אוטו… טו… חתונה…

16 מאי

אתמול היתה החתונה, המדהימה והמקסימה, של אחי ובחירת ליבו – וליבנו 🙂

היה מאוד מרגש, בחופה, הדמעות איימו להביס את האיפור המושקע של תמי  (052-8389787) – אך ללא הצלחה… כהרגלי בשנים האחרונות- דמעות ההתרגשות התערבבו להן עם דמעות ההודיה -שזכיתי להיות נוכחת באירוע…

הדר ועידן, אני מאחלת לכם שיהיו לכם חיים טובים, מלאים באהבה, שמחה וחברות טובה!

אני רוצה להודות לחברות שלי- שעזרו לי לצלוח את האירוע- התמיכה, ההקשבה והעזרה עם כל הפרטים הקטנים! לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיכן!!!

ולכם קוראיי הנאמנים- שעקבתם בשמחה ופירגון- תודה! אם יש לכם מוכנות- להמשיך ולהציץ למה שהכנתי- אז נמשיך…. והפעם מהסוף 🙂

התנדבתי לעצב את המכונית של החתן והכלה! כשחושבים על זה טוב, כנראה שכל האירוע היה בשבילי חוויה מתקנת – תרתי משמע 🙂 (האוטו בחתונה שלנו לא היה מעוצב- ועוד יותר מזה- בדרך הביתה – נתקענו איתו והיינו צריכים חילוץ  :-))

אז ככה הוא נראה מאחור

גזרתי אותיות מטפט  בצבע תכלת עם נקודות – שינוי מרענן לגזור אותיות שאינן מבד 🙂

טוב, עם כזה אוטו באמת שלא צריך להתאמץ יותר מדי, ובכל זאת היה אלגנטי וקלאסי, עם הרבה תחרת וינטאג'  אמיתית (תודה נומי!!!)

ופונפוני טול שפוזרו באופן א-סימטרי

היו גם פחיות – אבל מהשניה הראשונה ידעתי שהוא יוותר עליהן…. אני מכירה אותו כל כך טוב!!!

כרטיס הברכה לחתונה

הכיתוב על הכרטיס – אותיות מתוצרת הארץ- הודבק על נייר מתוך מחברת סקיצה (כמו פרגמנט עבה) כך שנוצרה רצועה- שתחתיה השחלתי את  ההמחאה

זר הפרחים- שהיה גם הוא תחת חסותי- באדיבות "פרחים בכפר"   זר מקסים- ללא פערי תיווך, במחיר שפוי לגמרי- ממליצה בחום!!! (תודה רחלי!!!)

לחגיגת המקווה  המושקעת (שהיתה סוג של חינה, אבל שווה בטירוף!!!) , הכנתי לזוג מתנה מפנקת, נו אתם

מנחשים???

מגבות- כמובן!

המגבת שלה

המגבת שלו

מגבות ידיים ורגליים ממני באהבה

והכל ביחד

נשיקות והמון אהבה לכולם

אני.

 

16 תגובות to “אוטו… טו… חתונה…”

  1. ריקי 16 במאי 2012 בשעה 15:46 #

    קודם כל נא לשים לב מי מגיב הכי מהר… מעניין מה זה אומר עליי! בעיקר שאת כל פעם מפרסמת בשעה אחרת, ואני ניגשת במקרה למחשב בערך דקה וחצי אחר כך….

    בונה על נוכחותיך בחצונתו של בן השלוש, זה התובנה שלי מהחלפת ההודעות בבוקר.

    הכל נהיה מדהים, יאללה ליין חתונות של לי ולך, זה נראה לי הכרחי!
    מזל טוב ונשיקות!

    אהבתי

    • livelach 16 במאי 2012 בשעה 17:52 #

      אין מה לומר- אכן את ספידי!!! אני גם בונה על נוכחותי שם 🙂 אני את שלך תפסתי- עכשיו שולחת בחזרה!

      אהבתי

  2. קשת 16 במאי 2012 בשעה 16:14 #

    איזו אלופה את! הכל יפייפה! המון מזל טוב!

    אהבתי

    • livelach 16 במאי 2012 בשעה 17:53 #

      תודה קשת! אעביר את האיחולים!!!

      אהבתי

  3. ditzakatzir 16 במאי 2012 בשעה 16:17 #

    מוכנה להציע להבעלי נישואין (אחרי 29 שנה…) ולהתחתן שוב…. (עם אותו הבעל) רק בשביל לקבל אותך כמעצבת האירוע….

    אהבתי

    • livelach 16 במאי 2012 בשעה 17:54 #

      את יודעת שבשמחה!!! בכלל לפעם שניה נראה לי שיש יותר רעיונות 🙂

      אהבתי

  4. נוכחת לפעמים 16 במאי 2012 בשעה 16:35 #

    איזה יופי של מתנות וקישוטים

    אהבתי

  5. רחלי גזית 16 במאי 2012 בשעה 22:20 #

    מקסים! את הכרטיס אני חייבת להעתיק, כל כך אלגנטי ורומנטי<3 אבל בלי ספק- האותיות על המכונית לוקחות ב-ג-ד-ו-ל!

    אהבתי

    • livelach 17 במאי 2012 בשעה 4:15 #

      את תעתיקי ממני??? את הפשוט הזה??? עשית לי את הבוקר 🙂 שיהיה סופ״ש מקסים!!!

      אהבתי

  6. ykipodim 18 במאי 2012 בשעה 5:47 #

    מזל טוב לזוג הצעיר! ההשקעה שלך היא בהחלט סיפתח מצויין להרבה שמחה חיוכים ואהבה בהמשך הדרך!

    אהבתי

    • gallish 18 במאי 2012 בשעה 13:58 #

      איזה אחות משקיענית!!!! גם אני, בזמנו, קישטתי את האוטו עם לבבות מטפט אדום ומנצנץ :-). המגבות שוס!

      אהבתי

      • livelach 19 במאי 2012 בשעה 20:13 #

        גלי- תודה על המחמאות!!!

        אהבתי

    • livelach 19 במאי 2012 בשעה 20:13 #

      תודה יעל!!! שנהיה כולנו שמחים ומחייכים!!!

      אהבתי

  7. פיית מרציפן 19 במאי 2012 בשעה 20:11 #

    קסום לגמרי. מזל טוב לזוג הצעיר

    אהבתי

    • livelach 19 במאי 2012 בשעה 20:14 #

      תודה לפיה- אם קסום בעיניך- אז אני מרוצה! מאוד!!!

      אהבתי

להשאיר תגובה

