רק בשמחות

27 ינו

הבטחתי חגיגה…. אז היום חוגגים שנה (וחודשיים) לבלוג שלי! ואני מתרגשת!

ומכיוון שאין אין אין אין חגיגה בלי עוגה, קבלו עוגות חמודות דלות בקלוריות,

היישר מהמטבח שלי- אוסף הקאפקייק הפרטי שלי:

(קופסאות פח בכל מיני גדלים, מפה, מפיות, קופסאות קטנטנות, מגבת עם אפליקציה שתפרתי ומזלגות עוגה)

IMG_1216

ומבט מקרוב על הנבחרת המיוחדת:

2 מקרמיקה, שריקי אפתה במיוחד בשבילי

2 סרוגות, שקניתי במו ידיי 🙂 וקופסא אחת חביבה- שיש קרם ידיים בתוכה!

IMG_1222

אוסף המפיות (בחיי שחזרתי לילדות…)

IMG_1226

מכיוון שעכשיו אתם שבעים- נעבור לסיכומים…

אז מה היה לנו כאן?
היה לנו בלוג שנולד מאהבה, אחרי לבטים רבים…
בהתחלה ניסיתי להתמקד בכתיבה על יצירה, אבל מהר מאוד ה'אני' שלי השתלט – ואתם התחלתם לקבל הצצה לעולם שלי: היצירה, האהבות, ההתלבטויות, ההתמודדויות והצחוקים…

לקח לי קצת זמן להבין את גודל החשיפה, ואני בהחלט המומה מכמות העוקבים והמבקרים!

גם אלה מכם שלא מגיבים, קוראים ובקיאים בחומר הנלמד 🙂 אתם מצטיינים!

אז מה הכי אהבתם?

אני לא בטוחה שאני יודעת… אבל אשמח לשמוע – תרגישו בנוח לכתוב לי בתגובות, אם יש משהו שהייתם רוצים, מעדיפים וכד'.

בינתיים, נשען על סטטיסטיקות, ו…. תחושות בטן (זה הכי מדע מדוייק) 🙂

הפוסט הנצפה ביותר היה הפוסט הזה 

הפוסט שאהבתי לכתוב היה זה

והפוסט שהכי ריגש אותי, היה זה,

כנראה שהוא גם הכי ריגש אתכם, כי הגבתם, חיבקתם ושימחתם, תודה!

לכל המגיבים, כאן ובפייסבוק, קבלו את תודתי הכנה!

IMG_4398

שלושת המגיבות הכי מתמידות כאן: ריקי, קשת ורחלי גזית,

אני רוצה להעניק לכן משהו מתוק, לשמח בחזרה, כל אחת מכן תקבל מגבת מטבח מתוקה שכזו, אחת מאלה:

IMG_1228

שלחו לי את הכתובות שלכן בבקשה!

ולעוקבים היקרים-

הזוכה בהגרלת המגבת- נרשמת מס' 3: mory

מורי, שלחי לי איזה צבע, שם ואפליקציה בא לך, ומגבת גוף תהיה בדרך אליך.

שיהיה רק בשמחות!!!

שבוע מצויין, שמח וצבעוני לכולם,

אני.

17 תגובות to “רק בשמחות”

  1. דנית 27 בינואר 2013 בשעה 19:02 #

    לילך יקירתי את והבלוג שלך כמו כל יצירה אחרת, הן תמיד קרניים של שמש ביום סגריר (או גם לא סגריר). כיף לקרוא אותך כי כיף להיות איתך וכיף לשמח אנשים אחרים באמצעותך את באמת מתנה גדולה וחגיגות הבלוג ובכלל – הן של כולנו.

    אהבתי

    • Yael Oren 27 בינואר 2013 בשעה 21:15 #

      אצלנו בתפוז נהוג לאחל "בלוגולדת שמח", אז בלוגולדת שנה שמח! את מהממת והדברים שאת עושה מהממים. לא יודעת על מה לשים את האצבע בדיוק אבל ברור שהיצירות שלך נעשות עם המון אהבה וכמובן – עם המון כישרון ויצירתיות ודמיון. אני מורידה בפניך את הכובע על שאת עוסקת במשהו שאת כל כך טובה בו וכל כך אוהבת לעושת ומאחלת לך ולבלוג שתמשיכו לפרוח ולשגשג 🙂

      אם את שואלת מה הייתי רוצה כמבקרת בבלוג? הייתי רוצה לראות עוד מהדברים שאת יוצרת, כי מאז שהכרתי אותך ואת הדברים שאת עושה אני רוצה ה-כ-ל אבל לא ממש יודעת להגדיר מה בדיוק אני רוצה…

      אהבתי

      • livelach 29 בינואר 2013 בשעה 11:59 #

        יעל, תודה רבה על האיחולים הלבביים!!! הרווחתי גם אותך!

