יש לי יום יום חג….

6 מאי

אנחנו בעיצומם של פסטיבלים- האביב הביא איתו המון המון שמחות- נתחיל מהיומולדת של ליאור!

בחרתי להשוויץ כאן בקאפקייקס שקית יומולדת שהמצאנו… יאמר לזכותו שהוא אוהב לאפות, ולכן רוב העבודה -עליו…

אלה הגיעו לכתה בתאריך יום ההולדת

ואני מכירה אתכם טוב- אז אל תדאגו- היו מספיק לכ ו ל ם (הנה מגש השלמות)

ואני יודעת שיש עוד משהו שמטריד אתכם-אז הסירו דאגה- לא היה שום ילד מסכן שקיבל עוגה עם אות…. כי מי שבחר באות- קיבל שקית השלמות

היתה גם מסיבת יומולדת כדורגל לכל הכתה (בנים ובנות) עם עוגת מגרש כדורגל- כמובן! ועוד שתי מסיבות משפחתיות…

ביום העצמאות היה יום סרט- "פגוש את ההורים 2"-  יריית  פתיחה לארועי החתונה של אחי  (אני מבטיחה פוסט נפרד שיגיע בעיתו… איך אני מתרגשת….) , חברה טובה שילדה, חברה שעברה דירה, פסטיבל כלי נשיפה (כן כן…)

בתוך כל אלה- חגיגות יומולדת סלוס (3) לכמה ילדים מתוקים במיוחד שנולדו באביב שלפני שלוש שנים.

באותו אביב, כשהם נולדו לחברותיי הטובות, הייתי אני בתוך סערה גדולה, של בלבול ולחץ… המתוקים האלה גדלו לצידי- חופשת הלידה של האמהות שלהן היתה בשבילי הצלה גדולה!

כל יומולדת שלהם הוא בשבילי חגיגה- חגיגת התחדשות, סוג של לידה מחדש- אמירה של ניצחון ובעיקר- התרגשות גדולה מאוד!

ואלה המתנות שהם קיבלו/יקבלו

ראשונה- ליה- שקיבלה את הקופה הזו- (העונה כעת לשם האהוב והמצחיק במיוחד- בטטה)

בטטה מחזיקה קופסה (של קיסמי אזניים ששודרגה) ובתוכה שרוולון מהמם של חניק .

את בטטה תפרתי בזכות קשת- שיזמה תרומה לפני פורים, קשת העלתה פוסט שכלל הסבר מפורט וברור שלא יכולתי לעמוד בפניו. לתרומה הזו תפרתי את קופיקה, שכל כך הלהיבה פה את כולם -שמיידית החלטתי ליצור לה בן זוג! וכך שניהם צעדו שלובי זרוע לעבר התרומה.

בד"כ אני לא מעודדת מציצנות, אבל אתם חייבים לראות אותם מאחור 🙂

מקווה שכל מי שיחזיק אותם- יחייך!!! והרבה!!!

דן קיבל תיק לגן (שתהיה פרידה קלה מתלתלי הזהב….)

ואמיר- השף הקטן והמוערך 🙂  שמאוד אוהב את הפיש הכספיון, יקבל בקרוב סינר לבישולים שלו (אל תגלו את ההפתעה :-))

שנמשיך לחגוג ולחייך תמיד!!!

אני.

10 תגובות to “יש לי יום יום חג….”

  1. ריקי 6 במאי 2012 בשעה 19:23 #

    יוווו התחלתי לדמוע עוד לפני שראיתי את הסיום!!!!! הוא יתחרפן כשהוא יראה!

    שתחגגי איתו עוד הרבה ימי הולדת, אוהבת כל כך! אני

    אהבתי

    • livelach 6 במאי 2012 בשעה 20:04 #

      עכשיו אני דומעת…. לא התכוונתי שנבכה- התכוונתי שנשמח! המון המון!!!

      אהבתי

  2. רחלי גזית 6 במאי 2012 בשעה 19:54 #

    איזה יופי של רעיון לעוגת יום הולדת והמתנות מקסימות אחת אחת.
    לב של זהב יש לך (-:

    אהבתי

  3. yama 7 במאי 2012 בשעה 7:01 #

    מקסים, עשית לי חשק להוציא את תיבת התפירה 🙂

    אהבתי

    • livelach 7 במאי 2012 בשעה 12:13 #

      קדימה לעבודה! זה מאוד עושה טוב לנשמה!!!

      אהבתי

  4. ditzakatzir 7 במאי 2012 בשעה 7:17 #

    כמעיין המתגבר, אף פעם לא נגמרים לך הרעיונות. א ל ו פ ה!!!! ❤

    אהבתי

  5. קשת 7 במאי 2012 בשעה 9:19 #

    איזו אלופה את! הכל יפייה! שיהיו רק שמחות!

    אהבתי

    • livelach 7 במאי 2012 בשעה 12:14 #

      תודה יקירתי! כל כך הרבה פירגון עושה חשק להמשיך ולהשוויץ 🙂

      אהבתי

להשאיר תגובה

