איך אני יוצרת מתנה בהתאמה אישית

22 ינו

אז איך נולדת מתנה מיוחדת?

הרבה אנשים חושבים שאני גוזרת שמות בעיניים עצומות, שאני ממצמצת והופ הכל מוכן….

במשפחה שלי צוחקים שתמיד כדאי להיות לידי בתנועה- כי מי שעוצר- מסתכן בכך שאתפור עליו שם….

אז למעשה, זה לא ממש ככה…. כל פריט נוצר תוך חשיבה, תכנון, וגם, איך לא- התחשבות ברצונו של המזמין 🙂

לפעמים אני מקבלת הוראות מדוייקות ולפעמים ניתנת לי יד חופשית,

בכל מקרה, התהליך מלווה בהמון רצון לשמח וליצור חוויה חד פעמית לנותן- ולמקבל המתנה.

בשבוע שעבר, נולד אחיין קטן ומתוק לחברה. לאחר שיחת טלפון קצרה ונרגשת- אלה היו הנתונים שבידי: התינוק סאי, מתגורר לחופי האוקיינוס, ההורים שלו מאוד אוהבים ים, וחשוב להם מאוד השם בעברית. הדודה האוהבת רצתה להעניק לקטנטן מגבת חיבוקי ושלישיית חיתולים.

מיד ניגשתי למלאכה, היה ברור לי שהגוונים יהיו כחולים, יכללו מוטיבים 'רטובים', אהבה וגעגועים.

מצאתי בדים עם דגים וסרטנים, גזרתי כמה גלים, לב(של דודה :-)) ועוד אחד קטן יותר (שלי), אותיות בכחול ים וגם בירוק עם כוכבים קטנטנים, התחלתי עם שלושת החיתולים- והנה התוצאה….

בהמשך- פניתי למגבת. הצבע שנבחר היה צהבהב, קצת הזכיר לי חול ים. כזכור- התבקשתי  שהשם יהיה בעברית, אבל אני רציתי את האות S כי היא הזכירה לי גל.

אחרי התייעצות קצרה הוחלט- גם וגם. השם בעברית נתפר למעלה- במקום של כבוד, והשם באנגלית בתחתית המגבת. על הגלים- התווספו ברווזוני אמבט מתקתקים.

(הנעליים הסרוגות הן מבית היוצר של סבתא)

וכך נראה פינוק שבא מאהבה – (של הדודה ושלי גם)

סאי המתוק, מאחלת לך חיים שמחים, מאושרים ורגועים, מלאי בריאות ואהבה!

ולכולנו- מאחלת שבוע של חשיבה ועשייה יצירתית,

אני.

8 תגובות to “איך אני יוצרת מתנה בהתאמה אישית”

  1. ריקי 22 בינואר 2012 בשעה 20:51 #

    מתוק כתמיד! איזה כיף לסאי! ונראה לי שהיית שמחה למסור את המשלוח באופן אישי 😉

    אהבתי

    • livelach 23 בינואר 2012 בשעה 5:36 #

      כיף לסאי, לדודה שלו, להורים ובמיוחד לי 🙂 ובטח…. ברור!!! את מכירה מישהו שלא היה רוצה לטוס להוואי??? לא משנה, העיקר ששלחתי נציגות 🙂

      אהבתי

  2. ורד 23 בינואר 2012 בשעה 3:20 #

    מדהים כמה המתנה הזו מלאה בשמחה ויצירתיות.

    אהבתי

  3. יעל יניב 23 בינואר 2012 בשעה 7:29 #

    איזו מתנה מושלמת וכיף להציץ מאחורי הקלעים.

    אהבתי

    • livelach 23 בינואר 2012 בשעה 8:12 #

      איזה כיף לקבל מחמאות 🙂 שיהיה לך יום מקסים!

      אהבתי

  4. ykipodim 23 בינואר 2012 בשעה 8:35 #

    מתנה מקסימה לילד עם שם מיוחד!

    אהבתי

  5. דפי 23 בינואר 2012 בשעה 10:23 #

    מתה על המתנות שאת מכינה. אהבתי את המחשבה על S והגלים(:

    אהבתי

כתיבת תגובה

