ברוכה הבאה 2013

31 דצמ

נכון, זה לא שלנו, זה שלהם, ובכל זאת, כולנו חיים ונושמים את לוח השנה הזה…

לא מתכחשת, ולהיפך, חושבת שאם כבר בא לפתחנו, אז קדימה- סיבה למסיבה!!!

לנו, יש את הזכות להתחיל את השנה -פעמיים בשנה!

נפלא, או לא?!
IMG_1164
לא צריך לחכות עד ראש השנה כדי לסכם, לתכנן, להתחייב או כדי… להתחיל דיאטה 🙂

IMG_1125
מאחלת לכל קוראי הבלוג שלי, שתהיה לנו 2013 נפלאה, שתהיה טובה מקודמתה!

שרוב משאלותינו יתגשמו (כי צריך להיות ריאלים),

שיהיה לנו כוח לעשות את מה שאנחנו אוהבים,

שנבלה עם עצמנו ואהובינו, ושנהיה בריאים!!!
אני כבר כמעט מוכנה
לחברים שלנו מחכה הפתעה 🙂

IMG_1160
אל תגלו, אבל היום חוגגים עם גרגרים וזרעונים 🙂

המון חיוכים,
אני.

10 תגובות to “ברוכה הבאה 2013”

  1. ריקי 31 בדצמבר 2012 בשעה 9:20 #

    גרעינים וזרעונים אבל גורמה! איזה מקסים הכל!

    אין עליך, שנזכה לחגוג ביחד ולחוד! נשיקות!

    אהבתי

  2. קשת 31 בדצמבר 2012 בשעה 10:14 #

    שתהיה לך שנה טובה ומאושרת!

    אהבתי

  3. motior 31 בדצמבר 2012 בשעה 10:30 #

    שנה מוצלחת ונפלאה גם לך!

    אהבתי

  4. רחלי גזית 2 בינואר 2013 בשעה 11:56 #

    חותמת על כל מילה שכתבת כאן כל כך יפה.

    אהבתי

  5. ykipodim 4 בינואר 2013 בשעה 13:49 #

    שמחתי מאוד להכיר אותך ב 2012 🙂
    שתהיה שנת 2013 נהדרת, מלאה במפגשים טובים חדשים וישנים, יצירה, אהבה, שמחת חיים ובריאות טובה – אמן!

    אהבתי

    • livelach 9 בינואר 2013 בשעה 19:11 #

      גמאני מאוד שמחתי!!! חומר טוב יש פה בעיר 🙂 תודה על הברכה הלבבית!

      אהבתי

  6. Yael Oren 9 בינואר 2013 בשעה 17:44 #

    אוי, את כזו משקיענית שאני ממש מסמיקה מבושה 😉
    שתהיה לך שנת 2013 נפלאה וכמו שאני נוהגת לאחל (ברוח הרציונאליות): שלפחות משאלה אחת תתגשם לך השנה!

    אהבתי

    • livelach 9 בינואר 2013 בשעה 19:12 #

      רק לפעמים אני משקיענית. לפעמים…. אני חרטטנית 🙂 אבל אז אני לא מצלמת ומתעדת 🙂 תודה- אני גם מוכנה להסתפק באחת 🙂

      אהבתי

להשאיר תגובה