        אהבתי

  2. ריקי 27 בינואר 2013 בשעה 21:12 #

    אני? מתמידה? איזה הפתעה!!!
    יקירתי יומולדת שנה וחודשיים שמח! כן ירבו פוסטים צבעוניים, מרגשים, מצחיקים ויצירתיים כמו שהיו עד היום!
    אני אוהבת את כולם, גם את אלה שגרמו לי לדמוע וגם את אלה שגרמו לי לצחוק!!!!
    רק בשמחות, אוהבת!

    אהבתי

    • livelach 29 בינואר 2013 בשעה 11:58 #

      אוהבת בחזרה! אם לדייק היית במקום הראשון במספר התגובות! מצטיינת שכמוך!

      אהבתי

  3. קשת 27 בינואר 2013 בשעה 21:20 #

    יו, כמה מרגש לראות את השם שלי פה 🙂 ואיזה כיף לזכות בעוד עבודה מעשה ידיך!!! (את הכתובת שלי כבר יש לך, נכון?).
    שנתיים לבלוג! איך הזמן רץ כשנהנים! ופה, אני יכולה להגיד לך- שכל הצדדים נהנים- את מהכתיבה ואנחנו, הקוראים, מהקריאה והצפייה בעבודות המקסימות שלך!

    קשה לבחור את הרשומה האהובה עלי במיוחד, כי אני באמת אוהבת את כל מה שאת עושה.
    אלו שקופצות לי לראש כרגע הן הרשומה בה את משתמשת בבד הגיר לבגדים והרשומה עם מיטות קטנטנות לבובות.

    לחיי השנים הבאות!!!

    אהבתי

    • livelach 29 בינואר 2013 בשעה 12:00 #

      קשת, בחלט לחייהן! אני כבר רצה להרים כוסית 🙂 תודה רבה!!!

      אהבתי

  4. gallish 27 בינואר 2013 בשעה 22:46 #

    יקירה!
    רק בשמחות – אמן!!
    אוהבת מאוד לקרוא וליהנות ממה שאת עושה, גם אם לא תמיד מספיקה להגיב 🙂
    שרק ימשיך ככה… טפו טפו טפו!

    אהבתי

    • livelach 29 בינואר 2013 בשעה 12:02 #

      גלי, אל תמעיטי- את נכנסת לתוך החמישייה הפותחת בתגובות (רק שתדעי….) תודה על החיזוקים! חמסה חמסה 🙂

      אהבתי

  5. ע נ נ ת 28 בינואר 2013 בשעה 7:06 #

    מזל טוב, לילך! ושתהיינה לך תמיד המון סיבות לשמוח!

    אהבתי

  6. motior 28 בינואר 2013 בשעה 7:42 #

    מזל טוב לבלוג הגדול 🙂

    אהבתי

    • livelach 29 בינואר 2013 בשעה 12:03 #

      תודה מוטי! שימחת וריגשת, נראה לי שאתה אחד הבודדים כאן (חוץ מאייל :-))

      אהבתי

  7. מור יעקבי 28 בינואר 2013 בשעה 9:21 #

    וואי איזה אושר!!!!!! אני מתעלפת אף פעם לא זכיתי בשום דבר. מהפה שלך ישר למפעל הפיס

    אהבתי

    • livelach 29 בינואר 2013 בשעה 12:04 #

      מור! איך אני שמחה שאת שמחה!!!! דברי איתי תגידי לי מה בא לך!!!!

      אהבתי

  8. רחלי גזית 31 בינואר 2013 בשעה 13:23 #

    איזו הפתעה כיפית 🙂 דפי אמרה לי כי איכשהו דווקא הרשומה הזו התפספסה לי 🙂
    תודה תודה תודה

    אהבתי

כתיבת תגובה