עונת הדובדבנים

16 יונ

בשבוע שעבר היינו ברמת הגולן, הלכנו לקטוף דובדבנים, נכון- זה ממוסחר ויקר- אבל כל כך כיף!

בזמן שהחבר'ה שלי קטפו וזללו – אני צילמתי וצילמתי את כל היופי הזה

והנה הדובדבן הפרטי שלי (הקצפת לא מסכימה להצטלם)

וכך נפתח לו השבוע עם המון דובדבנים, בבטן, במקרר ובלב…

אי אפשר היה שלא לשלב אותם בעשייה, וכך נולד לו הסינר של שירה

מה שמיוחד בסינר – הוא מצופה למינציה וניתן לניגוב, ויש לו גם כיס.

אז איך עושים???

גזרתי בד בצורה של סינר, אני לא גיהצתי אותו (חשבתי שהגיהוץ עם הלמינציה יספיק- טעות, ולכן יש קמטים בסינר… אז ממליצה לגהץ טוב את הבד…)

עליו הנחתי את השם ודובדבנים גזורים (כל הפרטים גזורים מבדים עם פליזלין)  אפילו לא הדבקתי….

הבדים המהממים (פרט לבד הרקע) הם מMake.

לקחתי דף למינציה לבד -גם הוא מmake – בגודל הסינר, קילפתי אותו מן הנייר והדבקתי על הבד, תוך כדי שימת לב שהפריטים לא זזים. ממש כמו טפט שקוף.

על הטפט הנחתי נייר אפיה (אפשר גם להשתמש בנייר השארית- זה שקילפנו) , חיממתי מגהץ לחום בינוני (שני עיגולים) וגיהצתי תוך ספירה של 8 שניות. גזרתי את השאריות, הפכתי,  וגיהצתי  שוב- 4 שניות. שימו לב לא לגהץ ישירות על הלמינציה. כך זה נראה אחרי הלמינציה, הבד ממש הפך לויניל, זה כל כך מדליק!!!!

החלטתי להוסיף כיס. רציתי שיהיה "מנויילן" משני הצדדים

גיהצתי רצועת בד, הכנתי מטפט הלמינציה חתיכה בגודל כפול

שוב- קילפתי את הטפט

הדבקתי על החלק הימני של הבד, קיפלתי והפכתי – והדבקתי גם מאחור. הנחתי מעל נייר אפייה וגיהצתי בחום בינוני לספירה של 8. הפכתי לצד השני ושוב גיהצתי . הפעם- הקפדתי על הנחת נייר אפיה- מכיוון שניילנתי  גם מאחור.

את הבד המצופה, כדאי להניח על משטח ישר עד שהוא מתקרר- כדי שלא יקבל עיוות.

גזרתי כיס בגודל המתאים, הנחתי על הסינר וחיברתי בתפר רחב. השתמשתי ברגלית פלסטיק ולא מתכת- אני חושבת שזה עדיף עם ויניל וגם במקרה הזה.

את כל הסינר סגרתי בגימור של סרט אלכסון (מצטערת על התוצאה אבל כבר שנים שלא תפרתי אלכסון 🙂 ) ועכשיו שירה יכולה להתחיל טעימות!

אם אתן אוהבות לתפור, וההדרכות עושות לכן חשק לעוד- אני מאוד ממליצה על האתר של נחמה "סודות מחדר התפירה". את נחמה הכרתי לראשונה כשהשתתפתי בבלוג הופ שיזמה לפני כמה חודשים.

נחמה מומחית לטכניקות בתפירה, והמטרה שלה היא לגרום לכמה שיותר נשים ליצור. ההדרכות שלה ברורות, ופשוטות ואני חייבת להודות שכל פעם אני לומדת ממנה משהו חדש.

השבוע נחמה עומדת להשיק פרוייקט חדש, אני כבר מחכה לראות!!!! את הטעימות הראשונות ראיתי- וכדאי  גם לכן- כנסו, תרשמו ותקבלו הדרכה שווה במתנה (רמז- מי שאוהבת תיקים- שלא תפספס!!!)

שיהיה לכולנו שבוע טוב, מתוק ופורה

שנשרוד את כל מסיבות הסיום 🙂

אני.

6 תגובות to “עונת הדובדבנים”

  1. נוכחת לפעמים 17 ביוני 2012 בשעה 8:01 #

    איזה יופי!!
    רעיון מתוק

    אהבתי

  2. ריקי 17 ביוני 2012 בשעה 8:30 #

    איך אני אוהבת דובדבנים!
    יצא מקסים, וההדרכה מגניבה!

    נשיקות

    אהבתי

כתיבת תגובה

