מועדים לשיגרה

17 אפר

כבר שלושה ימים שאני מסתובבת ומפזרת את הברכה הזו לכל עבר, מתוך אמונה שאם אתמיד- השיגרה תציל אותי 🙂 ובתכנון לשיגרה הקרבה- לדאוג קצת יותר לעצמי, וקצת פחות לאחרים…

אז איך היה פסח…. היו ימים טובים יותר וגם טובים פחות, והמחשבה העיקרית שמלווה אותי מתחילתו של החג ועד סופו- כמה טוב שיש חברים! חברים הם המשפחה הנבחרת שלנו!!!

היתה מכירה אביבית, שווה, עם חברות שוות שעטפו אותי מכל עבר- כבר כתבתי, אני יודעת, אבל ממש שלשום, חברה יקרה שטרחה וצילמה- שלחה תמונות מהממות, אז הנה טעימה:

במרפסת, חברה יקרה יוצרת כובע לתרומה (וברקע המטבח ההומה)

המטבח שלי מארח נשים איכותיות

וגם עוללים איכותיים

תראו איזו יצירה (ואני לא מתכוונת לכובע, למרות שגם הוא מוצלח)

שאון בסלון

שולחן הפיתויים (הירקות חמקו מעין המצלמה :-))

שוב- תודה לכל מי שטרח, בא, תרם, שימח, צילם ואף רכש (וגם לאלה שתרמו מרחוק!!!)

התרומה היתה הדובדבן שבקצפת, הנה רוב הכובעים:

במהלך החג, עיגלתי את התרומה ל50 , עבדתי עם המתגהצ-אות של רחלי גזית ומסטיקים- יצאו כובעים מתוקים בקווים נקיים ונעימים

הם נארזו בשני תיקים, אליהם התווספו 4 ערכות יצירה משובחות שניתרמו בידי חברה מקסימה

הכל יועבר בקרוב מאוד למחלקה ההמטו- אונקולוגית ילדים בשיבא.

מקווה שכל ראש שיחבוש כובע כזה יבריא מהר מהר!!!

היה גם ליל סדר,

מצומצם ואיכותי! השתעשענו בכל מה שאנחנו אוהבים: בישולי גורמה, סקראפ, סידור פרחים ועיצוב שולחן

שינוי של הרגע האחרון פינה מקום לאורח חשוב 🙂

על קיפולי המפיות השווים אחראית המתוקה שלי

טיילנו קצת, פגשנו חברים- הרבה, צחקנו, נחנו, סידרנו, הופתענו, חגגנו ואפילו קצת התרגזנו…

אבל הכל מאחורינו, ועכשיו אנחנו עם הפנים לאירועים נוספים!

בין האירועים הקרבים- אני ממליצה בחום על פסטיבל תזמורות כלי נשיפה שמתקיים בכפר סבא, ב29 לאפריל עד ה1 למאי (ממש אחרי יום העצמאות). שלושה ימים של הפנינג מוזיקלי נפלא ברחובות העיר, אם אתם רוצים לחשוף את הילדים- ממליצה על היום הראשון, ובעיקר על הקונצרטף (קונצרט מקסים- מוסבר לילדים) אם בא לכם להתענג- ממליצה על קונצרט הסיום בערב יום שלישי.

להתראות בהנאות (דפי – גנבתי לך!)

אני.

13 תגובות to “מועדים לשיגרה”

  1. ריקי 17 באפריל 2012 בשעה 21:32 #

    אני ראשונה! אז מועדים לשגרה שמח לך יקירתי, הכי כיף חגיגות שיגרתיות!
    והתמונות – לא יפה לעשות ככה לחברות…

    נשיקות! אני

    אהבתי

    • livelach 18 באפריל 2012 בשעה 7:26 #

      שולחת נשיקות בחזרה!!! מבטיחה שבפוסט הבא יהיו תמונות קשות יותר לצפייה…. תתכונני 🙂

      אהבתי

      • ריקי 22 באפריל 2012 בשעה 20:34 #

        תמונות קשות יותר… מעניין…

        אהבתי

  2. ditzakatzir 18 באפריל 2012 בשעה 5:33 #

    לחיי השיגרה הברוכה!!! אוהבתותך!

    אהבתי

  3. מור 18 באפריל 2012 בשעה 5:44 #

    אכן גם אני מברכת על החזרה לשגרה… ומאד בעד המשפט שאמרת שנעשה משהו לעצמינו ופחות לאחרים… הנה כבר הרמנו את הכפפה וקבענו לנו מפגש חגיגי בשבוע הבא אצל חברה יקרה – וזה כבר משהו לנשמה. יהיה לנו כיף. המשך שבוע מקסים!! מור

    אהבתי

    • livelach 18 באפריל 2012 בשעה 7:27 #

      צודקת, בדיוק לזה התכוונתי- ליותר זמן עם הדברים שעושים לי טוב, ומינימום הכרחי עם מה שלא 🙂

      אהבתי

  4. דפי 18 באפריל 2012 בשעה 9:34 #

    אני רואה שבסוף הלכת על הצלחות הורודות שהכי תואמות לראנר(:
    סחתיין על ההשקעה! ומקווה שנצליח להיפגש מתישהו תוך כדי שיגרה….(:

    אהבתי

    • livelach 18 באפריל 2012 בשעה 15:49 #

      בוודאי! ראיתי את המלצתך (מצטערת שלא הגבתי- הייתי עסוקה בכל מה שראית 🙂 ויישמתי, סבתא שלי סחבה את הצלחות האלה מאיטליה- בדרכה לארץ מארגנטינה 🙂 כשהן על השולחן אני מרגישה שהיא איתנו בחג!!! נפגש, זה בטוח!

      אהבתי

  5. yifat 18 באפריל 2012 בשעה 14:40 #

    כרגיל, את כותבת מקסים וקולעת ומדייקת לכל עניין. נדמה לי שהבנתי את עניין הכרטיס של מאיה שלא הגיעה … (-;
    שמחתי לקחת חלק וכמו גם גווני השיער שלי (-:
    נשיקות

    אהבתי

    • livelach 18 באפריל 2012 בשעה 15:50 #

      תודה יקירתי!!! ותודה שלקחת וממשיכה לקחת חלק 🙂

      אהבתי

  6. קשת 27 באפריל 2012 בשעה 5:43 #

    איזה יופי! חבל לי שלא יכולתי להגיע בסוף 😦
    אני מאוד מקווה להגיע בפעם הבאה!
    כל הכבוד על התרומה והעשייה!

    אהבתי

    • livelach 1 במאי 2012 בשעה 4:20 #

      יהיו עוד פעמים! הקרדיט והכבוד על התרומה- לחברות שלי בעיקר!!!

      אהבתי

להשאיר תגובה

