שמחות קטנות

25 מאי

איזה כיף לדעת להנות מהדברים הקטנים של החיים 🙂

קיבלתי הפתעות מחברות אוהבות ואהובות: שתי קופסאות שמכילות מכל טוב הארץ (לא שלנו :-)) … תראו כמה יופי- יופי בטעם של חו"ל, אחת הגיעה מאנגליה והשניה מהולנד. אין לי תמונה של כל התכולה, כי כמו ילדה שמקבלת קופסאת שוקולדים מפתה- פתחתי בהתלהבות, פירקתי את השכבות, ורק אז נרגעתי…

IMG_1877

קיבלתי גם בלוק של ניירות עם הדפסים שמתאימים לי כל כך…. את זה הכי אהבתי:

IMG_1868

ההפתעות האלה ביחד עם מספר טעימות מהמוצרים החדשים והמזמינים של יעל יניב,

הביאו אותי לשידרוג בית הגידול הטבעי של הטלפון שלי

🙂

תיראו כמה פשוט, וכמה משמח: כיסוי שקוף, נייר יפה והדלונים היפיפיים האלה,

והנה לכם פרוייקט הסקראפ הכי זריז בהיסטוריה

IMG_1865 

והסיבה לפיזור הזה של הדגלונים קשורה לתכשיט חדש שהוצמד לכיסוי, הkeeep שלי (אני קוראת לו קיפי)  גם הוא ורוד כמובן!

 IMG_1871 

והנה התוצאה- כעבור שתי דקות 🙂

ולאף אחד אין כזה 🙂  (הקיפי שלי ממש נוח! כדאי לכם להכנס ולהציץ…)

IMG_1872

ומכיוון שהתחלתי ונשאר לי ים זמן פנוי, המשכתי לשחק… התחלתי בכרטיס ועוד אחד פיצפון (חלק מהדגלונים הוסבו אצלי לבאנרים )

IMG_1880

המשכתי עם תגיות, שהיו יפות עוד קודם- אבל עכשיו הן מדהימות! ובאמת- כמו בבישול גורמה- כשחומרי הגלם משובחים- לא צריך להתאמץ מדי כדי להגיע לתוצאה שווה

IMG_1882

והתגיות הלכו והתכווצו, עד שסיימתי עם פיצפוניות ממש ממש

IMG_1886

אז חברות שלי- שיחקתן אותה! תודה מכל הלב 🙂 ושיהיה רק בשמחות!

מאחלת לכם שבוע טוב, צבעוני ושמח!

אני.

13 תגובות to “שמחות קטנות”

  1. keshetz 26 במאי 2013 בשעה 8:17 #

    מקסים! תהני!

    אהבתי

    • livelach 28 במאי 2013 בשעה 20:08 #

      תודה קשת, אני אכן נהנית!!! ובעיקר מהתגובות כאן 🙂 תודה!

      אהבתי

  2. מור יעקבי 26 במאי 2013 בשעה 8:21 #

    איזה יופי!!!! לא הבנתי מה זה הקיפי 🙂 מה תפקידו בכח? ומה הקשר שלו לכיסוי של האייפון?
    נשיקות
    לא נפגשנו כבר מפסח אבוי לבושה

    אהבתי

    • livelach 28 במאי 2013 בשעה 20:07 #

      אכן אבוי לבושה!
      את הקיפי מדביקים על הכיסוי או על הטלפון ואלה זוג טבעות שעוזרות לאחיזה ללא החלקה של המכשיר וגם- ניתן להשעין עליהן את המכשיר, ולהניח על השולחן. צעצוע מדליק 🙂

      אהבתי

  3. ריקי 26 במאי 2013 בשעה 19:33 #

    את פשוט משדרגת מקצועית!!!
    איזה יופי!

    אהבתי

    • livelach 28 במאי 2013 בשעה 20:06 #

      החברות שלי דואגות לי למתנות שוות- אז אני משודרגת מקצועית 🙂

      אהבתי

  4. Zahavi Binshtok Avivit 28 במאי 2013 בשעה 16:38 #

    וואהו את מדהימה…..ומוכשרת מאוד

    אהבתי

    • livelach 28 במאי 2013 בשעה 20:05 #

      תודה רבה, אני מסמיקה 🙂 אני רק נתתי את הטאצ' האחרון, חומרי הגלם פשוט משובחים 🙂

      אהבתי

  5. רחלי גזית 14 ביוני 2013 בשעה 9:14 #

    מגניב לאללה

    אהבתי

    • livelach 14 ביוני 2013 בשעה 14:01 #

      תודה רחלי, למרות שבשניה הספציפית הזו אני לא כלכך זוכרת על מה בדיוק שמחתי 🙂

      לילך 0546415606

      אהבתי

  6. ifat 24 בנובמבר 2013 בשעה 9:37 #

    אין לי מושג מה זה מעבירה לכן ….

    אהבתי

  7. ifat 14 בינואר 2014 בשעה 12:09 #

    אם תירצי להציע לחברה שלך .

    הוא לומד עם מיכל ועשה לה טיפולים מיכל אמרה שהוא מדהים …

    אהבתי

  8. ifat 18 במרץ 2014 בשעה 10:09 #

    זה אמנם רק לבני משפחה אך אבקש מליאור שיעביר בכל מקרה אם מתאים לך …

    אהבתי

להשאיר תגובה

