מי בא ביום שישי?

17 מרץ

בשישי הקרוב (23 לחודש) נפגשים במטבח,  בין 8:30 ל13:00 ואתם מוזמנים! ההתרגשות וההכנות בעיצומן!

כפי שכבר כתבתי, גם גלית מmake  תתארח אצלי. גלית תביא איתה מוצרי טקסטיל – אם תרצו, תוכלו לשלב משלה ושלי וליצור מתנות מיוחדות.

גלית הכינה לנו ראנרים, מפות ותמונות, שירעננו לנו את האביב הזה. אני כבר מאוהבת ושוקלת מה להשאיר אצלי….  בואו תתרגשו גם אתם קצת…. הנה טעימה ממה שיחכה לכם פה

תמונות שונות, הנה אחת מדליקה במיוחד למטבח

ראנרים במספר גדלים ומגוון בדים עם צבעוניות מדהימה ואביבית במיוחד
קשה להחליט את מי הכי אוהבים, אבל נראה לי שאני אוהבת הכי את זה:
בתמונה הזו- ראנר של גלית ואפיקומנית  תואמת שלי (תודה נעמה על השם!)
הפרחים שבתמונות (לא כולל העציץ הסגלגל) נרכשו ב"פרחים בכפר", בדוכן שמתחת לבית שלי, במחירים של 30-40 שח. ממליצה לכם לעצור גם שם, כשאתם באים.
בעצם את האלוהי הזה אני הכי אוהבת….
נראה לי….
תראו איזה שדרוג לשולחן החג:
ובמבט קרוב יותר: ראנר של גלית, כיסוי למצות, אפיקומנית, וגביעי נרות תואמים… והפרחים….
ומבט אחרון:
אז איך מגיעים ואיפה חונים:
הכתובת: משפחת חן, הגולן 6 קומה 5 דירה 13, כפר סבא. ניתן לחנות ברחובות הסמוכים או לפי ההנחיות שלמטה.
למגיעים מויצמן, פונים ברחוב גאולה (למגיעים ממזרח :פניה ראשונה שמאלה אחרי הרמזור של קניון ערים, למגיעים ממערב: אחרי תחנת הדלק – פניה שניה ימינה). בגאולה, פונים שמאלה בחרמון, נוסעים עד הסוף וימינה  עד הסוף (כל האזור הזה הוא חניה ללא תשלום) חונים ועולים ברגל ימינה לסמטת הגולן, אנחנו ממש צמודים לגן הילדים, בניין מספר 6.
החניון יכול להיות עמוס בשישי, ולכן- הוראות הגעה מקניון ערים- 3 דקות ברגל:
חונים בקניון ערים (חניון ללא תשלום), יוצאים ברגל לרחוב ויצמן, חוצים את הכביש לכיוון דרום, לרחוב סוקולוב. עוברים את שדרת החנויות המפוארת :-), אחרי הירקן ממשיכים ישר ודרומה (על סוקולוב), אחרי בניין מס' 10 (נדמה לי שזה הבניין הרביעי) יש סמטה בין הבניינים- זה רחוב הגולן! אנחנו נחכה לכם בבניין מס' 6.
תודות:
אני כבר רוצה להודות למי שבזכותו המפגש הזה מתאפשר: למתנדבת יפה, המדהימה, שתעביר את כל הכובעים לביה"ח ותדאג לחלוקה בין הילדים. למשפחה היקרה שלי, כל אחד לפי יכולתו: אורזים, גוזרים, מדביקים, מטפלים לי באוטו, מבשלים ומקלים עליי (אמא שלי, חמי, חמותי, הילדים ובעלי ואפילו האחיינית המתוקה שלי מיקה- תודה!!!) לחברות היקרות שלי- שהן מקור השראה (והובלה) של כל העשייה הזו, מביאות לי את הבדים היפים המיוחדים שלי מכל קצוות העולם, מורידות ממני את תלאות השיגרה והכי חשוב- מפרגנות בלי סוף!!!
תודה לגלית מירון, שותפתי לעשייה הזו- שסובלת אותי בכל שעה…
ולכם- שקוראים, מגיבים, שולחים מיילים, מאירים, מחזקים ומחממים את הלב!!!
נתראה בקרוב,
אני.
6 תגובות to “מי בא ביום שישי?”

  1. gallish 18 במרץ 2012 בשעה 0:05 #

    ממש ממש מקווה להצליח להגיע,
    בכל מקרה, עושה רושם שיהיה אביבי, חגיגי ושמח!!!

    אהבתי

    • livelach 18 במרץ 2012 בשעה 6:32 #

      גלי, את יודעת שמאוד מאוד אשמח לראות אותך!!!! ואולי תפגשי פה עוד אי אלו חברות 🙂

      אהבתי

  2. ריקי 18 במרץ 2012 בשעה 10:27 #

    כל פוסט כזה משמח ומבעס אותי 😉

    בהצלחה! הסט עם הבד הפרחוני פשוט מהמם!

    אוהבת!

    אהבתי

    • livelach 18 במרץ 2012 בשעה 22:26 #

      גם אני מאוד הייתי רוצה שתהיי פה- אבל בכל מקרה את בליבי, וטביעת האצבע שלך מורגשת בכל פרט ופרט בבית ובמוצרים 🙂

      אהבתי

  3. ditzakatzir 18 במרץ 2012 בשעה 10:39 #

    ברור שאני באה. לא מוותרת על המפגש אצלך במטבח.

    אהבתי

כתיבת תגובה

