מגזינים

14 ינו

אני אוהבת מגזינים. תמיד אהבתי.

למרות שזה כנראה מיושן היום, בשנים האחרונות אהבתי התגברה! יש משהו מאוד משמח בציפיה למגזין, קליל ומרענן, הרבה יותר מאשר לפתוח מחשב או ספר (במיוחד אם הוא מגיע כפינוק ממישהו שאוהבים).

כשמגיע מגזין- לא משנה איפה אני, אני לא יכולה להתאפק, חייבת לדפדף בו מהר… ואח"כ חוזרת אליו שוב ושוב בנחת…

בדרך כלל מדובר במגזינים בתחום הבישול, העיצוב והיצירה… השפה לא ממש משנה, כולן מתקבלות באהבה, מכיוון שאת עיקר תשומת הלב שלי אני מפנה לצילומים ולרעיונות שבהם.

לפני כשנה- בעת שהייתי באיטליה, גיליתי ירחון מקסים (שבטח כולם מכירים מזמן :-)), העונה לשם le idee de casamia. לשמחתי יש לי חברה שמקפידה לשמח אותי איתו לעתים תכופות. ממש היום קיבלתי את גליון ינואר לידיי, הנה הצצה:

וגם- טירוף הסריגה בפרשנות קצת אחרת….

ואי אפשר בלי…. ינשופים (אלה תיקים אבל יש גם סינר מטבח, כריות ועוד)

אני מאוד אוהבת את המגזין הזה- יש בו מכל טוב- ואפילו מדור "פיקולו מני" יצירה לידיים קטנות 🙂

לחובבות התפירה שביננו- אני רוצה להמליץ על שני מגזינים ארופאים, לשניהם אתרי אינטרנט נחמדים Ottobre  Knipmode  (להם יש מגזין לגזרות מקסימות לילדים = knippie) -שווים הצצה!

ממליצה גם על:

 sewstylishSewBeautiful וגם Make it mine.

ומה עושים מחפשי המגזינים בישראל?

מזה כשנתיים אני מנויה לmarrie clair idees. את המנוי עשיתי ישירות בעולם הירחונים. פרט לתקופות מסויימות שבהן לא יכולתי להגיע לשם- ברוב המקרים אני משתדלת להגיע לשם פיזית כדי לקחת את המגזין. הסניף הראשי נמצא בבצרה (ממש אחרי תחנת הדלק של המושב), כך יוצא שפעם בחודשיים, כיף לי להגיע, לדפדף ולשכוח את עצמי בין מדפי המגזינים. סוג של גן עדן לאוהבי הדיפדופים. המדפים מלאים במגזינים בתחומי התפירה, סריגה, סקראפ, עיצוב, בישול, ארכיטקטורה, ספורט,מדע ומה לא…. יש גם ספרים באנגלית לילדים, ובד"כ יש מבצעים על כל מיני כאלה שאיבדו את "טריותם" (לטיול הזה אפשר לצרף רכישת ממתקים סיטונאית אצל עידה, בגדים בחנות מווילה , וכמובן התרגעות עם קפה ב"תפוז"….).

שיהיה לכולם דפדוף נעים,

אני.

6 תגובות to “מגזינים”

  1. ריקי 14 בינואר 2012 בשעה 21:39 #

    אז משם קנית לי את הירחון המקסים שקראתי בטיסה ואפילו לא זכרתי להודות לך!
    פעם הבאה אולי נלך ביחד?

    אהבתי

    • livelach 15 בינואר 2012 בשעה 5:53 #

      כן וכן, ולא על כל דבר צריך לומר תודה 🙂 חשב לזכור לא להיות פולניה….

      אהבתי

  2. gallish 14 בינואר 2012 בשעה 22:00 #

    גם אני מאוד מאוד אוהבת מגאזינים!
    עכשיו אני יודעת מה נעשה במפגש המחודש שלנו,
    קפה בתפוז ושיטוט ב"מישל מגזינים" נשמע לי מושלם 😉

    אהבתי

    • livelach 15 בינואר 2012 בשעה 5:53 #

      מצויין! מתאים להפליא!!! נדמה לי שקוראים לו ג'ו…

      אהבתי

  3. דפי 15 בינואר 2012 בשעה 15:49 #

    ממש מזכיר את מארי קלייר אידס.
    נראה שווה דיפדוף והתעמקות(:

    אהבתי

    • livelach 15 בינואר 2012 בשעה 18:34 #

      הם ממש בני דודים- הצרפתי קצת יותר מפונפן, האיטלקי קצת יותר חלקלק, האיטלקי מגיע עם דפי גזרות ולפעמים גם פוסטרים לעבודות דקופאז'

      אהבתי

להשאיר תגובה

