שבועות… שבועות שלא כתבתי כאן…

15 מאי

אין זמן יותר נפלא לשוב לכתוב מאשר שבועות (או מוצאי שבועות, זו אני החדשה 🙂 לא נלחמת במה שלא מספיקה 🙂 ).

זה החג שלי! כבר כתבתי על זה בעבר, דמעתי, התרגשתי, ריגשתי, רק אוסיף ואומר שאני חוגגת-

חוגגת את החיים (כבר ארבע שנים) חוגגת הצלחות, גדולות וקטנות, את השינויים שחלו בי- טובים וטובים פחות.

וכיאה לחגיגות, אשתף בחגיגות המשפחתיות האחרונות שלנו 🙂

נתחיל מהבת מצווש של הבן שלי. כן, לא התבלבלתי 🙂 אם כבר הגענו לגיל 12- מה לא נחגוג?

אז היתה לנו מסיבת סרט מדליקה: מלא פופקורן, נקניקיות (אי אפשר בלי זה?!?!) , זולה באווירה כפרית (תודה לסבא וסבתא!), המון ילדים מתוקים מתוקים, סרט אחד שווה, ועוגת פיניאטה מ ש ג ע ת!

עוגה6

מילה על הסרט, לפני שנמשיך- חתן בת המצווה בחר סרט משנת 2002, של סטיב מרטין: 12 במחיר אחד. בחירה מצויינת- קלאסיקה מלאה בהומור, סרט מספיק ישן כדי שלא יכירו אותו, אך מספיק מעודכן שעדיין יהנו ממנו- הילדים היו מרותקים,  צחקו, נהנו והתנהגו לתפארת מדינת ישראל! באמת, אין על סטיב מרטין.

וזו העוגה שגנבה את ההצגה. הרעיון נלקח מכאן. קצת 'הקללתי' את הרעיון המקורי, השקעתי פחות בעיצוב החיצוני (בקשה מיוחדת מהחתן, שהעוגה תיראה סתמית) וזו התוצאה (ההפתעה כבר בפנים…)

עוגה7

ולשאלתכם- איך? ככה: שתי עוגות שוקולד בחושות, שחפרתי בהן קצת כדי ליצור מעין קערה (בעצם- שתי קערות) (מהפירורים שמוציאים אפשר לעשות קייקפופס- אם מצלחים להציל אותם 🙂 )

את הקערות ציפיתי בשוקולד מומס (כדי שפירורים לא 'ילכלכו' את הממתקים שבפנים)

שכבה ראשונה- סוכריות גומי (שאם תיווצר לחות, הן יספגו אותה)

עוגה1

מעל- המון המון סוכריות עדשים כלשהן (כחצי קילו!!!)

עוגה2

ומעל שכבה נוספת מוערמת עד לכדי הר בולט – של סוכריות גומי  (ליתר ביטחון :-))

עוגה3

ו- מכסים בעוגת הקערה השנייה, מצפים הכל יפה יפה בקרם כלשהו (אצלנו קצפת, כמובן)

עוגה5

ו…מחכים בסבלנות לרגע פריסת העוגה, שהוא רגע וואו גדול (עשר דקות של פלאשים סלולריים, לא יכולתי לפרוס, בקושי צילמתי בעצמי…)

עוגה9 

  עוגה8

חוצמזה- היו לנו אירועי 65 שנה (למדינה) וגם, לאבא שלי ולחמותי, שנחגגו בצניעות, כל אחד קיבל הזמנה למסעדה, וגם – מארז ברכות מהנכדים ומהמבוגרים.

לאבא שלי, הרעיון נלקח מכאן – שוב שינויים קלים בלבד, ובמקום כרטיס- הכנתי על קופסא, שבתוכה היו ציורים וברכות.

saba1

ומקרוב

saba2

לחמותי- כרטיס משוכלל עם נפח וכיס, ומגנט לסגירה (רעיון מסדנא של רחלי גזית שאני דבקה בו כבר הרבה זמן!)

saba4

ופתוח

safta

זהו- מאחלת לכולנו, שתמיד נחגוג, שנדע להנות מהרגעים הקטנים, שנאהב את עצמנו ונרשה לעצמנו להשתנות!

אני.

25 תגובות to “שבועות… שבועות שלא כתבתי כאן…”

  1. motior 16 במאי 2013 בשעה 6:32 #

    מזל טוב לליאור ואיסרו-חג שמח 🙂

    אהבתי

    • livelach 16 במאי 2013 בשעה 16:32 #

      תודה מוטי, והכי תודה על ההתמדה 🙂

      אהבתי

  2. רחלה 16 במאי 2013 בשעה 8:04 #

    וואו, מהמם!!
    מזל טוב, מחכים לראות את התוצרים בבר-מצווש…

    אהבתי

    • livelach 16 במאי 2013 בשעה 16:32 #

      תודה רחלה… יש לנו שנה לתכנן 🙂

      אהבתי

      • רחלה 16 במאי 2013 בשעה 17:38 #

        גם לנו, בר מצווה בדיוק לפני פסח. אני אוספת השראות 🙂

        אהבתי

  3. keshetz 16 במאי 2013 בשעה 12:44 #

    היצירות שלך, כרגיל- מהממות!

