסט 2013 בשעה 15:54 #

    גם אני מצטערת על מות אביך
    אשתדל להגיע – בהצלחה במכירה!

    אהבתי

  6. יעל.קיפודים 13 באוגוסט 2013 בשעה 11:48 #

    משתתפת בצערך ומבינה ללבך…

    ולהבדיל – כל הכבוד על היכולת להתגייס ולהמשיך הלאה, הבאנר נהדר! בהצלחה 🙂

    אהבתי

כתיבת תגובה

