זה הסוד שלי…

12 פבר

איזה כיף, נפלה בחלקי הזכות להשתתף בבלוג הופ של 'סודות מחדר התפירה'. מה זה בלוג הופ? גם אני לא ידעתי, אבל למדתי 🙂 (פרטים נוספים למטה)

רוצה להודות לנחמה ששיתפה, למקסימה שפרגנה והפנתה אותה אליי, ולקבוצת המיקוד הנפלאה שלי (משפחתי וכמה מחברותיי היקרות והקשובות).

 התבקשתי לתפור פרוייקט סודי (בהחלט) . קשה לשמור סוד – אז הנה הוא לפניכם: כרית סודות.

זו הכרית שלי…

 

והנה עוד תמונה- עם בעלת הבית שלא הבינה מי זה הפולש  הזה שנכנס לה לטריטוריה….

ומה סודי בכרית שלי??? (בעצם היא כבר לא שלי, היא נמסרה באהבה למיקה המתוקה)

הנה, אתם יכולים לגלות….

בתוך האוכף נחה לה בשלווה מחברת סודות, בצידו האחורי של האוכף אפשר להניח דברים סודיים בהחלט…

הכרית תפורה מבד הנקודות המקסים שרכשתי אצל גלית  http://www.makebadim.com/  הבד הזה במבצע עכשיו- ומי שתרכוש אותו ותהיה מעוניינת , תקבל את גזרת הכרית במתנה!

בד הפרות הגיע אליי מהולנד, והפרסה שעל המחברת היא אלמנט מבד נוסף של make.

ואם כבר עוסקים בסודות, אז הנה סוד אחד קטן מחדר התפירה הפרטי שלי….

כשאני תופרת ואני באטרף של עשייה, שום כלום מסביבי לא מעניין…. אם באתי מקניות ובדרך היתה לי איזו הארה- כל השקיות יחכו, עד שאסיים לתפור….

גם כאן, עם הסוס, לא היה לי אקרילן למילוי…. מכיוון שלא יכלתי להתאפק- פירקתי כרית נוי כדי למלא אותו 🙂  (לא לדאוג – כבר תפרתי אחרת במקומה :-))

מבטיחה לזרום עם הנושא של נחמה ולהקדיש פוסט נוסף ל'סטודיו' שלי ופוסט נוסף עם הסבר קצר על אפליקציות (הבטחתי עוד מזמן) – אז יש למה לחכות….

אז

מה זה בלוג הופ?

כמה בלוגים שמעבירים אחד לשני, לפעמים יש הגרלה, אבל הפעם כל אחת יכולה לזכות.

במה זוכים?

בהדרכת וידאו שווה במיוחד וכמובן סודית.

מה עכשיו צריך לעשות?

1. לעבור בין כל הבלוגים המשתתפים ולאסוף אותיות.

2. אני שביעית והאות שלי היא: ן סופית

3. לאחר שאספתם את כל האותיות (לפי הסדר) אתם מוזמנים להרכיב מהן את הסיסמא הסופית, לגשת לאתר סודות מחדר התפירה, לכתובת הזאת http://www.tfira.net/?page_id=987

את הסיסמא תכניסו בעברית, (שימו לב שהמקלדת במצב עברית). לפי הסדר של הבלוגים המשתתפים בבלוג הופ.

4. עם הכנסת הסיסמא- תפתח לכם הדרכת הפתעה סודית.

אני מזמינה אתכם לקפוץ לבלוג  הראשון (אם במקרה התחלתם אצלי)

 http://poremet.blogspot.com/2012/02/blog-post.html

או לאתר של סודות מחדר התפירה http://www.tfira.net/

שיהיה לכולנו, שבוע נפלא, צבעוני ומנוקד

ולמיקה- שתהני ותמלאי את המחברת שלך בהמון המון סודות!!!

אני.

22 תגובות to “זה הסוד שלי…”

  1. gallish 12 בפברואר 2012 בשעה 7:24 #

    כרית מדליקה ורעיון "סודי" מקסים. שבוע נפלא!

    אהבתי

  2. נחמה שור-סודות מחדר התפירה 12 בפברואר 2012 בשעה 8:15 #

    הי לילך, הביצוע מושלם,
    אהבתי ממש את הרעיון וגם את מה שמתחבא בפנים.
    אכן סוד כמוס לפרה ולסוס, וכולם מגלים היום סודות.
    את האחרונה וכל הדרך ראיתי דברים כל כך שונים פשוט מגניב לאן אפשר לקחת כל דבר.
    תודה שלקחת חלק בבלוג הופ.
    נחמה

    אהבתי

    • מיכל 12 בפברואר 2012 בשעה 9:28 #

      נהניתי מאד משרשרת הקפיצות היצירתית. כל הסודות שמורים! אבל אני לא מצליחה להכניס את הסיסמא (יש לי 7 אותיות, יש עוד אחת אחרי ליולך?). אשמח לטיפ סודי

      אהבתי

      • livelach 12 בפברואר 2012 בשעה 11:55 #

        הי מיכל, אני נהנית באותה מידה כמוך, גיליתי בלוגים שלא הכרתי וגם אנשים חדשים- חמים ומפרגנים 🙂 לגבי הסיסמא- לנחמה הפתרונות, אני בודקת איתה וחוזרת אליך במייל!

