קסמים ושדרוגים

20 אפר
אחרי שסיפרתי על המיוחדים, אעבור ל… משודרגים.
כל מי שאי פעם פנה אליי בבקשה לתפור שמיכה זוגית, וילון, מפה או סתם ציפית לשמיכה, תמיד קיבל תגובה קרירה…
הסיבה לכך נעוצה בסטודיו שלי. הוא קטן אבל ממזר 🙂 בעל אישיות ואופי עשויים ללא חת.
מודע ליתרונותיו וחסרונותיו,
אינו מוכן לקבל לקירבו גזירה ותפירה של פריטים גדולים ומסורבלים 🙂
ה׳סטודיו׳ הוא שם ׳מעט׳ יומרני לפינת העבודה הקומפקטית שלי.
ובכל זאת הוא מלא קסם אישי : לא צריך לקום ולבזבז אנרגיה מיותרת, הכל מאוד נגיש 🙂
סיור מאורגן בו אינו מצריך נעלי נוחות (אפשר סטילטו 🙂 )
אם ממש רוצים- אפשר לתלות כביסה,
לנהל את המקלחות של הילדים,
להקשיב לכל מה שקורה למטה בגן הילדים ( זה מצחיק ומהנה… ובעיקר מאוד עוזר, אני יודעת מתי עליי לצאת להפסקת שתייה, פרי או ירק- ומבצעת כל מה שהגננת אומרת!!!)
הוא גם צמוד למטבח (יתרון או חסרון?!)
ועוד ועוד יתרונות נפלאים, ובעיקר- עשיית קסמים.
בקיצור, מפאת גודלו, אני תופרת בעיקר פריטים קטנים, או- משדרגת גדולים (אבל רק לאנשים מיוחדים 🙂 )
הנה כמה דוגמאות:
שמיכת כירבולית מלכותית, מפנקת ביותר, ששודרגה לכבוד מישהי יקרה!
 IMG_1214
וילון לחדר של תינוק מתוק ואהוב, הוילון בצבע טבעי, חלק, נקנה באחת מחנויות 'עשה זאת בעצמך'. מדבקות הקיר שבחדר היוו בסיס ל'תרגום' האפליקציות לבד.
IMG_1232
IMG_1229
וכך הוא נראה כשהוא תלוי, קרדיט צילום לסיגליה  הגרפיקאית המוכשרת שלי.
ינאי
קוביות איחסון שקיבלו נגיעת צבע, לכל אחד מבני המשפחה בצבעים אחרים, רעיון גאוני- לא שלי (קרדיט לדנית)!
לעמדת שיגור והפצה של בני הבית: ביציאה, בתוך כוורת, לכל אחד יש מקום לאחסון התיקים והפריטים שעליו לקחת עימו. הצבעים מקלים גם על אלה שעדיין אינם קוראים.
IMG_1333  
ואם בקסמים עסקינן, אני רוצה לנצל את המעמד כדי לברך קסם של חברה, שהיתה לצידי ברגעים המורכבים של החיים: רצה, טיפלה, בישלה, קנתה, צחקה, בכתה ובמילה אחת- תמכה! היום היא חוגגת לביתה בת מצווה, ואני מקווה שהיא תגיע לקרוא את הפוסט הזה…
גלית יקרה לי, מאחלת לך, ולמשפחה המון שמחה, בריאות, ואושר – מכל הלב!!!
לדפנה ואביב, שיהיה לכן רק טוב ושגיל ההתבגרות יעבור בקלות 🙂
זו עוגת בת המצווה (אני חייבת להשוויץ) שהכנתי באהבה גדולה!
בתמצווה1
והנה מעוד כמה זוויות
בתמצווה2
שלוש קומות של אהבה, מצופות בקצפת טעימה: 3 שמנת מתוקה, 1 איננטנט פודינג וניל, 1 כוס חלב, 4 כפות גדושות של אב' סוכר מוקצפות יחד. והסוד שלי להזלפה קלה והשרדותית  (מילה שהמצאתי זה עתה) – גם בימים חמים מהיום 🙂 להקפיא את העוגות ולהזליף עליהן כשהן קפואות.
שיהיה שבוע נפלא ומתוק 🙂
אני.
12 תגובות to “קסמים ושדרוגים”

