נסיעת עבודה

20 אוק

זהו האיש שלי חזר.

מפגישה אחת מעבר לאוקיינוס.

ואני לא מקטרת, את השלב הזה עברתי כבר כשהילדים היו ממש קטנטנים והנסיעות ממש תכופות, לשמחתי בשנים האחרונות- מסיבות טובות יותר ופחות- יש מעט נסיעות!

אבל השבוע, בהתראה די קצרה (לא הספקתי להכין רשימה ממש ארוכה) היתה נסיעה. קצרה מאוד, אבל בכל זאת- נסיעה.  קינאתי קצת, מודה, אבל הכי הרבה -דאגתי!

דאגתי שהמזוודה קטנה מדי, או שהוא יאבד את הדרך באאוטלט, או שלא נדע- לא ישאר לו מקום לבדים או לאיזה מגזין… 🙂

מותשת מהשבוע (ומהדאגות הרבות), החלטתי גם אני, בהתראה קצרה, לצאת לי לנסיעת עבודה. קצרה. ספונטנית. מאווררת שיגרה…

קמתי בבוקר, התלבשתי, ארזתי לבד (למי שמוטרד מבעיות אבטחה) תיק ריק ומזומנים, הפעלתי את המוסיקה בקול רם, פתחתי חלונות וכששערי מתבדר ברוח, ושירה רמה (וזייפנית) ממלאת את חלל מכוניתי, שמתי פעמיי ל…

שוק ראש העין…
איך שנכנסתי בשעריו, מפלס המצברוח טיפס עוד קצת אלעל, מישהו הודיע במגפון: "גברות, את התחתונים שהוצאתם בבקשה להחזיר לקופסא, מה אתן בשוק???"

מתה על הפנינים האלה!

היה שווה. בתשע וחצי כבר הייתי בדרכי חזרה, והנה טעימה קטנה מהשלל…

באחד ה'בוטיקים', בשדרת בגדי הילדים 🙂 מצאתי שמלות סריג מהממות מבית DPAM הצרפתי. מי שלא מכיר, כדאי להציץ באתר 🙂 תראו למשל את זו:

או את זו:

חולצות שוות וממותגות ב…מחיר שלא יאומן….  (נדמה לי שזה המחיר של ארטיק בחוף הים)

וגם אלה…

זה לא הכל, אבל נשאיר גם מקום לדמיון!

ו… כמו תמיד אני אוהבת להביא מחו"ל גם ממטעמי המקום

(הבאתי גם חילבה וסחוג אבל הם מצטלמים פחות טוב 🙂 )

אם אתם מתכוונים לנסוע- קחו בחשבון ש…

לא תהיו שם לבד 🙂  בשמונה ועשרים בבוקר כבר היו אתגרי חניה, מה שהיה השבוע- בטח כבר לא יהיה בשבוע הבא,

כדי למצוא דברים טובים- צריך שיהיה לכם את זה… (יש גם המון זבל…)

השוק ממוקם באזור התעשיה של ראש העין, כל יום שישי משבע וחצי בבוקר ואילך.

זהו, השבוע אנחנו בג'טלג,

נדבר כשנתאושש 🙂

אני.

11 תגובות to “נסיעת עבודה”

  1. קשת 20 באוקטובר 2012 בשעה 14:57 #

    אחלה מציאות! בייחוד לאניני הטעם 🙂
    אף פעם לא הייתי בשוק הזה, שווה להגיע אליו במיוחד מת"א?

    אהבתי

    • livelach 20 באוקטובר 2012 בשעה 15:03 #

      אני ממש אוהבת את השוק הזה ונראה לי שכן, אבל רק אם את חובבת שווקים אמיתית 🙂 פירות וירקות פחות חזק שם (די יקר) אבל מעבר לזה יש מלא שדרות מלאות כל טוב 🙂 היית זריזה אגב 🙂

      אהבתי

      • קשת 20 באוקטובר 2012 בשעה 15:07 #

        בדיוק התיישבתי 🙂
        תודה על התגובה המהירה!

        אהבתי

  2. gallish 20 באוקטובר 2012 בשעה 15:36 #

    אני מתה על שוק ראש העין, פעם הבאה תני איתות, נלך יחד 🙂

    אהבתי

    • livelach 20 באוקטובר 2012 בשעה 16:20 #

      יאללה קובעים! גם רותם רוצה, נעשה מפגש מחזור 🙂

      אהבתי

  3. דפי 21 באוקטובר 2012 בשעה 6:38 #

    אפשר להצטרף למועד הבא של הטיול המאורגן? (:

    אהבתי

  4. Smadar 21 באוקטובר 2012 בשעה 16:36 #

    ואני כל כך קרובה ולא הודעת? תתביישי! גם אני רוצה לפגישה בשוק, אף פעם לא יודעת מה שווה ומה סתם זבל, צריכה מומחית איתי;-))

    אהבתי

    • livelach 26 באוקטובר 2012 בשעה 16:10 #

      טוב בפעם הבאה…. השתכנעתי! השאלה אם את תשתכנעי 🙂

      אהבתי

  5. רחלי גזית 23 באוקטובר 2012 בשעה 8:46 #

    הלו… רגע… רגע.. גם אני באה (יש מקום או שאני צריכה לרוץ אחרי הטיולית???
    כבר הייתי שם פעם והיה בהחלט נחמד, אבל ללכת עם חברות זה הכי שווה.

    אהבתי

    • livelach 26 באוקטובר 2012 בשעה 16:09 #

      נראה לי שנמצא לך מקום!!! את קומפקטית 🙂

      אהבתי

כתיבת תגובה

