פוסט ראשון וגם- איך עושים צעיף לכוס תה…

20 נוב

הרבה לבטים הקדימו את פתיחת הבלוג הזה…. מצד אחד- החשיפה… מצד שני- תיעוד…. (שאני מאוד אוהבת לעשות בשנתיים האחרונות….. ) ומצד שלישי- האתגר הטכני….

ובכל זאת, בזכות סביבה תומכת, אני כאן…

רוצה להודות בשלב זה לשלוש חברות יקרות (בעתיד תשמעו על עוד כמה וכמה….)

(-:  הראשונה, חברתי היקרה שמעבר לים, שמייעצת ועוזרת ונותנת מזמנה ומירצה… ואני יכולה להמשיך עוד הרבה- אבל חבל לי שתתעייפו 🙂 השניה- חברה טריה ורעננה, שנמצאת ממש מעבר לפינה, שנתנה עצות וטיפים לגבי בחירת הפלטפורמה…. ואחרונה חביבה (להיום), הגרפיקאית המוכשרת סיגליה שתמיד נענית לכל האתגרים שלי בהצלחה רבה ובכל שעה…

אז תודה גדולה לכן, אני מתחילה….

.

את החבקים האלה העליתי לעמוד הפייסבוק שלי לפני כשבועיים…. מכיוון שהם עוררו תגובות, ויש להם המון יתרונות (משעשעים, מגנים מפני פלחני ספלים אולטימטיביים במשרד, וגם מגנים מפני חום ואפילו יכולים להתאים לבית- אם מתחשק לכם להבדיל בין הכוסות של כולם….) אני מעלה שוב, בליווי הדרכה קצרה.

מתנצלת על איכות התמונות, בסוף אלמד איך הכי טוב לצלם את שולחן העבודה שלי….

אז איך עושים, בשישה שלבים פשוטים (פישטתי את העניין, שכל אחד יוכל לעשות, באמת)

1. בוחרים שני צבעים של לבד, גוזרים מאחד (העליון, הצבע הדומיננטי יותר) רצועה באורך 24 ס"מ, רוחב הרצועה לשיפוטכם, אני השתמשתי ברוחבו של סרגל פלסטיק= 3 ס"מ.

2. מעצבים את הפס, או משאירים נקי. במוצר המקורי  גזרתי אותיות מלבד ותפרתי במכונה. כאן- השתמשתי במדבקות אותיות קטיפה של תוצרת הארץ – בצבע לבן (אני יודעת שהן מיועדות לנייר, אבל הן עושות כאן יופי של עבודה!!!) אפשר להשיג במסטיקים (על מסטיקים בטוח אדבר עוד בהמשך….).

בקצה אחד תופרים כפתור (את הוספת הכפתור אפשר להשאיר גם לסוף).

3. מניחים את הפס שלנו על קצהו של גליון הלבד השני, בערך במרחק חצי ס"מ, כדי לאפשר שוליים. מצמידים בסיכות, וגוזרים מסביב תוך השארת שוליים. אם קשה לכם- סמנו קו בסרגל, ואז תגזרו.

4. גוזרים גומי באורך כ-7 ס"מ, קושרים קשר בקצהו, תוך יצירת לולאה.

5. מצמידים את הלולאה באמצעות סיכת תפירה, בין שתי רצועות הלבד, בצד הנגדי לכפתור.

תופרים סביב בחוט ריקמה, שמים לב ששתי השכבות נתפרות זו לזו. באזור של הלולאה תופרים חזק יותר, כשהקשר נתפר גם הוא, לתוספת חיזוק.

6. זהו. כך הוא נראה בסוף

אם אתם רוצים אפשרות להלביש גם על כוסות צרות- אפשר להוסיף כפתור נוסף משמאל לכפתור הקיים.

אם לא תפרתם את הכפתור בשלב השני- אתם יכולים להוסיף אותו עכשיו.

מלבישים על הספל/ כוס, מכינים כוס קפה (ללא חששות) ונהנים!

פרפקציוניסטים שימו לב-

אף ספל לא התלונן עד כה על צעיף שלא היה מאוד מאוד ישר ומדוגם!

🙂

להתראות בפוסט הבא,

אני.

16 תגובות to “פוסט ראשון וגם- איך עושים צעיף לכוס תה…”

  1. ריקי 21 בנובמבר 2011 בשעה 12:11 #

    נכנסתי לקרוא שוב… אז אני משאירה לך תגובה שתבדקי אם זה עובד….

    נשיקות!

    אהבתי

    • livelach 21 בנובמבר 2011 בשעה 12:32 #

      איזה כיף- סיפתח של תגובה…. שולחת נשיקה….

      אהבתי

  2. דפי 21 בנובמבר 2011 בשעה 18:41 #

    תשמעי, את זריזה…
    איזה כיף שיש לך בלוג, יהיה לי למה לקשר
    את פוסט נמגבות שלי(:
    נשיקות בהצלחה!

