איך יודעים שבא אביב…

2 מרץ

איך יודעים? קודם כל- מסתכלים החוצה-

אמנם קצת מוקדם השנה, אבל באדנית שלי יש פריחה מדהימה! מקווה שתספיקו לראות!

פריחה

אני עסוקה מאוד בימים אלה, מתכוננת למכירה הביתית. כששואלים איך אני מתקדמת עם ההכנות, אני עונה שכמו מארחת… שמבשלת ומבשלת ותמיד מרגישה שעדיין אין מספיק 🙂

גלויה לפסח
לשמחתי, בחג הזה תוכלו לפגוש את הצוות המורחב של 'לי ולך', שמחזק אותי מדי יום: החצי השני שלי (הפעם לא נוסע לשום ארץ רחוקה…) ריקי (סמנכ"לית בכירה הנושאת במספר תפקידים, אמאשלי (הוגת שם המותג 🙂 ותומכת ברגעי משבר) סמנכ"לית שניה להפצה, מנהל תחום אריזה, מנהלת תחום גזירה, ואפילו יש סיכוי להגעה של כמה מפיצי משנה מרחבי הארץ 🙂

פרטים נוספים לגבי ההגעה והחניה- אספק בהמשך, בינתיים שריינו ביומנים 15.3 קפה אחרון לפני החופש של הילדים 🙂

בתחום המוצרים, אני שמחה שיהיה לי חיזוק בדמות המוצרים השווים של "דרך האמנות'. זהו מפעל מוגן, שתחת קורת גגו משתקמים כ-60 אנשים המתמודדים עם בעיות נפשיות, ויוצרים עבודות שונות בתחומי האמנות השימושית והחזותית.

זו ההזדמנות גם להודות ליבני היקרה שאיתרה והאירה את עיני!!! וכמובן לריקי שאימצה לליבה את התיאומים והארגון.

יהיו איתנו:

שקית אוכל רב פעמית, שווה ביותר, במחיר מעולה – 20 שח', מוצר מקסים ומשלים למפיות האוכל הירוקות שלי!

אמנות

תכשיט לבקבוק

אמנות6

כיסוי למצות

אמנות7

שלט לדלת חדר ילדים (30 שח')

אמנות4

שרשרת כפתורים (50 שח')

אמנות3

זוג יונים מבד (50 שח')

אמנות2

תלוי בחיה (45 שח')

אמנות5

לגבי מוצרי 'לי ולך', יש עדכונים חמים ממכונת התפירה שלי בספרייה הזו שמתעדכנת תמידית בעמוד הפייסבוק שלי.

השבוע עלה המוצר שהלהיב רבים, והאמת גם אותי! המוצר עוצב ונולד מתוך צורך אמיתי!

מודה מקרב לב לכל מי שעזר בתהליך העיצוב, העיר והגיב!

קבלו את המזכיר שלי, מחיר יחידה 40 שח', תולים על ידית הדלת, וכותבים כל מה שצריך לזכור לפני שיוצאים מהבית!

מתאים גם למתבגרים שרוצים להעביר מסרים לאומה בעוד דלת חדרם סגורה 🙂

מתלה לדלת

זהו לעת עתה. שיהיה שבוע טוב, מחוייך ומלא בהספקים,

אני.

8 תגובות to “איך יודעים שבא אביב…”

  1. ריקי 2 במרץ 2013 בשעה 18:43 #

    איזה כיף שאני אהיה שם!

    אהבתי

  2. gallish 2 במרץ 2013 בשעה 20:32 #

    נשמע שהולך להיות משובח!
    בהצלחה!
    (לא מאמינה שכבר עברה שנה…)

    אהבתי

  3. motior 3 במרץ 2013 בשעה 9:16 #

    חג שמח ובהצלחה!

    אהבתי

  4. רחלי גזית 3 במרץ 2013 בשעה 21:03 #

    נשמע מבטיח והממו לדלת – הורס!

    אהבתי

  5. ykipodim.קיפודים 4 במרץ 2013 בשעה 13:58 #

    מקסים, והרעיון של שלט לדלת מעולה! בהצלחה 🙂

    אהבתי

  6. יבני 12 במרץ 2013 בשעה 21:50 #

    תודה על הפרגון, שמחתי לעזור ! ועוד למטרה טובה שכזאת ! מקווה מאוד מאוד להתראות בשישי

    אהבתי

  7. Yael Oren 14 במרץ 2013 בשעה 14:49 #

    איזה כייף שהגיע האביב!
    ושמחר נתראה אצלך 🙂

    אהבתי

להשאיר תגובה

