הלו קיטי

1 אוג

בלי לשים לב יותר מדי, חלף לו יולי, וזו עובדה מאוד משמחת!

בקיץ אני יוצאת רק לאן שחייבים, או לאן שקריר.

בשבוע שעבר, הוזמנתי לפתיחה החגיגית של חנות הלו קיטי בשבעת הכוכבים. הייתי חייבת ללכת- אם קיטי הגיעה לאזור השרון, אין מצב שאני מפספסת! וגם,  קריר שם, תוסיפו על זה ורוד- הרבה ורוד וקשרים משפחתיים (קיטי ואני מקורבות, שלא תגידו שאין פה גילוי נאות) = התייצבתי בשמחה!

קיטי קיבלה ממני מתנה קטנה, לא ממש קיטי, יותר בת דודה שלה – קיקי 🙂

והיא התקבלה בשמחה ובאהבה- כי אין כמו משפחה 🙂

בארוע הושקה קולקציית תינוקות חדשה- תראו כמה מתיקות 🙂

וגם אני לא יצאתי בידיים ריקות, כי אפילו שאין לי עוללים צעירים – לא יכלתי לעמוד בפני קיסמה…

רכשתי לי חותכן עוגיות משגע ו…תבנית לביצה קשה (מקלפים ביצה קשה ושמים אותה בתבנית כשהיא עדיין חמה, מקררים והביצה יוצאת בצורת קיטי! )  יש לי כבר תבניות דומות בבית- אבל של קיטי פשוט שווה ומדליקה! כבר עבר שבוע ואני חושבת שאני צריכה לחזור- כי יש תבנית לקוביות קרח ו… תבנית למאפינס 🙂

ככה נראית הביצה של קיטי בארוחת הערב שלנו, על מפית אוכל של קיקי

ו… נישאר עוד קצת בורוד-

לצערי לא הגעתי לאירוע ההתרמה של עמותת 'גמאני חליתי בסרטן השד', ולא הספקתי להעביר את המגבות האלה לתרומה

ולכן, אני מציעה אותן למכירה, במחיר 40 שח ליחידה. מי שמעוניין- ישלח לי כתובת מייל ואשלח הוראת תשלום (אם יש העדפה לצבע- אנא ציינו אך אני לא מבטיחה). כשאסיים למכור- יועברו בשמחה ובאהבה 400 שח לעמותה.

עם תחילתה של שנת הלימודים החדשה (31.8), אני מזמינה אתכם לקפה אצלי (כפר סבא, פרטים בהמשך), שיתלווה למאפה וגם למכירה ביתית. הפריטים מוצגים בספריית ראש השנה 2012 בעמוד הפייסבוק שלי, ואני ממליצה למעוניינים, לשריין מראש.

בברכת אוגוסט נעים,

אני.

11 תגובות to “הלו קיטי”

  1. ykipodim 1 באוגוסט 2012 בשעה 20:59 #

    הצחקת אותי מאוד עם "קיקי" (שיצאה נהדרת!), לא ידעתי שיש חנות כזו בארץ, והביצה קשה הורסת…!

    אהבתי

    • livelach 1 באוגוסט 2012 בשעה 21:03 #

      לילה טוב לך! הצחקת אותי עכשיו עם התגובה- כי עד עכשיו קיקי נראה לי רעיון רציני לגמרי 🙂 ו… אגלה לך שאפילו בעלי אכל היום ביצת קיטי! 🙂

      אהבתי

    • livelach 1 באוגוסט 2012 בשעה 21:03 #

      אה ויש רשת- זו כבר החנות השלישית- והרביעית בדרך 🙂

      אהבתי

  2. מור 2 באוגוסט 2012 בשעה 6:32 #

    לא זה פשוט מדהים!!! הייתי השבוע בקניון שבעת הכוכבים ולא נכנסתי לחנות כי הייתי עם אריאל ופחדתי מהתוצאות של כניסתינו לחנות….הרעיון של הביצה הקשה הורס!!! חייבת כזה גם! ואת מצלמת כל כך יפה כל דבר. את מדהימה לילוש! נראה לי שאעשה הזמנה של מגנטים לראש השנה עוד נהיה בקשר…כמובן. נשיקות וסופשבוע כיפי! מור

    אהבתי

    • livelach 2 באוגוסט 2012 בשעה 17:55 #

      מור, את גם מוזמנת לארוחת ביצי קיטי 🙂 נשיקות!!!

      אהבתי

  3. דפי 2 באוגוסט 2012 בשעה 13:41 #

    למרות שאני לא מחובבות הזאנר, הקיטי שלך חיננית במיוחד.
    הביצה מדליקה לאללה!!!!!

    אהבתי

    • livelach 2 באוגוסט 2012 בשעה 17:52 #

      דפי- את מוזמנת לארוחת ביצים 🙂

      אהבתי

  4. קשת 2 באוגוסט 2012 בשעה 17:08 #

    איזו רשומה ורודה ומתוקה!

    אהבתי

    • livelach 2 באוגוסט 2012 בשעה 17:53 #

      טוב, לפעמים מותר גם לחייך פה, לא רק להזיל דמעה 🙂

      אהבתי

  5. ditzakatzir 2 באוגוסט 2012 בשעה 17:34 #

    פשוט, אין עליך, מרגשת שכמוך.
    עלי עבר יולי עצוב במיוחד….

    אהבתי

    • livelach 2 באוגוסט 2012 בשעה 17:54 #

      דיצוש, יולי שלך חנק את כולנו…. אין לי מה לומר מלבד נשיבוקים!!!

      אהבתי

להשאיר תגובה

