סרטן הוא לא סתם מזל, ורוד הוא לא רק צבע

18 יול

השבוע חגגתי יומולדת. הבלוג הזה הוא אני כבר למעלה מחצי שנה…. ואני מנצלת אותו עכשיו לדברים חשובים באמת.

כן, טוב, אני בת מזל סרטן 🙂  אבל כמו שאתם כבר יודעים- לא רק….

באופן כנראה מאוד מכוון מאיזה כוח עליון, הגיע לביתי משלוח שאני מנויה אליו (לא אומרת מה, כי עדיין לא בטוחה אם אני ממליצה או לא…) בדיוק ביום ההולדת. זה מוזר, כי באמת, בחצי שנה של מנוי, לא היה חודש אחד שהחבילה הזו הגיעה לפני היום האחרון של החודש ופעמיים אף בתחילת החודש שאחרי…. קשה לי להאמין שהם הצליחו לכוון את זה לתאריך יום ההולדת, גם לא היה שום איזכור לזה בתוך החבילה.

בכל אופן, קרנו של המנוי עלתה החודש, גם בגלל שהקדימו, וגם בגלל הגלויה הזו, שהיתה בתוכו:

כמה שיומולדת הוא שמחה גדולה בשבילי, הגלויה הזו שהגיעה בדיוק ביום הזה, הכפילה את ההתרגשות ואת הרצון לומר תודה על ההזדמנות השניה.

מבקשת מכם מתנה ליום ההולדת שלי- קבעו לכם תור. בכוונה ברבים, כי אם יש פה איזה קורא שהוא גבר- שישפיע על הנשים שהוא אוהב.

מעניין לעניין, השבוע גם גיליתי שחברותיי מארגנות מכירה שווה ומדליקה שכל הכנסותיה קודש לעמותה שעשתה בשבילי המון ברגעים הקשים. זה התחיל כקבוצה בפייסבוק וממשיך כעמותה של נשים עם אנרגיות מדהימות, שעושות ונותנות מכל הלב, בלי תמורה ובלי תקציב.

וכאן החלק שלנו, אפשר לתרום, מומלץ להגיע, הנה בילוי חופש  עם מטרה נ ע ל ה לצידו, מזמינה אתכם לבוא:

(אם אתם מעוניינים לתרום, שימו לב- יש איסוף מכל הארץ, זה הצחיק אותי, אבל לי מותר לצחוק מזה 🙂 לסרטן השד יש גרורות בכל חלקי הארץ 🙂 )

זוהי תרומתי הצנועה, מגבות ידיים שההשראה להן היתה- ורוד הוא לא רק צבע, הוא אמירה.

כבד וחם היום, אבל אני ממשיכה…. קחו אויר, קחו נשימה! 🙂

את הסלסלה הזו סרגתי בסדנה נעימה ורגועה, שהובלה על ידי המדריכות הנינוחות והמכילות עידית ונטע 
בתוך הסלסלה, התרומה הבאה שאני מארגנת, לקראת ראש השנה.


אלה מטפחות ראש (22 כרגע)

כולן  יתרמו לקראת ראש השנה למחלקה ההמטו- אונקולוגית ילדים בתל השומר. קהל היעד הוא נשים צעירות, ולכן הצבעים שמחים ועליזים.

הבדים בחלקם נתרמו על ידי אורנה עמר מסטודיו צבעים, נפגשנו בעת שהסטודיו הצבעוני עבר שינוי . אורנה בשמחה תרמה בדים וחוטים. כשבאתי הביתה איווררתי כמה בדים מהארון העמוס שלי והוספתי גם אותם לחגיגה.

אם יש מישהו מהקוראים מעוניין להצטרף לתרומה- כל מטפחת/בנדנה נוספת תתקבל בשמחה!  אפשר לתפור או לקנות, ממליצה על בדי כותנה קלילים, או טריקו לייקרה, שיהיה נעים למגע על עור חשוף ושהבסיס יהיה מספיק גדול להקיף את הראש ולקשור ( משולש שבסיסו לפחות 70 ס"מ. אפשרי גם מטפחות מלבניות של מטר על חצי מטר ואז אפשרויות הקשירה מגוונות מאוד).

אפשר לשלוח אליי בדואר או להביא איתכם אם אתם באים לקפה ב31 לאוגוסט .

למי שתוהה מה קורה פה ב-31 לאוגוסט- אנחנו חוגגים את סיומו של החופש הגדול, (קיצרו לנו , מה -לא נחגוג??? ) יהיה קפה, בטח גם כמה עוגות 🙂 יהיו נשים איכותיות, אולי גם איזה גבר אמיץ או שניים 🙂 מפגשים נדירים (זה תמיד קורה… ומשעשע כל פעם מחדש…)

תהיה גם מכירת מתנות תפורות לראש השנה למי שירצה. פרטים נוספים יהיו בהמשך.

אז זהו להיום, נראה לי שמספיק,

אני.

10 תגובות to “סרטן הוא לא סתם מזל, ורוד הוא לא רק צבע”

  1. קשת 21 ביולי 2012 בשעה 11:03 #

    יום הולדת שמח והרבה בריאות!
    העבודות יפייפיות והמטרה נהדרת!

    אהבתי

    • livelach 25 ביולי 2012 בשעה 4:40 #

      קשת, תודה על הברכות ועל המחמאות!

      אהבתי

  2. ditzakatzir 21 ביולי 2012 בשעה 15:27 #

    הפעם, ריגשת באופן מיוחד!!!
    מה בעצם אנחנו מבקשות? – רק בריאות, לנו , לאוהבינו ואהובינו.

    אהבתי

    • livelach 25 ביולי 2012 בשעה 4:41 #

      דיצה, כבר יומיים אני באנרגיות נמוכות ביותר, רוצה לצלצל ולא יכולה… מחבקת מרחוק, ומאחלת- בריאות בריאות בריאות!

      אהבתי

  3. דנית 21 ביולי 2012 בשעה 17:35 #

    אח לילך לילך הצבעים שלך חודרים ללב של כולנו, את המכירה כרגיל אין סיכוי שאפספס ואיתה ההזמדנות למצווה שכולה בזכותך.

    אהבתי

    • livelach 25 ביולי 2012 בשעה 4:42 #

      תודה דנית!!! המילים שלך תמיד כל כך מדוייקות 🙂

      אהבתי

  4. gallish 21 ביולי 2012 בשעה 22:40 #

    מזל טוב אשה יקרה !!!
    את מדהימה אותי בכל פעם מחדש!
    את השראה בעיני..

    אהבתי

    • livelach 25 ביולי 2012 בשעה 4:42 #

      גלי תודה על הברכות! מחמאה גדולה עבורי להוות לך השראה 🙂

      אהבתי

  5. רחלי גזית 22 ביולי 2012 בשעה 0:12 #

    מזל טוב יקירה.
    פוסט מרגש, נוגע וחשוב לכל אחד ואחת.
    המגבות מתוקות והאמירה עליהן חזקה ביותר.
    בריאות לרב ❤

    אהבתי

    • livelach 25 ביולי 2012 בשעה 4:44 #

      תודה רחלי, המודעות- כל כך חשובה לי! אני שמחה שיש לי במה להזיז ולו רק במעט!

      אהבתי

כתיבת תגובה