    אהבתי

  4. Yael Oren 18 במאי 2013 בשעה 13:09 #

    איזה כייף שאת הרוב שמעתי בשיחה בארבע עיניים 🙂
    הדבר היחיד שאני מתנחמת בו כשאני רואה שוב את העוגה המוש-ח-תת הזו הוא העובדה שאני לא אוהבת סוכריות גומי…
    ובפעם הבאה שניפגש – תסבירי לי מה זה בדיוק סקראפ כי אני לא סגורה על זה 🙂
    סופשבוע נעים

    אהבתי

  5. רחלי גזית 10 ביוני 2013 בשעה 4:43 #

    וואו, איזה יופי של פוסט! חגיגת 12 מדליקה (באמת אין על סטיב מרטין, והעוגה בכלל שווה), כרטיסים, קופסאות וסיבות לשמוח. והכי חשוב – 4 שנים!!! מזל טוב, הרבה בריאות ושיהיו לך תמיד סיבות לשמוח.

    אהבתי

    • livelach 11 ביוני 2013 בשעה 4:44 #

      תודה רחלי, לכולנו!!!

      לילך 0546415606

      אהבתי

  6. נטלי 14 בדצמבר 2014 בשעה 8:06 #

    היי לילך,
    העוגה נראית נהדר!
    תוכלי להפנות אותי למתכון של עוגת השוקולד?
    תודה רבה!

    אהבתי

    • livelach 15 בדצמבר 2014 בשעה 21:02 #

      נטלי יקרה, שלחתי לך למייל שני מתכונים של עוגות שוקולד טעימות ופשוטות. שיהיה בהנאה!

      אהבתי

      • נטלי 16 בדצמבר 2014 בשעה 10:47 #

        תודה רבה!! איזו יותר שווה??:)

        אהבתי

  7. נטלי 14 בדצמבר 2014 בשעה 8:08 #

    והמשך..
    איזו עוגה מרשימה יותר לגיל 3? הפיניאטה או העוגה עם הכיף כף והגליליות?
    תודה..

    אהבתי

    • livelach 15 בדצמבר 2014 בשעה 20:51 #

      הי נטלי, נראה לי שהייתי בוחרת בכיף כיף והגליליות, הפיניאטה אולי מתוחכמת לגיל הצעיר הזה… תשאירי משהו לשנים הבאות 🙂

      אהבתי

      • נטלי 16 בדצמבר 2014 בשעה 10:48 #

        צודקת! הולכת על ההמלצה שלך…
        נ.ב- בתמונות המהממות שלך יש יצירות עם פאנצ' סקאלופ… תוכלי לומר לי בבקשה באיזה גודל הוא?
        תודהההההההההההההה

        אהבתי

    • נטלי 16 בדצמבר 2014 בשעה 11:12 #

      קטע.. אני לא זוכרת איפה ראיתי את עוגת הכיף כף… לא מוצאת באתר

      אהבתי

      • livelach 17 בדצמבר 2014 בשעה 10:08 #

        נטלי, שלחתי לך למייל את כל התשובות, נראה לי 🙂

        לילך
        0546415606

        אהבתי

  8. נטלי 17 בדצמבר 2014 בשעה 10:29 #

    תודה רבהההההההההההההההה

    אהבתי

    • livelach 17 בדצמבר 2014 בשעה 10:40 #

      בשמחה! לגבי הפאנץ׳ כשאהיה באזורו אמדוד, בעיקרון הוא גדול.

      לילך
      0546415606

      אהבתי

      • נטלי 18 בדצמבר 2014 בשעה 20:24 #

        את מהממת!

        אוליי תוכלי לומר לי איך החלקת את הקצפת של העוגה בצורה כזו חלקה? זו טכנקה שצריך ללמוד? או שגם אני יכולה להכין?

        נ.ב- התעלפתי כשראית תגובה מקארין גורן!!!!! כבוד!!!!!

        אהבתי

      • livelach 19 בדצמבר 2014 בשעה 4:21 #

        את יכולה, בטח שיכולה! אם אין לך ׳שפכטל׳ פלסטיק של עוגה או פלטה מקצועית, את יכולה להשתמש בגב של סכין גדולה כדי להחליק (בצד הישר, זה שלא חותכים איתו). יש כאלה שטובלים במים רותחים לפני הפעולה הזו, אני פשוט עוברת בעדינות על פני הקצפת 🙂 בהצלחה!
        גם אני התרגשתי כשהיא הגיבה!!! מאוד!

        לילך
        0546415606

        אהבתי

  9. רינת 7 במאי 2016 בשעה 13:45 #

    משתפת אותך ברשומה שפרסמתי עכשיו ובה הכנתי כרטיס ברכה בהשראתך, תודה על ההשראה ויום טוב.
    http://www.tapuz.co.il/blogs/viewentry/7348595

    אהבתי

    • livelach 7 במאי 2016 בשעה 13:56 #

      יהה איזה יופי!!! כל כך שימחת אותי! תודה ע.ל השיתוף ועל הפירגון!!!

      אהבתי

    • livelach 21 במאי 2016 בשעה 19:27 #

      איזה מרגשת, תודה רבה על הפירגון, הכרטיס שלך מקסים!!! שמחה שהרעיון עובר הלאה

      אהבתי

כתיבת תגובה

