פרחים, מבצעים וחיוכים…

28 ינו

כמו ששמתם כבר לב- אני משתפת כאן את האהבות שלי…. (בסוף תדעו עליי הכל :-))

כל יום שישי אני קונה לי קצת פרחים כדי לשמח את הנשמה! את הפרחים שלי אני קונה ב"פרחים בכפר" ומכיוון שהם המגדלים, הפרחים שלהם טריים, והמחירים פוסחים על פערי התיווך (החל מעשרה שקלים). לשמחתי יש להם דוכן ענק מדי שישי ממש ליד הבית שלי וזה כיף גדול!

אז הנה כמה זרים לדוגמא, המחיר של כל זר כזה הוא בין 30-40 שח בלבד

בדרך כלל הפרחים ממוקמים באותה נישה בסלון (את הקיר מאחור אני ציירתי, אולי אספר על זה פעם… אם זה מעניין…).

בכל מקרה- גם במטבח יש לי מקום לפרחים, למעשה- לשלושה עציצים… לפני כשבוע רציתי לרענן את הרקפות שלי, ולדוכן הקבוע שלי לא היו… באין ברירה- הלכתי לzer4you…

יש להם מבצע מדהים שחבל להפסיד 🙂 6 עציצוני רקפות ב99 שח. לקחתי רק שלושה, המוכרת המליצה לי בחום על המבצע המשתלם של השישיה…. אבל התעקשתי…. לא נורא…

אין לכם מושג כמה עלה לי….

51 שח….  בקיצור, אולי הפסדתי (הרבה :-)) כסף , אבל הרווחתי מצברוח מצויין כי כבר שבוע אני צוחקת מזה….

והנה הרקפות בפעולה:

אגב- הלוח הזה- הוא אחד הדברים הגאוניים…. מאוד יעיל במטבח, לתכנון משפחתי שבועי או סתם לתפריטים, תזכורות וכאלה…

ועוד משהו קטן ומדליק לסיכום… השבוע ביליתי עם חברה אמיצה ויקרה לשעה קלה (היא היתה מוכנה לבלות איתי על אף איזה וירוס שתלטן שתקף אותי), תראו מה מצאתי בסיבוב שלנו…. נרתיק משקפיים מהמם, נרכש ב"אנטר", מחירו 30 שח'. התלהבתי…. ומיד אימצתי… אני חושבת שזו מתנת תשומת לב מאוד מתוקה ואני מבטיחה שאם אתקל בדברים יפים נוספים אעדכן כאן, ואולי עד פסח תהיה לנו רשימה מדליקה ושווה אך לא יקרה.

ושאף אחד לא יחשוב להשאיל אותו לתחפושת מיני בפורים- אני לא נותנת 🙂

הוא הצטרף לכמה פריטים אחרים שלי באדום ולבן, הנה הוא בתמונה עם החבר'ה:

(בתמונה עם כיסוי שתפרתי לקלסר שלי, בד לבבות מהמם, פסלון נערת התותים ותותים שנחתו בארץ זה עתה).

שיהיה לכולנו שבוע מתוק, לבבי, חמים ומשמח!

והעיקר- מלא במבצעים ובחיוכים,

אני.

4 תגובות to “פרחים, מבצעים וחיוכים…”

  1. ורד 28 בינואר 2012 בשעה 17:11 #

    את הילדה הכי מדליקה בעולם! חוץ מזה את צריכה להתחיל למכור כיסויים לקלסר זה מ-ד-ה-י-ם!

    אהבתי

  2. gallish 28 בינואר 2012 בשעה 18:43 #

    פוסט כייפי ומרענן. שיהיה שבוע מעולה!

    אהבתי

  3. ריקי 28 בינואר 2012 בשעה 19:02 #

    איזה פוסט כייפי! אוהבת אדום ולבן!

    אהבתי

  4. גלית 28 בינואר 2012 בשעה 21:45 #

    איזה כיף שאנחנו שכנות! כך כל ההמלצות שלך הן בהישג ידי 🙂 מחר רצה לי לאנטר. לא רק לך יש אוסף אדום עם נקודות 🙂

    אהבתי

להשאיר תגובה

