שינויי מזג האוויר הביאו אותי לחשוב….

3 נוב

בזמן האחרון איזו תוגה קטנה, שלא לומר מועקונת, צצה ומנסה להרים את הראש.

כמה שיחות עם חברות הבהירו לי שאני ממש לא לבד.

שלא תבינו לא נכון, אני מאוד אוהבת את הסתיו, ואולי זה לא קשור אליו…

אולי זו סתם החזרה לשגרה אחרי חופשת הקיץ והחגים האינטנסיביים גורמים לנפילת מתח שכזו.

בכל מקרה, למה לחפור?!?!

עשיתי רשימה של דברים ממש, אבל ממש קטנים (ודבר  אחד גדול) שעושים לי לשמוח, ואני חולקת עמכם:

לק חדש בצבע מוזר שבדרך כלל לא אעז למרוח

ביקור במשתלה או בחנות הפרחים האהובה… עציץ חדש, פטרוזיליה טריה, זר פרחים בצבעי הלוגו (תודה רחלי!!!)….

פיזור נרות ברחבי הבית (נר שיצקתי בתוך ספל מהמם של סבתא)

הכנות לחג הבא שבא עלינו לטובה (תפרתי שקיקים לדמי חנוכה, מחירם – 20 שח לשקיק,  לא כולל מטבעות 🙂 )

קפה עם שיחה טובה ועמוקה

עדיף בספל חדש (לי יש אחרים, אבל תראו איזה יפים, עכשיו ממש ב"אייס" שני ב50% הנחה…..)

או אלה…. גם באותו מבצע…

תרומה (ותודה ל כ ל  מי שהשתתפה, סופסוף 60 מטפחות ראש צבעוניות ומהממות הגיעו לראשים שצריכים אותן!!!)

ללמד מישהו יקר משהו שנראה  לנו בנאלי (הנה הסיפור המלא בבלוג של קשת 🙂 )

סדר (בשולחן העבודה, במגרות ובארונות…) לזרוק… לפנות מקום בלב ובבית…

התאווררות – בילוי בחוף הים/ נסיעה בשיער פרוע ברוח/ סתם השתוללות עם מוזיקה שאוהבים בבית/ לעמוד בחוץ בגשם, להתלהב מקשת, ברקים (התמונה המדהימה צולמה על ידי אחי המוכשר)

ו…. אם כל זה לא עזר….

קפיצה קטנה לחברה קרובה אך רחוקה!

אז באדיבות היקרים לי, אני אורזת מזוודה, ואל תשאלו מה יש בתוכה, ונוסעת לכמה ימי התאווררות.

מאחלת לכולנו שבוע נפלא של מצברוח משודרג

והמון המון הנאות, קטנות וגדולות!

אני.

21 תגובות to “שינויי מזג האוויר הביאו אותי לחשוב….”

  1. ויטרינה 3 בנובמבר 2012 בשעה 16:46 #

    מקסים.
    תעשי חיים מותק ועם שובך למדי אותי איך עושים סדר כזה בארון היצירה!!!!

    אהבתי

    • livelach 3 בנובמבר 2012 בשעה 16:50 #

      תודה על האיחולים!!!! מקווה להגיע אליך בקרוב מאוד!

      אהבתי

  2. ditzakatzir 3 בנובמבר 2012 בשעה 16:49 #

    הבנתי שאת נוסעת. לא יודעת לאן, אבל ביננו, זה גם לא תמיד חשוב….. הנסיעה, האריזה, ההגעה לנתב"ג, הם בעצמם כבר עושים את הכיף, וכל השאר זה כבר בונוס. נסיעה טובה. קפה כשתחזרי…. באחד מהספלים המדהימים האלה…. או אלו שאני אלך לקנות….

    אהבתי

    • livelach 3 בנובמבר 2012 בשעה 16:51 #

      אנחנו ממש צריכות את הקפה הזה- תגידי- איך נהיינו חבורת מעופפות? קשה לתכנן קפה בין הטיסות 🙂

      אהבתי

  3. דפי 3 בנובמבר 2012 בשעה 19:26 #

    יש לך את זה! זו רשומה של "גזור ושמור על המקרר". תעשי חיים ומקווה שיום אחד תגלי לנו מה יש במזוודה. ד"ש לריקי(:

    אהבתי

    • livelach 4 בנובמבר 2012 בשעה 7:32 #

      דפי, אני יודעת שהיית מתעלפת מצחוק אם היית שומעת על התכולה, אני פשוט מתפדחת לכתוב כאן 🙂 בהזדמנות 🙂

      אהבתי

  4. קשת 3 בנובמבר 2012 בשעה 20:47 #

    איזו רשומה צבעונית ויפה!!!
    תהני המון בנסיעה ותחזרי עם כוחות מחודשים להמשך הכנת עבודות יפייפיות!
    וצדקת, הבקרוב כבר פה- הנה הרשומה:
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2423006
    שוב- תודה ענקית!!! את מקסימה!

