הצצה לארון הבדים שלי

26 דצמ

האהבה שלי לבדים כבר מזמן עברה כל גבול (תרתי משמע)… מה שבהתחלה היה אוסף של בדים מנחלת בנימין, התרחב ברבות השנים לאוסף חוצה ימים ויבשות. בורכתי בסביבה תומכת, כל מי שחי/גר /נושם חו"ל- נושא על כפיו את העול…

זה התחיל מבעלי היקר שלמד לבחור בדים יפים בנסיעותיו בעולם, המשיך עם הקניינית הפרטית שלי בהולנד, וממשיך עד אין סוף- בעלים של חברות, חברות של חברות, חברים של חברות, הורים, גיסים…. ובקיצור- נגמרה לי הבושה לגמרי…. יש לי רשת תומכת שאוספת לי בדים מקסימים! אז תודה לכל הנושאים במלאכה המשמחת הזו!!! מקווה שלא תתעייפו 🙂

ככה נראה ארון בדי הכותנה שלי (יש עוד כמה מלבדו ברחבי הבית…)

חלק אני מזמינה, וחלק בוחרים בשבילי.

יש משהו נורא כיפי בדברים שאחרים בחרו בשבילי- קודם כל זה משחרר (במיוחד את הפריק קונטרולים – מכירים???), חוץ מזה-  מרחיב את האוסף לדברים שלבד בטח הייתי מפספסת, והכי חשוב-  מחמם את הלב מאוד!

האבולוציה של בד חדש היא כזו:

ברגע שהוא מגיע- קודם כל מקבל פריסה בסלון לכמה שעות. אח"כ עובר לחדר השינה- ליד המיטה… שלושה ימים של ליטופים, ואז כביסה, קיפול, צילום והכנסה לארון. רק אחרי בערך שבוע, אני מתחילה לחשוב אם כדאי לי "לבזבז"  🙂 חלק מיועדים לאוסף האפליקציות שלי (הם עוברים גיהוץ עם פליזלין), וחלק לשימוש פרטי .

הנה חבורה שהגיעה לפני זמן מה מאוסטרליה 🙂

ועוד אחת שהגיעה מהולנד

ועוד ארבעה בדי מטריושקה רטרו , מושלמים, תודו…

לשמחתי, בתקופה האחרונה התרבו האנשים שמייבאים לארץ בדים יפים (נילי בד-בוי, בדולינה גלית מירון ועוד…) והכי כיף ש גלית make  היא שכנה שלי 🙂  השבוע בזכותה הצטרפו לי החבר'ה האלה לאוסף (היו חסרים לי מאוד חיפושיות ודובדבנים :-)) ואני כבר זוממת על עוד כמה שהשארתי לי לפעם הבאה 🙂

השבוע גלית תתארח ב"מסטיקים" ואני ממליצה בחום לגשת ולמשש…

ולקינוח- עוד שלושה שהפתיעו אותי השבוע… תראו איזה יפים!!!!

מקווה שנהנתם מההצצה,

שיהיה המשך שבוע משמח,

אני.

11 תגובות to “הצצה לארון הבדים שלי”

  1. סיון 26 בדצמבר 2011 בשעה 20:58 #

    מכירה את המחלה, חליתי בה בשנה האחרונה שגיליתי את עולם התפירה והבדים, זה פשוט ממכר ואותי ממלא באנרגיות מאוד טובות.
    הבדים שברשותך פשוט קסומים- אוהבת מאוד.

    אהבתי

    • livelach 26 בדצמבר 2011 בשעה 21:06 #

      תודה סיון! מה שחשוב- זו השמחה והאנרגיות הטובות, אני חושבת שזה מוסיף לי בריאות!

      אהבתי

  2. יפעת 26 בדצמבר 2011 בשעה 21:22 #

    מקסים. הכתיבה שלך כל כך כייפית !
    תיהני 🙂

    אהבתי

  3. ורד 27 בדצמבר 2011 בשעה 2:31 #

    עליז ושמח בארון שלך!

    אהבתי

    • livelach 27 בדצמבר 2011 בשעה 6:32 #

      נכון- וזה מיד משליך לי לשמחה בלב

      אהבתי

  4. ענת 27 בדצמבר 2011 בשעה 6:16 #

    אני מתה…… איזה מבחר מהמם!!
    גם אני קצת כמוך…. מפחדת לגזור את הבדים המקסימים שמגיעים מחו"ל, ולפעמים סתם פותחת, מסניפה, מקפלת ומחזירה למדף…
    יום מקסים, ענת.

    אהבתי

    • livelach 27 בדצמבר 2011 בשעה 6:32 #

      תודה! אני חייבת לומר שבסוף אני תופרת מכולם- בסוף כל אחד מוצא את יעודו!!!

      אהבתי

  5. דפי 27 בדצמבר 2011 בשעה 21:12 #

    אני רואה שאני חייבת לבוא לביקור ליטופים בדחיפות!
    הבדים מפתים כל כך ואין לזה סוף…מזל שכך(:
    תודה על הפרגון!

    אהבתי

  6. gallish 27 בדצמבר 2011 בשעה 21:18 #

    אני עדיין בשוק מהסדר בארון 🙂
    כמה כיף זה בדים, במיוחד חדשים, ובמיוחד מקסימים כ"כ.
    כיף לך 🙂

    אהבתי

    • livelach 28 בדצמבר 2011 בשעה 16:47 #

      תודה בנות על התגובות, איזה כיף! דפי- אשמח לליטוף משותף! וגלי- גם את תמיד מוזמנת להציץ מקרוב זה נראה פחות מסודר 🙂

      אהבתי

להשאיר תגובה

