שוב רעבים…. שוב צריך להכין ארוחת ערב….

27 אוק

כשמגיע הערב כבר נגמרת לי רוב היצירתיות.  היכולות והכוחות שלי כלים, ואני מתלבטת מה להכין עכשיו, שיהיה מהיר, קל ומזין….

אני חושבת שזו תהיה סתווית, כשמשוועים למשהו חמים… לא זכורות לי הדילמות (הקשות 🙂 ) האלה בקיץ 🙂

בעודי חוככת בדעתי, נעמה פלד העלתה מתכון מדליק וקל בבייגלה  ללביבות גבינה מלוחות.

אני קצת שיניתי, בהתאמה לבני הבית: על הבצל ויתרתי ובמקום פטרוזיליה שמתי קצת פסטו, הקמח הוחלף למלא.

השתמשתי בהצעת ההגשה המקורית (לחמניה טריה), והיתה התלהבות  (ואני מצטטת ) "מהארוחה הגרנדיוזית"…

ומאותו ג'אנר,  פנקייק קוטג' מעולה (10-12 פנקייקים) :

1 גביע קוטג'

2 ביצים

1/2 כפית תמצית וניל

גרירת לימון

1 כף סוכר

2/3 כוס קמח תופח (אפשר מלא)

2 כפות שמן

מערבבים הכל, משהים כמה דקות, יוצקים לתוך מחבת חמה, כשנוצרות בועות הופכים לכמה שניות נוספות.

מומלץ להגיש עם כמה פירות טריים חתוכים וזו ארוחה נפלאה ומשמחת. כמובן שאפשר גם דבש או מייפל, אבל לא חובה…

אז שלא תחשבו שכל ערב יש אצלנו ארוחות שחיתות, אבל כן, יש נסיונות לגוון מדי פעם…

🙂

ערב אחד השבוע, נפל דבר.

ישבתי עם חברה במרפסת לקפה איכותי (החברה והקפה), כשהצצתי מעבר לחלון, ראיתי שמתחילה השתלטות על המטבח!

שיחררתי, בחיי ששיחררתי בשמחה!

האיש שלי (עדיין בג'ט לג) , בשיא ההתלהבות, הכין את מעדן השנה, זה שהוא גדל עליו, ערב לחיקו, והוא מומחה בהכנתו.

כשרק עברנו לגור ביחד, אני לא ידעתי להכין כ ל ו ם, באמת, ובטח לא את זה, והייתי מוקסמת.

במהלך השנים למדתי גם אני…

בקיצור-

הוא מכין , המתבגרים צועדים למטבח, ומתחילים בצהלות התלהבות, ושוב אצטט:

"יאמי, איזה כיף!!! חביתות!!!"

אז תעשו לבד את החשבון שלכם, רוצים תשתמשו במתכונים, לא רוצים- תקראו לבן הזוג להשתלט על המטבח 🙂

מכיוון שאנחנו בעניינים מתוקים, תראו כמה מתוק הדבר הזה….

מיני מאפה ומתוקים מלבד, מתוך ערכת יצירה מושקעת ביותר שנרכשה בmake, מזמן-מזמן עבור מיקה.

מיקה האחיינית המתוקה, היצרנית והיצירתית שלנו, בילתה איתנו יום של כיף ובמהלכו נוצרה כל הכבודה המופלאה הזו:

וקצת יותר מקרוב

מיקה תפרה בעצמה!!!

(מיקה, הבטחתי וקיימתי, עכשיו היצירות שלך מפורסמות באינטרנט 🙂 )

השבוע אני מתארגנת ליציאה לחופשה- עד יום שלישי אהיה כאן בסביבה, אחר כך אני סוגרת עניינים ונוסעת לכמה ימים- הרחק הרחק מהמטבח, המתבגרים ו… ארוחות הערב….

שיהיה שבוע מתוק, מוצלח ורגוע,

אני.

7 תגובות to “שוב רעבים…. שוב צריך להכין ארוחת ערב….”

  1. דפי 27 באוקטובר 2012 בשעה 18:18 #

    האמת? הכי התרגשתי מזה שאת יוצאת לחופשה(: תבלי הרבה!

    אהבתי

    • livelach 27 באוקטובר 2012 בשעה 18:35 #

      אין לך מושג כמה א נ י נרגשת מזה! החלטה ספונטנית של כמה רגעים, והופ אני עם כרטיס ביד! 🙂

      אהבתי

  2. קשת 27 באוקטובר 2012 בשעה 20:31 #

    נראה ממש ממש טוב! תודה על המתכון 🙂
    והיצירות של מיקה- מעלפות!!!

    אהבתי

    • livelach 28 באוקטובר 2012 בשעה 5:32 #

      תודה קשת! גם אני חושבת שהן מהממות וגם היא 🙂

      לילך 0546415606

      אהבתי

  3. ריקי 29 באוקטובר 2012 בשעה 21:10 #

    איך התפלק לי הפוסט הזה? בהחלט מרגש!

    יאללה בואי!

    אהבתי

    • livelach 30 באוקטובר 2012 בשעה 6:17 #

      היית במסיבה 🙂

      לילך 0546415606

      אהבתי

  4. יעל.קיפודים 3 בנובמבר 2012 בשעה 19:10 #

    עד שהגעתי לקרוא ולהגיב את כבר בדרך חזרה מהחופשה, מקווה שנהנית ותמסרי למיקה שהיצירות שלה מקסימות!!! 🙂

    אהבתי

כתיבת תגובה