    אהבתי

    • livelach 4 בנובמבר 2012 בשעה 8:00 #

      קשת, את מקסימה! תודה לך! כמו שאת מבינה, זה עשה לי כיף גדול!

      אהבתי

  5. ריקי 3 בנובמבר 2012 בשעה 21:29 #

    פה הסתיו מחכה לך בצבעים מדהימים! ובמזוודה הרבה דברים שאני ביקשתי… בוא נאמר שהשנה ניתן פייט טוב לסנטה קלרוס עם החג שלנו….

    אהבתי

    • livelach 4 בנובמבר 2012 בשעה 8:01 #

      ריקי, במזוודה יש רק דברים שאת ביקשת- מה שאומר שיש הרבה מקום לשופינג!!! ו…. השנה סנטה קלאוס יעמוד מבוייש בפינה בראש שמוט 🙂

      אהבתי

  6. Smadar 3 בנובמבר 2012 בשעה 23:30 #

    לילך, נסיעה נעימה וכיף חיים, ומי צריך יותר כשנפגשים עם חברה טובה ומדברים ומדברים, אז הרבה הנאה לשתיכן מהמפגש של ככה באמצע השבוע באתי לבקר ;-)) וחיזרי עם הרבה אנרגיות ורעיונות, ונפגש , אם הכל יסתדר, אחרי.

    אהבתי

    • livelach 4 בנובמבר 2012 בשעה 8:02 #

      תודה סמדר!!! אין כמו פגישות ספונטניות! נתראה בקרוב!!!

      אהבתי

  7. ע נ נ ת 4 בנובמבר 2012 בשעה 4:45 #

    בעיני הסתיו הוא דווקא תקופה של התחדשות ותקווה, אז גם אני לא מבינה למה מצב הרוח השפוף (וגם אני איתך…)
    תבלי ותהני לך, ושיהיו המון סיבות לשמוח ולחייך 🙂

    אהבתי

    • livelach 4 בנובמבר 2012 בשעה 8:03 #

      תודה!!! מאחלת לך ולכולנו- שתמיד נדע לזהות מה עושה לנו טוב- ובאמת נעשה!!!

      אהבתי

  8. ifat 4 בנובמבר 2012 בשעה 9:38 #

    ,

    !

    _____

    אהבתי

    • רחלי גזית 4 בנובמבר 2012 בשעה 10:32 #

      כמה חשובות השמחות הקטנות האלה, זה מה שעושה את החיים יפים באמת.
      ובכל זאת, לפעמים אנחנו נוטים לשכוח, אז טוב שיש רשומה כזו כדי להדגיש ולהזכיר. כמאמר השיר:
      "יום החולין הזה הוא יום שיש בו חסד,
      ובחסדו שורות אליך נכתבות,
      קח את ידי עכשיו עשני מפוייסת
      ביום חולין כזה דרכנו מצטלבות"

      אהבתי

      • livelach 16 בנובמבר 2012 בשעה 17:32 #

        תודה רחלי, הציטוט מקסים!

        אהבתי

  9. avivamar 10 בנובמבר 2012 בשעה 10:18 #

    רשומה מקסימה:)
    קבלי לייק גדול…הבאת יופי של רעיונות וטיפים לשיפור המצב רוח!!

    אהבתי

    • livelach 16 בנובמבר 2012 בשעה 17:31 #

      תודה אביבה, איזה משמח! תודה על הלייק הגדול ובעיקר תודה על שעצרת להגיב!!! מחמם את הלב!

      אהבתי

  10. Yael Oren 16 בנובמבר 2012 בשעה 13:39 #

    הי,
    אמנם אמרת לי את שמך המלא בשבוע שעבר אבל שכחתי…
    היום רחלי הזכירה לי וסיפרה לי מה את עושה. לא ידעתי. אני אוהבת אנשים יצירתיים ויוצרים 🙂
    דרך האתר שלך הגעתי לבלוג (גם לי יש…) אבל לא הצלחתי לשלוח לך בקשת חברות בפייסבוק.
    אז אני משאירה לך תגובה כאן, נרשמתי לבלוג שלך ואולי נוציא לאור ביחד את המיזם שדיברנו עליו בשבוע שעבר 🙂
    סופשבוע נעים
    יעל

    אהבתי

    • livelach 16 בנובמבר 2012 בשעה 17:30 #

      איזה כיף! סופ"ש מקסים ורגוע!!!

      אהבתי

כתיבת תגובה