    אהבתי

    • livelach 21 בנובמבר 2011 בשעה 18:57 #

      תודה דפי! דווקא הרגשתי די איטית, התחלתי אתמול ואיך שהתיישבתי- יצא עשן לבן ונשרף לנו המודם 🙂 אבל הנה- בסוף הוא נולד!!! 🙂

      אהבתי

  3. ענבל 21 בנובמבר 2011 בשעה 21:08 #

    איזה כיף לקרוא…פיסת אופטימיות, אסטטיקה ויצירתיות בים השיגרה…: – )
    שיהיה המון בהצלחה ומחכה לפוסטים הבאים בציפייה רבה…: – )

    אהבתי

  4. studioishi 21 בנובמבר 2011 בשעה 22:30 #

    תתחדשי! איזה כיף של בלוג 🙂

    אהבתי

    • livelach 22 בנובמבר 2011 בשעה 5:58 #

      תודה על כל התגובות החמות!!!! מאוד כיף לי על הבוקר!!!!

      אהבתי

  5. סיגל 22 בנובמבר 2011 בשעה 6:58 #

    מזל טוב לילך!! תתחדשי
    כל הכבוד!!
    איזה יופי של הדרכה פשוטה ומקסימה!
    שיהיה הרבה בהצלחה
    נראה מתי אני אצליח להביא את עצמי להתחיל גם בלוג.כרגיל את נותנת השראה על הבוקר!!!

    אהבתי

  6. מור יעקבי 22 בנובמבר 2011 בשעה 7:29 #

    לילוש את לא מפסיקה להדהים עם היצירתיות שלך. אני אשכרה כמעט (ואני מדגישה כמעט) הדפסתי את ההוראות ליצירת הצעיף לכוס.. אבל מכיוון שהתפירה היא ממני והרבה מאד הלאה… אז וויתרתי….
    בכל מקרה כיף לקרוא וללמוד וכבר הוספתי למועדפים שלי את עמודי הבית של סיגליה ומסטיקים….
    את פשוט מקסימה. תמשיכי לעניין אותנו. נשיקות והמשך שבוע נפלא – מור

    אהבתי

  7. ויטרינה 23 בנובמבר 2011 בשעה 20:49 #

    יקירה !
    מברוך ענקי – איזה כיף… או במילים בפולנית "הגיע הזמן" , תודה על הדרכה מקסימה ומחכה כבר לראות מה מחכה לנו בהמשך.
    נשיקות !

    אהבתי

  8. סמדר כהן 25 בנובמבר 2011 בשעה 7:12 #

    לילך,
    המון המון מזל טוב לפתיחת הבלוג, כל הכבוד!!!
    יופי של רעיון לצעיפי כוס, מדהים ואהבתי….
    שיהיה בהצלחה בהמשך ועם כל התוכניות שבטוח כבר יושבות בראש…
    נשיקות ומקווה להתראות
    סמדר

    אהבתי

  9. רייזל 27 בנובמבר 2011 בשעה 7:51 #

    היי לילך!
    נפגשנו די מזמן, לפני שנה בערך, בסדנת מחברת מעוצבת אצל לולה – זוכרת? באתי עם אחיות שלי ואני ישבתי לידך. על הבלוג שלך קראתי באתר מסטיקים ומיד באתי לקרא 🙂
    המון מזל טוב על פתיחת הבלוג, אני נרשמת לקבלת עדכונים.

    שוב מזל"ט!

    אהבתי

    • livelach 27 בנובמבר 2011 בשעה 14:20 #

      זוכרת, ודאי שזוכרת! חגגתן יומולדת ואני קינאתי קצת באחוות האחיות! 🙂 כמה כיף שאת כאן, ברוכה הבאה!!!!

      אהבתי

  10. אוריתוש 27 בנובמבר 2011 בשעה 10:30 #

    תתחדשי! איזה בלוג יפיפה ופוסט הדרכה כייפי… אשמח אם תעשי גם פוסט הדרכה למגבות שראיתי אצל דפי… ביי אורית ב.

    אהבתי

    • livelach 27 בנובמבר 2011 בשעה 14:22 #

      תודה לכל המגיבות ולכל המצטרפות, כמה שמחה שאתן כאן! אורית- מבטיחה שתהיה הדרכה- אולי יקח לי קצת זמן- אבל תהיה!

      אהבתי

  11. סיגליה 4 בדצמבר 2011 בשעה 17:55 #

    לייט בלומרית שכמותי (או במילים אחרות – הצתה מאוחרת), כייף לגלות שההדרכה בוצעה על צעיף הספל שיועד לי (הלא אין סיכוי שאגזור ואתפור וכולי, בחיים האמיתיים אין קונטרול Z וזה מסובך לי).
    אם כן, כאמור, במעט איחור – בהצלחה רבה

    סיגליה

    אהבתי

להשאיר תגובה

