אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה (וגם תיק בריכה)

16 דצמ

חברות של חברות, זה משהו ממש איכותי שגיליתי לא מזמן…  גיל 40, ומספר מפגשים מעניינים – הביאו איתם את התובנה הזו… הרי החברות שלי ואני- בחרנו אלה באלה בקפידה רבה (ובהצלחה רבה- אם יותר לי לציין!) מכאן יוצא שגם את החברות האחרות הן בחרו בקפידה- וכך יוצא למעשה- שאני מאוד נהנית מלהיות מוקפת באנשים איכותיים, והמעגלים שהיו רחוקים- מתקרבים.

כך קרה -לשמחתי- שחברה של חברה- שהיא יוצרת מוכשרת בזכות עצמה(!!!) העלתה את הרעיון לתפור תיק לבריכה. זה משהו שכבר הרבה זמן רציתי לעשות, והטריגר שהיא הציבה לי (תודה שירה!)  יחד עם ילד חולה בבית -שמאוד רציתי לשמח, דירבנו אותי- באמצע החורף (הקייצי), לשבת ולתפור אחד (מיותר לציין שעד שאני סיימתי- היא כבר תפרה שלושה מדהימים מבד מגבת משגע!).

וכך נראית התוצאה הסופית:

מה שמבריק בו בעיניי- שהמגבת מחוברת לתיק- וכך יש פחות סיכויים לאבד אחד מהשניים, מצד שני- כשרוצים להתנגב- עדיף שלא יהיה כלום בתוכו 🙂

אני לא מעלה הדרכה מפורטת, אבל כך עושים:

מכינים מלבן בד תופרים עליו שם או משהו אחר שאוהבים או שמייחד את הילד. בחלק העליון של המלבן- מכינים מסילה (מאוחר יותר היא תיועד להכנסת שרוך). גודל המלבן יקבע את גודלו של התיק.

אני חושבת שבדיעבד הייתי מוותרת על הכיס, זה מפשט מאוד את כל ההכנה (אם אתם עושים כיס לבקבוק, כדאי לעשות מבד יציב או ליצב באמצעות פליזלין- בגלל משקלו של הבקבוק)

מכינים שתי רצועות (אפשר מבד שווה או אפילו רצועה מוכנה כזו שקונים לפי מטר בחנות סדקית). לילד שלי, הספיקו שתי רצועות באורך 70 ס"מ כל אחת (מהבד השווה-שווה הזה של הדגים הזועפים).

לוקחים מגבת, מניחים עליה את המלבן המוכן, רק כדי לסמן אורכים, ובפינה השמאלית העליונה שלה יוצרים מסילה (קפל ותפר) באורך המסילה של הבד שלנו. עדיין לא מחברים את המגבת למלבן הבד.

מניחים את הרצועות על המגבת (באותה פינה שמאלית עליונה), מתחת למסילה שתפרנו, תופרים אותן אל המגבת בתפר מחוזק פעמיים (או ריבוע יפה).

מניחים את ריבוע הבד כשהצד ה'יפה' שלו פונה אל הכתפיות. ממקמים את החלק התחתון של הכתפיות בין המגבת לבד שלנו, ותופרים סביב, בצורת ח הפוכה.

זהו פחות או יותר- משחילים שרוך או שרוכים בחלק העליון, הופכים – ויש תיק בריכה. מקווה שהבנתם, אם יש שאלות- אשמח לתמוך טלפונית או אימיילית 🙂

עכשיו- תתפרעו עם הרעיון, אפשר לתפור במקום מלבן בד מגבת ידיים קטנה, אפשר במקום רצועות גב- רצועת כתף ארוכה  (לבנות) ואז גם אפשר לחסוך את הסגירה עם השרוך, וליצור "מכסה" לפתח, ובקיצור- שתהיה תפירה בהנאה! (לגבי רצועת כתף- שימו לב שזה פחות בטיחותי- אז אולי רק לגדולים/ות).

ומי שלא כל כך אוהבת תפירה אבל כן אוהבת דברים אחרים ומיוחדים- אפשר לקחת תיק קייטנות (כזה עם שרוכים) ולחבר אותו למגבת בחוט ומחט (ללא מכונה) באותה דרך, כשהוא הפוך על צידו השמאלי.

ואם כבר עסקנו ביומולדת 40 ובבריכה- השבוע סופסופ מימשתי מתנה מדהימה שקיבלתי ליומולדת המדובר ההוא (שחל לפני כמעט חצי שנה….) ואני ממליצה בחום!!! הלכתי ללא ציפיות וחזרתי מאושרת ורגועה מטיפול וואטסו בבריכה אקולוגית ברישפון , אצל המטפלת נועה גוטפריד (noa.g.yoga@gmail.com).

מזמינה אתכם להכנס לדף הפייסבוק שלי– תכף מעלה השתתפות במשהו נחמד לכבוד חנוכה.

שיהיה סופ"ש רגוע ונפלא,

אני.

9 תגובות to “אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה (וגם תיק בריכה)”

  1. דפי 16 בדצמבר 2011 בשעה 7:55 #

    רק עכשיו אני רואה שפיספסתי כמה פוסטים. הייתי בטוחה שאני רשומה לבלוג…
    בכל מקרה, תיק הבריכה הוא רעיון מצויין ושימושי ותודה על ההדרכה!

    אהבתי

    • livelach 17 בדצמבר 2011 בשעה 6:36 #

      תודה דפי! הרעיון נולד אצל שירה וזרם תוך כדי תפירה….

      אהבתי

  2. דיצה 16 בדצמבר 2011 בשעה 7:56 #

    שמחה להמנות על חברותיך!!!

    אהבתי

  3. studioishi 16 בדצמבר 2011 בשעה 10:02 #

    תיק מקסים!
    השלושה שלי כבר היו בים! טוב, אצלינו קיץ 🙂
    מה שהכי כיף זה שכל ילד סחב את הדברים שלו, ולי נשארה רק השמשיה 🙂 !!

    אהבתי

  4. ריקי 17 בדצמבר 2011 בשעה 18:08 #

    ואני כיף לי כי שתיהן חברות שלי! ואת שתיהן אני אפשגוד ממש בקרוב!

    אהבתי

  5. סיון 18 בדצמבר 2011 בשעה 8:33 #

    תודה רבה על ההדרכה!

    אהבתי

כתיבת תגובה

