המיוחדים

6 אפר

כבר כמה ימים שאני מנסה לחזור לשיגרה. מסתבר שכמה שהיא נוחה וטובה, קשה לחזור אליה 🙂

מה שנותר כרגע הוא להתרפק על זכרונות החג, ולתכנן את החופש הבא 🙂 (אני ממש ממש עושה את זה, בחיי!!!)

במהלך העשיה המבורכת של פסח, היו כמה שעצרו לי את פס הייצור, הקדישו דקה נוספת לקניית מתנות החג.

מיוחדים שהזמינו את המיוחדים.

"המיוחדים" הם לקוחות שמעוניינים במתנות בהתאמה אישית, מאוד! מתנות מעט יותר יקרות, שמשקפות את נותן המתנה, או המקבל. הם אלה שגורמים לי לעצור את התנופה, לחשוב, לדמיין ולתכנן, בדרך כלל תוך דיאלוג משותף איתם, המיוחדים 🙂

אז אלה חלק מהמיוחדים שנולדו כאן סביב חג הפסח,

תודה לכל המיוחדים שהזמינו אותם!

מגבות מטבח בלי העין הרע, ממשפחת טנא לאהוביהם

מטבח לחג

מגבת לאחות אהובה

IMG_1433

ולאחות אהובה נוספת

IMG_1432

למטבח של חברים שזה עתה חנכו בית חדש (הקרדיט לעיצוב המקורי שייך למיוחדת מלמעלה, ושתי אלה הן פיתוח …)

IMG_1604

שלישיית מגבות למטבח בצבע מים 🙂

 IMG_1437

אז כן, היו פה הרבה מגבות מטבח, אבל לא רק….

מתנה זוגית מהממת (הלוואי והייתי מצליחה להעביר את זה טוב בצילום…) זוג מגבות ענקיות ומפנקות לזוג צעיר שזה עתה נישא,

היא רוקדת והוא מנגן.

איחולים על חיי זוגיות והרמוניה הביאו אותנו ליצור את השמות מבד תווים מיוחד.

זוגיות

שוב- תודה לכולכם, גם על המיילים, ההודעות והתמונות שאתם שולחים! אין כיף מזה!!!

מקווה שנהנתם להציץ! אני- נהנית מכל רגע!!!

שיהיה שבוע טוב וקל,

אני.

18 תגובות to “המיוחדים”

  1. רחלי גזית 6 באפריל 2013 בשעה 19:02 #

    טוב, אין ספק שהמיוחדים אכן מיוחדים מאד. כל יצירה יותר מדליקה מקודמתה.

    אהבתי

    • livelach 20 באפריל 2013 בשעה 14:55 #

      תודה רחלי! אני כל פעם נהנית מהתגובות שלך! את כזו עיקהית, איך את מספיקה???

      אהבתי

  2. קשת זאבי 6 באפריל 2013 בשעה 19:11 #

    העבודות שלך כ"כ צבעוניות, יפות ושמחות!

    אהבתי

  3. דפי 6 באפריל 2013 בשעה 20:32 #

    אז נשאלת השאלה: האם תתי ותיתי אחיות הן? 🙂
    ועוד שאלה נשאלת: האם נשארו מגבות רגליים? התמכרתי…

    אהבתי

    • livelach 20 באפריל 2013 בשעה 14:56 #

      אכן אחיות הן! ואחותן- מהממת, מניחה שגם הן!
      ו… כן, ברור, מגבות רגליים הן מוצר הדגל, אי לכך ובהתאם לזאת- הן נוכחות כל השנה!

      אהבתי

  4. ריקי 6 באפריל 2013 בשעה 21:30 #

    איזה כיף לראות שוב את כל היצירות! מהממות אחת אחת!

    אהבתי

    • livelach 20 באפריל 2013 בשעה 14:57 #

      האמת- שכשפישפשתי בתמונות פתאום הבנתי שכבר שכחתי שעשיתי אותן… טוב שיש בלוג!

      אהבתי

  5. שרון אגמי 7 באפריל 2013 בשעה 8:37 #

    שלא תפסיקי אף פעם ליצור!

    אהבתי

    • livelach 20 באפריל 2013 בשעה 14:57 #

      אמן! ממלא את ליבי בכל כך הרבה שמחה!!!

      אהבתי

  6. caspit 7 באפריל 2013 בשעה 12:51 #

    כמה מתוק…….!!!

    אהבתי

    • livelach 20 באפריל 2013 בשעה 14:58 #

      תודה לך כספית, על המחמאה ועל התגובה! כל תגובה כל כך מרגשת אותי!!!

      אהבתי

  7. ע נ נ ת 7 באפריל 2013 בשעה 14:55 #

    תעזבי, למה לחזור לשגרה? תכף יום העצמאות…
    😉

    אהבתי

    • livelach 20 באפריל 2013 בשעה 14:58 #

      הנה, גם הוא עבר…. מזל שלנו הכפר סבאים יש חג אחד נוסף!!!

      אהבתי

  8. עדי 16 באפריל 2013 בשעה 20:18 #

    תענוג גדול הוא להיות מיוחדת שלך 🙂
    לכבוד הוא לי!
    דפי, תתי ותיתי הן אכן אחיותיי האהובות. תתי= אפרתי, תיתי=אושריתי, ושתיהן התלהבו בטירוף 🙂
    לילך, יש לי עוד כמה מיוחדים בדרך אלייך…..

    אהבתי

    • livelach 20 באפריל 2013 בשעה 14:59 #

      איך לא??? ברור שאת מיוחדת! מאוד!!!

      אהבתי

  9. עינת יקיר 1 באפריל 2014 בשעה 11:35 #

    הי, אני עינת (משחר ועינת) שקיבלה מתנה את המגבות.
    הן נהדרות ומקסימות! תודה רבה 🙂

    אהבתי

    • livelach 1 באפריל 2014 בשעה 15:50 #

      עינת, כמה כיף שכתבת לי! התודות לגיסתך (נראה לי) החמודה מאוד, שידעה בדיוק מה יתאים לכם!!! שיהיו לכם שנים מאושרות של חברות, עם המון מוזיקה ושמחה!

      אהבתי

כתיבת תגובה