        אהבתי

    • livelach 12 בפברואר 2012 בשעה 11:51 #

      נחמה, נהניתי מכל דקה!!! וממשיכה…. תודה!

      אהבתי

  3. חגית 12 בפברואר 2012 בשעה 9:46 #

    היי, איזה כיף הבלוג הופ הזה, בזכותו הכרתי את הבלוג שלך, והוא מקסים! :)) הסוס כלכ ך חמוד, והרעיון של המחברת המוסתרת נהדר, ואני לגמרי לגמרי מזדהה עם הצורך בסיפוק מיידי. הפעם הראשונה שתפרתי הייתה ביד, לפני כמה שנים, הורדתי גזרה שידעתי שהיא מאוד פשוטה, ורציתי מ-י-ד להתחיל לעבוד איתה, אבל לא היו לי בכלל בדים. אז פשוט השתמשתי במגבת מטבח! 🙂 הנה התמונה:
    My Scottie

    אהבתי

  4. livelach 12 בפברואר 2012 בשעה 11:53 #

    חגית- אהבתי את התגובה ואת המחמאות 🙂 וסקוטי שלך מדליק!! תודה!

    אהבתי

  5. היצירות של איילת 12 בפברואר 2012 בשעה 13:11 #

    איזה כיף לקחת חלק בבלוג הופ! שמחה להכיר אותך, היצירה והסוד מקסימים!
    גם אני אוהבת את הבדים המיוחדים של גלית
    איילת

    אהבתי

    • livelach 12 בפברואר 2012 בשעה 17:12 #

      באמת כיף!!! תודה על המחמאות!!! וגלית- הבדים שלה שווים כמוה!

      אהבתי

  6. Yifat 12 בפברואר 2012 בשעה 15:50 #

    לילך – את הורסת!!!! יצא מהמם ברמות על!!
    כפרה עלייך כבר אמרנו? 🙂

    אהבתי

    • livelach 12 בפברואר 2012 בשעה 17:13 #

      תודה על הפירגון! שולחת נשיקות – תתפסי….

      אהבתי

  7. ריקי 12 בפברואר 2012 בשעה 20:17 #

    ברור שהתחלתי אצלך! עכשיו אני אלך לטייל אצל כל האחרות.
    נשיקות לפרה לסוס ולך!

    אהבתי

    • livelach 12 בפברואר 2012 בשעה 20:27 #

      את שלי תפסתי- את ה\של הפרה והסוס אני שולחת למיקה 🙂

      אהבתי

  8. דפי 12 בפברואר 2012 בשעה 21:10 #

    סוס צוהל ושמח מחביא בתוכו מחברת מקסימה. אני בטוחה שמיקה
    מרוצה! הרגת אותי שפירקת כרית מהבית(((:

    אהבתי

    • livelach 12 בפברואר 2012 בשעה 21:19 #

      מיקה סחבה אותו ישירות מאתר הצילומים 🙂 והיתה מאושרת ששיחררתי כל כך מהר 🙂 ודפי- כשאין ברירה אז אין ברירה! עכשיו יש לי כרית יותר שווה 🙂 ו…. הפכתי את זה למנהג- מסתבר שיותר זול לקנות כרית מילוי מאשר אקרילן במשקל 🙂

      אהבתי

      • רחלי גזית 12 בפברואר 2012 בשעה 23:00 #

        (-: רעיון נפלא וביצוע מקסים! וממש כיף לראות איך את מפרגנת לאחרות (ואני מרשה לעצמי לגלות לך שאני המלצתי שתשתתפי בהופ הזה)
        תענוג.

        אהבתי

      • livelach 13 בפברואר 2012 בשעה 5:34 #

        אין לך מושג כמה אני שמחה שהמלצת עליי! כמה שווה וממלא בשמחה להתחיל ככה את השבוע! תודה ע נ ק י ת!!! ואיך אפשר שלא לפרגן לאחרות- אחד הדברים שהלהיבו אותי היה לחכות ליום ראשון לראות מה האחרות עשו- לאיזה כיוון החשיבה שלהן לקחה אותן! בקיצור- אני מאושרת!

        אהבתי

  9. yifat 13 בפברואר 2012 בשעה 11:07 #

    מקסיםםםם.
    נקוּדה (-:

    אהבתי

    • livelach 13 בפברואר 2012 בשעה 16:17 #

      תודה! איזה כיף לי כל הפירגון הזה!!!

      אהבתי

  10. ykipodim יעל 13 בפברואר 2012 בשעה 21:00 #

    מקסים הסוס, מקסים הרעיון ומקסימה בחירת הבד!

    אהבתי

כתיבת תגובה

