עונת החתונות

15 מאי

אחי, תאומי למחצה (כן- יש דבר כזה- אותו רחם, אותו תאריך- רק הבדל של 10 שנים בין שנינו ) מתחתן!!!

לקראת החתונה – שלל הכנות והתרגשות מטורפת!

אז הנה חלק א' של הקרנבל מנקודת מבטי [המטורפת משהו (אני מודה שהתחרפנתי קלות :-))]

לשמחתי ולהפתעתי- הוזמנתי למסיבת הרווקות (ארועים כאלה מתחילים להיות נדירים כשעוברים את גיל 40 ) החברות של הכלה הכינו תוכנית אמנותית מגוונת, אני התנדבתי להיות אחראית על עיצוב משכנם של הזוג הצעיר לקראת האירוע. מפאת פרטיותם- קבלו רק טעימה מהעיצוב:

פינת giveaway לרווקות  (אני חייבת להתאמן על צילום בחושך….)

והנה הם – על תכולתם- קצת יותר מקרוב

הפתקיות המתוקות האלה הוצמדו אליהן

ככה הן נראות כשהן ארוזות

ספר עצות לזוגיות נפלאה הונח בפינה אחרת, וכמוהו, גם זר דמוי  זר כלה

האותיות, המפתחות, הכיתובים, כרגיל- מ"מסטיקים"

ומאחור

המתנה של גיסתי לשעתיד- תיק לירח הדבש, מצחייה, כפכפים וסיכה תואמת

משלוח של אלף נשיקות ועוד למסיבת הרווקים

הנשיקות הפצפוניות והמהממות האלה הוכנו על ידי לילי–  חברתי  היקרה שעושה את צעדיה הראשונים לקראת שינוי תעסוקתי (אשמח אם תפרגנו לה בלייק, תאמינו לי שמגיע לה בגדול!!!) – מקווה שבקרוב תתרכז בעיקר באפייה!!!

תראו כמה יפות

עד כאן החלק הראשון… חלק ב' בקרוב… (יש למה לצפות…)

אני.

19 תגובות to “עונת החתונות”

  1. נוכחת לפעמים 15 במאי 2012 בשעה 11:50 #

    וואהי. איזה השקעות. רק בשמחות!

    אהבתי

    • livelach 15 במאי 2012 בשעה 11:56 #

      תודה תודה!!! יש עוד בדרך- חלק ב' עוד יגיע 🙂

      אהבתי

  2. ריקי 15 במאי 2012 בשעה 11:52 #

    אז אני מבינה שהכל מוכן להיום אז את מפרסמת פוסטים….שיהיה הכי כיף בעולם!

    אהבתי

    • livelach 15 במאי 2012 בשעה 11:55 #

      אני מוצאת את זה מרגיע- להוציא קצת…. עכשיו הולכת לנוח 🙂

      אהבתי

  3. רחלי גזית 15 במאי 2012 בשעה 12:06 #

    מקסים. אהבתי את המפתחות לזוגיות מוצלחת (-:
    מעניין לראות את חלק ב'

    אהבתי

  4. קשת 15 במאי 2012 בשעה 12:20 #

    וואו!!!! איזה כיף של עיצובים!

    אהבתי

    • livelach 16 במאי 2012 בשעה 7:02 #

      באמת כיף גדול! הם זוג כל כך מתוק שכיף לעשות להם!!!

      אהבתי

  5. yamahn 15 במאי 2012 בשעה 12:26 #

    את עושה לי חשק לחוויה מתקנת (במסיבה שלי ישבתי על הקינוח מהתרגשות )

    אהבתי

    • livelach 16 במאי 2012 בשעה 7:01 #

      לכי על זה- ערב בנות – זה תמיד ערב משובח!!!

      אהבתי

  6. gallish 15 במאי 2012 בשעה 17:34 #

    השקעה רצינית, שיחקת אותה! הכל נהדר!

    אהבתי

    • livelach 16 במאי 2012 בשעה 7:01 #

      תודה גלי יקירתי! הכל מאהבה, ולכן מוצלח!

      אהבתי

  7. economydummy 16 במאי 2012 בשעה 6:57 #

    איזה יופי ואיזה כיף להתעייף עבור אירוע משמח! מקסים!

    אהבתי

    • livelach 16 במאי 2012 בשעה 7:00 #

      באמת כיף גדול! נהנתי מכל שניה!!!

      אהבתי

      • economydummy 16 במאי 2012 בשעה 7:02 #

        הלוואי שיהיו לכולנו הרבה כאלה!

        אהבתי

  8. דפי 16 במאי 2012 בשעה 6:57 #

    איזה משקיענית! רוצה להיות אחותי? (: הכל מקסים!

    אהבתי

    • livelach 16 במאי 2012 בשעה 7:00 #

      תודה דפי! את יודעת שאני מוכנה! אני אוספת לי אחיות מכיוון שהוריי זיכו אותי רק באחים!!!

      אהבתי

  9. ditzakatzir 16 במאי 2012 בשעה 13:18 #

    יקירה, וכמו שאומרים אצלינו… רק בשמחות!!!

    אהבתי

להשאיר תגובה