  1. אסייג אהובה 20 באפריל 2013 בשעה 17:37 #

    לילך המדהימה כמובן שהכל מקסים אבל העוגה ממש ממש יפה וכמו שאני מכירה אותך גם מאד מאד טעימה !!!!!!

    אהבתי

    • דנית 20 באפריל 2013 בשעה 18:22 #

      ממי זה הכל רעיונות ומחשבות איתך ושלך, השראה וביצועים שלא מהעולם הזה..! אם תרצי אשלח לך תמונות של הקוביות בכוורת, לא עמדנו בפיתוי ואפילו קפצנו לאיקאה כדי לקנות עוד 2 מגרות ולהשתמש ב 2 הספיירים המקסימים שתפרת לי. אחת המתנות המהממות לבית החדש, עכשיו את רק צריכה לקפוץ לבקר אותן אישית 🙂

      אהבתי

      • livelach 20 באפריל 2013 בשעה 19:58 #

        בשמחה! תשלחי תמונה ואעלה עדכון לפוסט!

        לילך 0546415606

        אהבתי

    • livelach 20 באפריל 2013 בשעה 19:59 #

      תודה אהובה! הבנתי מהחבר׳ה הצעירים שהיה מאוד טעים! אני לא טועמת עכשיו… שוב אנחנו עם גרגירים וזרעונים 🙂

      לילך 0546415606

      אהבתי

  2. קשת זאבי 20 באפריל 2013 בשעה 18:58 #

    כל כולך כשרון!
    התפורים יפייפיים והעוגה מעלפת!

    אהבתי

    • livelach 20 באפריל 2013 בשעה 19:58 #

      קשת, תודה על המחמאות, אני נמסה!

      לילך 0546415606

      אהבתי

  3. Yael Oren 20 באפריל 2013 בשעה 19:16 #

    על אף שאני מאד מאד מאד משוחדת, כי השמיכה הזו היתה רעיון גאוני עם ביצוע גאוני, מה שהפך אותה למתנה מהממת לאישה מהממת, פרינצ'יפסה אמיתית, למרות כל זה, העוגה הזו מו-ש-ל-מ-ת!!! אם אי פעם אני אתחתן – אני מזמינה אצלך עוגה, הולך?

    אהבתי

    • livelach 20 באפריל 2013 בשעה 19:57 #

      ברור שהולך! רץ! עליי בשמחה ואהבה!!!

      לילך 0546415606

      אהבתי

  4. gallish 20 באפריל 2013 בשעה 21:30 #

    יופי של שדרוגים!
    והעוגה נראית מלאת אהבה 🙂

    אהבתי

  5. ריקי 20 באפריל 2013 בשעה 22:05 #

    הייתי עבוקה אז השיגו אותי פה בתגובות!
    הסטודיו שלך הוא איכותי הכי שיש! החסרון היחדי שלו זה שאי אפשר להכניס לתוכו בתי עובדות של לי ולך באותו הזמן….

    העוגה הורסת! הייתי מיישרת אותה!

    נשיקות!

    אהבתי

  6. שרון 21 באפריל 2013 בשעה 10:44 #

    לילך יקרה, אני חושבת שאת צריכה לפתוח מדור חדש ולקרוא לו מהמטבח של לילך…. היצירות שלך בכל תחום הן נפלאות ומעוררות השראה, אל תפסיקי אף פעם ליצור!

    אהבתי

  7. motior 22 באפריל 2013 בשעה 18:55 #

    מזל טוב לדפנה!
    העוגה נראית מקסימה

    אהבתי

כתיבת תגובה

