גמד, ענק ומה שביניהם…

28 פבר

למי שלא יודע, אני מתחזקת קו חם ומספקת בו תמיכה טלפונית לפני עונות השנה וחגי ישראל…. 🙂

כרגע יש התמקדות במיני רעיונות למשחקים,  לתחפושות, למשלוחי מנות…. במהלך השנה מדובר בעיקר במתכונים. בעבר השרות היה טלפוני, היום אני זמינה גם בסלולר, בפייסבוק ובמיילים 🙂 משתכללים 🙂

לפני כשבוע, קיבלתי שיחת טלפון שנפתחה ב: "אני צריכה להעזר בראש היצירתי שלך…" לא נתתי לה לסיים, מיד ידעתי- "מה, משחקים אצלכם גמד וענק???" היתה דקת דומיה ואחר כך כמה צעקות…

אז כן, פורים בפתח (איזה כיף) בכל מקום עבודה בטוחים שהם הכי מקוריים!

לפני פורים- כמעט כולם משחקים משחקים!

אז הנה כמה רעיונות כדי להעניק לגמד שי עם קריצה, שלא יהיה מעמסה כלכלית ובכל זאת- לא עוד חטיף….

מכיוון שבגמדים עסקינן, יעצתי להתחיל ממאכל כלשהו, עשוי מ…. פטריות (נו, נראה לי שזה מה שגמדים אוכלים….) גם אם לא אוכלים- בהחלט לקוח מתוך עולמם….

אפשר זוג לקים אדום ולבן ליצירת מראה פיטרייטי 🙂 בעצם כל פריט באדום ולבן יתקבל בשמחה (גיליתי שפרט לאוהדי מכבי ובית"ר- כמעט כולם אוהבים את השילוב המשמח הזה).

אז מה יש לנו כאן?

עציץ ננסי עם פטריות שנקנו בחנות יצירה

פסלוני גמדים מאוסף פרטי, אפשר למצוא דומים בחנויות ה"דולר" למיניהן

פטרייה סרוגה ומקסימה שרכשתי אצל עננים המוכשרת

פטריית נר מבית "מוסקו" (כמעט בכל סופר יש סטנד עם נרות שלהם ואני ממליצה בחום, את זו רכשתי ב"מגה")

פרפרים מהיער… רעיון שראיתי בpinterest, נלקח מכאן http://www.itswrittenonthewalls.blogspot.com/

(מכניסים סוכריות קטנות לתוך שקית צלופן, סוגרים אותה, מקווצ'צ'ים במרכז, תופסים באמצעות אטב כביסה מעץ שצבענו וציירנו לו פנים).

ישנן גם הפטריות שגזרתי מתוך בד פטריוטי ועשיתי מהם קישוטונים

מכיוון שנותנים את ההפתעה ל"ענק" אפשר לתת משהו פורימי כמו משקפיים ענקיות או כל פריט ענקי אחר…

(שימו לב לנרתיק המשקפיים הזה, כבר סיפרתי שאני מושקעת בלבד…) 🙂

הנה סוכריה ענקית בכאילו (שכחתי לשים משהו נורמלי ליד שתראו קנה מידה, אז תאמינו לי שהיא ענקית ומדליקה….)

איך עושים? לקחתי כדור קלקר גדול בקוטר 20 ס"מ, שחיברתי אליו חף עץ. על הכדור ציירתי פסים אדומים, הדפסתי לוגו של סוכריית chupa והדבקתי על הכדור. עטפתי הכל בצלופן צהוב והצמדתי אל המקל עם מעט נייר דבק.

לכו שחקו קצת, תהנו, השתמשו בדמיון ובחוש ההומור שלכם,

אני.

18 תגובות to “גמד, ענק ומה שביניהם…”

  1. ריקי 28 בפברואר 2012 בשעה 20:54 #

    וכל מה שיש לי לומר זה: "לילך תעשי לי גמד!", אני שומעת את הצחוק שלך עד פה!

    מהמם כהרגלך, אוהבת!

    אהבתי

    • livelach 29 בפברואר 2012 בשעה 5:34 #

      תודה יקירתי, מתגעגעת!!! ו… את יודעת שאת ההשראה… ראית וזיהית, לא???

      אהבתי

  2. אחות של ריקי :) 28 בפברואר 2012 בשעה 21:20 #

    יפה מאוד ! אני פעם אפיתי לענק (גמד? אף פעם לא אדע מי זה מי…) שלי עוגיות פריכות (הכי בפשוטות שיש) שקרצתי בצורת אותיות וכתבתי "בוקר טוב ניצה" – היא התרגשה מאוד וישר ניחשה שזו אני 🙂
    ריקי – גם אני צחקתי 🙂

    אהבתי

    • livelach 29 בפברואר 2012 בשעה 5:53 #

      בוקר טוב לאחות המסורה 🙂 את הגמד, ואת עושה את מי שקיבלת ענק, יש מקרים שהגמד הוא בעצמו ענק, או שהוא לפחות יוצא ענק 🙂 עכשיו גם אני צחקתי 🙂 שיהיה לך יום מקסים וחג שמח!

      אהבתי

  3. דיצה 28 בפברואר 2012 בשעה 21:28 #

    איזה כיף לקרוא את הפוסטים שלך, וכמו שכבר אמרתי – רוצה להיות הגמד שלך….
    א ו ה ב ת!!!

    אהבתי

  4. ע נ נ ת 28 בפברואר 2012 בשעה 21:57 #

    רעיון הפטריות מצוין!
    אצל הבת שלי בכיתה בדיוק פתחו משחק כזה…. אני אעביר אליה את הפוסט במלואו.

    אהבתי

    • livelach 29 בפברואר 2012 בשעה 5:51 #

      תודה ! איזה כיף לשמח אחרים!

      אהבתי

  5. רחלי גזית 29 בפברואר 2012 בשעה 0:23 #

    אחלה רעיונות, חבל שבמקום העבודה שלי רק אני נמצאת אז אני גם הגמד וגם הענק (-: LOL

    אהבתי

    • livelach 29 בפברואר 2012 בשעה 5:32 #

      האמת גם אצלי, אבל יש פה את בני הבית, אז אני נהנית איתם…

      אהבתי

  6. קשת 29 בפברואר 2012 בשעה 5:52 #

    מקסים ומדליק!

    אהבתי

  7. דפי 29 בפברואר 2012 בשעה 7:14 #

    כמה דברים מתוקים (תרתי משמע) על הבוקר! את לא נחה לרגע, אה?

    אהבתי

    • livelach 1 במרץ 2012 בשעה 5:53 #

      לא נחה- ועדיין יש כל כך הרבה להספיק…. מה יהיה עם התחפושות….

      אהבתי

  8. ykipodim 1 במרץ 2012 בשעה 6:24 #

    רעיונות נהדרים! תודה.

    אהבתי

    • livelach 1 במרץ 2012 בשעה 7:04 #

      תודה לך על המחמאה ועל התגובה! את מתמידה!!!1

      אהבתי

  9. הדר♥♥♥ 12 בפברואר 2013 בשעה 13:57 #

    מאוד יפההה זה עזר מאודדד !!!!

    אהבתי

  10. יוני 19 בנובמבר 2014 בשעה 10:41 #

    אין מתלי ואטבי כביסה דווקא יש כדי לארוז עדשי שוקולד'

    אהבתי

להשאיר תגובה

